Udsalg - it starts

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2584

Re: Udsalg - it starts

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 09:13

Daine skrev:
hotlips skrev:
Daine skrev:Jeg mangler vildt meget en gammeldags mp3 afspiller. Sådan en superenkel, rimelig billig, en. Men det er jo stort set ikke til at opdrive i dag :gruble: Men måske jeg kan være heldig på udsalg :kryds:

Prøv Føtex,de plejer at ha den slags standard modeller ret billigt,som regel en i et ukendt mærke og en i et kendt.

Har prøvet 'min' Føtex, de har det ikke. Men skulle måske prøve Bilka :gruble:

Daine, prøv at se denne her: http://www.skiftselv.dk/mp3-afspillere/ ... ga02kn-12/. Den har plads til 450 sange, spiller 15 timer på en opladning og vejer kun 220 gram, og prisen er overkommelig. Og så synes jeg også, den er meget sød at se på. Desuden sender det firma lynhurtigt; jeg elsker at handle der. :rock:
3
"All you need is love."

- The Beatles
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 719

Indlægaf Lykke » 28. dec 2015, 12:43

Okay. Vi vover os ind til byen i dag. Er spændt på hvor vildt det er.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 28. dec 2015, 13:28

Lykke skrev:Okay. Vi vover os ind til byen i dag. Er spændt på hvor vildt det er.

Hos os har bytteræset været rimeligt vildt her til formiddag - også noget mere end det plejer. Og det er vist ret generelt sådan i dag :) Jeg håber, du kommer helskindet hjem igen :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3394

Indlægaf FruDulle » 28. dec 2015, 14:24

Jeg venter med at bytte gaver til 4. Januar når barnet er startet i DP igen. Magter ikke andet
0
Whatever
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2216

Indlægaf Moxy-lady » 28. dec 2015, 15:20

Jeg var lige oppe i gågaden i dag. Skulle bytte en bluse og en pung og gik forbi Neye for at kigge på andre punge. Hvor blev jeg skuffet! Halvdelen af deres hylder og stativer var næsten tomme. Det ligner i hvert fald en ret sølle start på et udsalg IMO.

Der var dog masser af mennesker i de forskellige butikker, men synes egentlig generelt ikke at udvalget var noget at råbe hurra for.

Kunne godt bruge ideer til en pung i lækkert, blødt (sort!) skind. Det skal være sådan en med en lynlås der går hele vejen og så et møntrum i midten og kortholdere til hver side. foreløbig har jeg kig på denne fra Adax, men er ikke sikker på om det skal være den. Synes ikke at den var så blød som jeg havde forventet.

457588_black_guri_open.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 719

Indlægaf Lykke » 28. dec 2015, 15:38

Jeg droppede det. Købte en sæbe i Matas til 50%. Resten bliver online.

Dog fik jeg kigget på de handsker der. Ikke et hit. Så det var godt jeg ikke bare bestilte dem online.
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 28. dec 2015, 15:39

Moxy-lady skrev:Jeg var lige oppe i gågaden i dag. Skulle bytte en bluse og en pung og gik forbi Neye for at kigge på andre punge. Hvor blev jeg skuffet! Halvdelen af deres hylder og stativer var næsten tomme. Det ligner i hvert fald en ret sølle start på et udsalg IMO.

Der var dog masser af mennesker i de forskellige butikker, men synes egentlig generelt ikke at udvalget var noget at råbe hurra for.

Kunne godt bruge ideer til en pung i lækkert, blødt (sort!) skind. Det skal være sådan en med en lynlås der går hele vejen og så et møntrum i midten og kortholdere til hver side. foreløbig har jeg kig på denne fra Adax, men er ikke sikker på om det skal være den. Synes ikke at den var så blød som jeg havde forventet.

457588_black_guri_open.jpg

Jeg har en fra Tiger of Sweden, som jeg er rigtig glad for :)
1
Alt det smukkeste gør ondt.

Tilbage til "Generelt"