Og, ja, på den konto trækker jeg altså tidligere udsagn tilbage.

kidkomb skrev:Jeg er vild med den stempelkande!
Og, ja, på den konto trækker jeg altså tidligere udsagn tilbage.
Kattefjæs skrev:At spørge en kvinde om hun er gravid igen eller bare fed.... Er upassende. Altid. I enhver kontekst. Bare lad være.
Urtekussen skrev:Den er i mærkeligste gave-tråden.
ManicNinja skrev:Kattefjæs skrev:At spørge en kvinde om hun er gravid igen eller bare fed.... Er upassende. Altid. I enhver kontekst. Bare lad være.
"Er DU tykhovedet - eller bare dum? Igen ..." kunne snildt være svaret til det spørgsmål.
Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
Urtekussen skrev:Jeg tror også bare det er den berømte dråbe af mange.
Det tæller blandt andet:
At fortælle mig, at jeg ikke skulle blive for tyk
Som første respons på en annonceret graviditet: "Det er jo et stort ansvar"
Konstant fortælle os hvordan vi skal passe vores børn
Give mig den rædsomme stempelkande
Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
Smiling_Goat skrev:Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
Nu fortæller du, at du bakser med det. De har sådan nogle WC-sticks i Fakta (de ligner lidt tavlesvampe,) har du prøvet sådan en? Jeg havde også et hyr med mit wc. Jeg skrubbede og skrubbede, men det forsvandt bare ikke. Så så jeg den der stick og tænkte: "Hvorfor ikke? Jeg har prøvet alt andet." Kalken kom af helt uden besvær. Det var virkelig nemt.
Beklager OT, jeg ville bare lige hjælpe
Flora skrev:Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
Ej, det er da ikke slemt overhovedet. Slet ikke noget der berettiger man kommer anstigende med "krise-syre". Kan sgu godt forstå du synes det er upassende.