Flash jeres fejlkøb

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1084

Re: Flash jeres fejlkøb

Indlægaf girl_beat » 12. sep 2016, 09:11

Guldfuglen skrev:Jeg sælger min smukke ruskindsjakke fra Inwear. Den er smørblød og meget lækker! Modellen hedder 'rey'.
Sælges fordi den er en smule for kort til mig.
Den er åbentstående, men en skrædder ville sikkert kunne sætte en knap eller to i.

Nypris var 2.500 kroner, men jeg har købt den billigere og den har en lille bitte plet bagpå. Så den sælges for 750 inkl. porto :)

Den klassiske forglemmelse; størrelse? :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 89
Likede indlæg: 1458

Indlægaf DenSyngendeLussing » 12. sep 2016, 14:37

lillebjoern skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Disse Karen Millen cuff heels i ruskind. De er superflotte, men jeg har ikke haft dem på én eneste gang, siden jeg købte dem for over et år siden, så de kan lige så godt ryge videre. Str. UK 6/39. 800 kr. inkl. porto.

Har du nogle billeder af dem på?

Nej, men det kan arrangeres, hvis du er interesseret? :)
0
Guldfuglen
Kort karma: 14
Likede indlæg: 193

Indlægaf Guldfuglen » 13. sep 2016, 14:28

girl_beat skrev:
Guldfuglen skrev:Jeg sælger min smukke ruskindsjakke fra Inwear. Den er smørblød og meget lækker! Modellen hedder 'rey'.
Den er åbentstående, men en skrædder ville sikkert kunne sætte en knap eller to i.

Nypris var 2.500 kroner, men jeg har købt den billigere og den har en lille bitte plet bagpå. Så den sælges for 750 inkl. porto :)

Undskyld! Str. 40 :)
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1084

Indlægaf girl_beat » 13. sep 2016, 18:20

Guldfuglen skrev:
girl_beat skrev:

Undskyld! Str. 40 :)

Helt ok :D Desværre ikke min str. - ellers ville jeg gerne hjælpe dig af med den :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Karkluden » 26. sep 2016, 17:25

Malene Birger-kjole i str L sælges, da jeg ikke bruger den. Ubrugt, stadig med tags på. Nypris 1700 kr. Tænker omkring 800 kr, men jeg er virkelig åben for bud.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
POCKETKITTEN
Kort karma: 203
Likede indlæg: 2560

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. sep 2016, 17:39

Karkluden skrev:Malene Birger-kjole i str L sælges, da jeg ikke bruger den. Ubrugt, stadig med tags på. Nypris 1700 kr. Tænker omkring 800 kr, men jeg er virkelig åben for bud.

Ej, hvor er den flot! Er den topmavevenlig, eller hvordan? Den ser nemlig lidt afslørende ud.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Karkluden

Indlægaf Karkluden » 26. sep 2016, 17:43

POCKETKITTEN skrev:
Karkluden skrev:Malene Birger-kjole i str L sælges, da jeg ikke bruger den. Ubrugt, stadig med tags på. Nypris 1700 kr. Tænker omkring 800 kr, men jeg er virkelig åben for bud.

Ej, hvor er den flot! Er den topmavevenlig, eller hvordan? Den ser nemlig lidt afslørende ud.

Altså. Haha. Jeg sælger den, fordi jeg er for tyk til den, og jeg i hele det her "ændr kost, motion og hele din opfattelse omkring mad og spiseforstyrrelse osv" forsøger noget min psykolog foreslog med ikke at have tøj i 4 forskellige str hængende, men kun det tøj jeg faktisk passer nu, og så købe noget nyt i en mindre str og smide det større ud, når jeg har tabt mig nok til at det er rigtigt relevant. Fordi det der med at have både større og mindre str hængende giver både dårlig samvittighed og freepass til at tage på.
Nå, det blev en lang indledning, men pointen er at jeg aldrig har haft den på :rulle: :D

Min veninde har den, og hun har ikke en tynd mave, og den klæder hende flot. Så jeg synes ikke det er galt - baseret på andres kroppe :D
0
POCKETKITTEN

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. sep 2016, 17:47

Karkluden skrev:
POCKETKITTEN skrev:Ej, hvor er den flot! Er den topmavevenlig, eller hvordan? Den ser nemlig lidt afslørende ud.

Altså. Haha. Jeg sælger den, fordi jeg er for tyk til den, og jeg i hele det her "ændr kost, motion og hele din opfattelse omkring mad og spiseforstyrrelse osv" forsøger noget min psykolog foreslog med ikke at have tøj i 4 forskellige str hængende, men kun det tøj jeg faktisk passer nu, og så købe noget nyt i en mindre str og smide det større ud, når jeg har tabt mig nok til at det er rigtigt relevant. Fordi det der med at have både større og mindre str hængende giver både dårlig samvittighed og freepass til at tage på.
Nå, det blev en lang indledning, men pointen er at jeg aldrig har haft den på :rulle: :D

Min veninde har den, og hun har ikke en tynd mave, og den klæder hende flot. Så jeg synes ikke det er galt - baseret på andres kroppe :D

Du er så sød! :kys: Jeg er meget øm over min dumme topmave, og sådan nogle snit plejer at være ret afslørende på mig, men det kunne jo være, den havde nogle virkelig nice draperinger eller sådan. :genert: Jeg må nok hellere lade være.

Det er i øvrigt et godt tip! Jeg har simpelthen også så meget hængende lige nu. Både str. 34 og 42.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Karkluden

Indlægaf Karkluden » 26. sep 2016, 17:48

POCKETKITTEN skrev:
Karkluden skrev:
POCKETKITTEN skrev:Ej, hvor er den flot! Er den topmavevenlig, eller hvordan? Den ser nemlig lidt afslørende ud.

Du er så sød! :kys: Jeg er meget øm over min dumme topmave, og sådan nogle snit plejer at være ret afslørende på mig, men det kunne jo være, den havde nogle virkelig nice draperinger eller sådan. :genert: Jeg må nok hellere lade være.

Det er i øvrigt et godt tip! Jeg har simpelthen også så meget hængende lige nu. Både str. 34 og 42.

Skal jeg tage den med i morgen, så du kan prøve eller vil du bare hoppe over? :kys:

Præcis. Og for mig personligt giver det bare en blanding af dårlig samvittighed og "what the hell"..
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1972

Indlægaf lillebjoern » 26. sep 2016, 18:01

DenSyngendeLussing skrev:
lillebjoern skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Disse Karen Millen cuff heels i ruskind. De er superflotte, men jeg har ikke haft dem på én eneste gang, siden jeg købte dem for over et år siden, så de kan lige så godt ryge videre. Str. UK 6/39. 800 kr. inkl. porto.

Har du nogle billeder af dem på?

Nej, men det kan arrangeres, hvis du er interesseret? :)

Sorry! Havde helt overset denne her besked. Jeg har desværre lige købt et par, der ligner i et lidt mere billig prisklasse :genert: Men de er godt nok smukke.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
POCKETKITTEN

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. sep 2016, 18:07

Karkluden skrev:Skal jeg tage den med i morgen, så du kan prøve eller vil du bare hoppe over? :kys:

Præcis. Og for mig personligt giver det bare en blanding af dårlig samvittighed og "what the hell"..

Jeg tror hellere, jeg må vente med at købe den slags tøj, til jeg har nået mit vægtmål ved nærmere eftertanke. Men mange tak for buddet! Den er virkelig smuk! :kys:
0
Guldfuglen
Kort karma: 14
Likede indlæg: 193

Indlægaf Guldfuglen » 3. okt 2016, 17:38

Min smukke ruskindsjakke fra forrige side er stadig til salg... Str. 40.

Er nogen interresset i denne Ganni anorak? One-size og fra en gammel kollektion (undskylder prøverumsbillede, men der var lige bedst lys).
200 kroner + porto.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 466

Indlægaf Lismaens » 7. okt 2016, 12:10

Er der nogle der er interesseret i disse? Jeg købte dem til min datter, men de er desværre for små. Også til mig. Det er Cashott, str. 38 og de var sat ned med 70% fordi den ene sål er lidt gullig foran. Jeg har ikke prøvet at rense den, men jeg tænker det hurtigt udligner sig når de bliver brugt. ;)

Jeg tænker 150pp hvis der skulle være interesse for dem. :)
0
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 560

Indlægaf StripesAddict » 9. okt 2016, 08:49

Har stadig denne bomberjakke fra inwear (str. 36) prisforslag 150 kr. pp

Derudover et par næsten ubrugte mentor støvler i gråblå ruskind str. 36 - prisforslag 400 kr. pp

Og en strikkjole fra ASOS str. UK 6 (dansk xs/34). Prisforslag 200 kr. pp
0
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 466

Indlægaf Lismaens » 9. okt 2016, 22:26

Lismaens skrev:Er der nogle der er interesseret i disse? Jeg købte dem til min datter, men de er desværre for små. Også til mig. Det er Cashott, str. 38 og de var sat ned med 70% fordi den ene sål er lidt gullig foran. Jeg har ikke prøvet at rense den, men jeg tænker det hurtigt udligner sig når de bliver brugt. ;)

Jeg tænker 150pp hvis der skulle være interesse for dem. :)

Glemte billede.
0

Tilbage til "Mode"