HBONordic vs Viaplay

HBONordic vs Viaplay - hvilken har du/ville du vælge

Afstemning sluttede 31. dec 2015, 15:01

HBONordic
6
60%
Viaplay
4
40%

Afgivne stemmer: 10
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

HBONordic vs Viaplay

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 15:01

Jeg har absolut ingen forstand på nogle af delene. Jeg har oprettet mig begge steder på prøve i en måned. Jeg har ikke råd til begge dele, så jeg skal have bestemt mig for hvilken en.

Så jeg kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer. Hvilken der så og sige giver mest for pengene, jeres foretrukne og hvorfor?

På forhånd tak :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Newsugar
Kort karma: 4
Likede indlæg: 46

Re: HBONordic vs Viaplay

Indlægaf Newsugar » 17. dec 2015, 15:10

Jeg har haft viaplay i nogle måneder og synes der er et godt udvalg af film og programmer. Man kan også gemme et par film som kan ses offline hvilket er vildt smart når man rejser f.eks.
Hbo nordic har vidst kun serier, jeg tog prøveperioden men synes slet ikke udvalget var stort og de havde ikke alle sæsoner af det jeg ville se...
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6836

Indlægaf Daine » 17. dec 2015, 20:48

Jeg havde Viaplay gratis et par måneder og abonnementet blev ikke forlænget. De har en del film, men som Crookshanks også nævner, er deres serieudvalg dårligt. Jeg gik (rimelig naivt, åbenbart) ud fra, at når det var Viasat der stod bag, så kunne man også se alle sæsoner og serier de har vist. Næ nej man kan da ej. Hvis man er heldig, har de et par enkelte sæsoner, men ikke af de store serier som Bones, NCIS eller NCIS LA. Jeg ville også gerne se Masterchef USA/Australia/GB, men der var kun få sæsoner af dem. Skod sted.

Til gengæld er der masser af dansk realitylort - og der er vist nok alle sæsoner tilgængelige :rulle:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 21. dec 2015, 12:19

Tak for jeres svar :gogo:.

Tror Viaplay får sparket :P.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Film og TV"