De gode gamle debattører og deres liv og levned

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

De gode gamle debattører og deres liv og levned

Indlægaf ShuruQ » 20. dec 2015, 11:37

Jeg kan se i "Hvad vil du sige til en navngiven debattør" at vi kommer omkring nogle af de gode gamle :).

Så her er tråden hvor vi mindes dem, spørger ind til hvordan det går dem og hvad der ellers ligger på sinde.

Jeg kom i den anden tråd til at tænke på MisGuidedGhost og skulle til at spørge ind til hende om nogen vidste hvordan det går med hende, men så slog det mig at jeg egentligt synes vi mangler sådan en tråd, så her der den :banan:.
Senest rettet af ShuruQ 20. dec 2015, 11:44, rettet i alt 1 gang.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8378
Kontakt:

Re: De gode gamle debattører og deres liv og levned

Indlægaf Ado » 20. dec 2015, 11:43

Prosper...et-eller-andet Dog. Ham har jeg altid haft et internetcrush på.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2587

Indlægaf Fillie » 20. dec 2015, 11:45

Prosperous Dog var mega cool! :D
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8378
Kontakt:

Indlægaf Ado » 20. dec 2015, 11:48

Fillie skrev:Prosperous Dog var mega cool! :D

Helt vildt! Og selv om jeg aldrig har set ham, vil jeg vædde med han er ret lækker. :D
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 20. dec 2015, 11:48

Jeg kopierer lige mit indlæg om Frelle herind:

Jeg håber, Frelle finder vej herind en dag. Jeg ved ikke, om hun allerede er her under et andet navn, men jeg bilder mig ind at ville kunne genkende hendes skrivestil og ikke mindst fabelagtige humor. Min nuværende signatur er i øvrigt tyvstjålet fra hende; hun havde den for mange år siden, og jeg synes bare, den er så sjov. 

Hvis nogen kender Frelle, må I endelig hilse hende rigtig mange gange fra mig. Hun hjalp mig engang med både hus- og hjerterum, da jeg stod uden tag over hovedet, og det glemmer jeg hende aldrig for. Jeg håber, at hun er lykkelig, hvor end hun er i verden, det dejlige menneske, for hun fortjener kun at være glad. :lun:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 20. dec 2015, 11:55

Der var også mit indlæg om Kabora (som jeg lige har redigeret, da jeg fik stavet hans navn forkert og ikke helt havde titlen på hans bog på plads):

Jeg har også tænkt på "Røde Kai". Jeg har stadig hans bog, "Røde Kai og hans Kriminelle Karriere", et eller andet sted. Han var et virkelig varmt og hjælpsomt menneske; han hjalp bl.a. mig engang, hvor hans hjælp betød utrolig meget. Jeg håber, han har det rigtig godt, hvor end han er i dag. :lun:

Pjeps, jeg blev rigtig glad for at læse, at du har snakket med ham fornyeligt, og at han har det godt i sin biks. Du må endelig hilse ham mange gange fra mig, hvis du ser ham igen. :)
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 20. dec 2015, 12:04

Burde denne tråd egentlig ligge i sniksnakforummet? :)
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4137

Moderator

Indlægaf decibell » 20. dec 2015, 13:35

Denne tråd er blevet låst med henvisning til vores regler:

Retningslinjer på debatten skrev:Privatliv:
- Her på debatten er det altid op til folk selv, om de vil være anonyme eller ej. Det er dog ikke tilladt at hænge andre ud ved at udlevere personlige oplysninger om dem (herunder navne, adresser, telefonnumre og e-mailadresser) uden deres samtykke. Sker det alligevel, kan indlæggene blive slettet eller redigeret uden varsel. Gentager det sig, på trods af henstillinger fra moderatorteamet, kan det medføre advarsler og/eller udelukkelse fra debatten.

Selv om vi før har meddelt, at positiv eller neutral omtale af andre debattører i princippet er i orden, er det også en beslutning fra moderatorteamet, at det ikke er ønskeligt at have tråde, som specifikt har formålet at diskutere andre ikke-tilstedeværende debattører og udlevere private oplysninger op dem, uanset hvor positivt det måtte være. De er ikke til stede og har ikke givet deres samtykke til at få deres liv og færden diskuteret på en fremmed debat.
7
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."

Tilbage til "Generelt"