Blind høne fandt også et korn

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1581
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 19751
Kontakt:

Re: Blind høne fandt også et korn

Indlægaf Ado » 3. apr 2019, 16:22

Jeg glemte at tage billeder af de færdige invitationer, men her er fra startfasen. Det var skide hyggeligt at sidde sammen og lave dem. (Og god forretning for PostNord, da vi sendte dem).
Indeni, når man åbner dem, er der selve invitationen på den ene side printet på brokadepapir og på den anden er der en lomme med noget fint silkebånd, hvor vi har lagt praktiktiske oplysninger og ønskeseddel ned i - også printet på noget brokade-agtig papir.
Vi har sendt en invitation til os selv. Det er sådan en tidskapsel, som vi må åbne når vi har kobberbryllup. :D :dåne:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1581
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 19751
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. apr 2019, 16:26

Brudebuketten bliver en kopi af min mors. Hun havde en i vilde markblomster-tema, og det er også den stil jeg drømmer om. Hun er så stolt. Og min far har gået catwalk for mig i sin smoking. Skønneste lille mand altså. :lun:
15
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1693
Likede indlæg: 13233

Indlægaf Krølle » 3. apr 2019, 18:52

Ado skrev:Brudebuketten bliver en kopi af min mors. Hun havde en i vilde markblomster-tema, og det er også den stil jeg drømmer om. Hun er så stolt. Og min far har gået catwalk for mig i sin smoking. Skønneste lille mand altså. :lun:

Hvor lyder det bare fint og sødt og skønt, Ado. Jeg kan se dine forældre for mig og mærke din velfortjente grundlykke - det er dejligt på sådan en mørk onsdag aften lige på kanten til rigtigt forår :lun:
2
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 286
Likede indlæg: 3229

Indlægaf FruKuk » 4. apr 2019, 20:03

Man bliver jo helt glad i låget af at læse om jeres kærlighed :lun:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1529
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 13935

Indlægaf Fru Sunshine » 5. apr 2019, 04:18

Årh Ado. Det hele bliver så fint - og jeg håber, du smider 100+ billeder op.

Og du bliver den smukkeste brud.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Fest og bryllup"