Modedullernes small talk-tråd #1

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 466

Re: Modedullernes small talk-tråd #1

Indlægaf No1 » 31. dec 2015, 20:32

Godt nytår :)
0
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 70
Likede indlæg: 612

Indlægaf flicka » 31. dec 2015, 21:02

Godt nytår :)
Må 2016 blive et godt år for jer alle.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Jailbird
Likede indlæg: 656

Indlægaf Jailbird » 2. jan 2016, 17:32

Det her er ikke "mode", men det er nok nærmere et dumt (?) spørgsmål :D

Når en producent sælger "3pak sportsstrømper", er der så 3 par eller 3 strømper? Jeg forestiller mig sidstnævnte som en slags service til når den ene sok forsvinder. https://www.zalando.dk/under-armour-hea ... 1-q11.html
Altså jeg troede faktisk at det betød enkeltdele (også fordi der er kun billede af 3 sokker), indtil der begyndte at dukke ulige tal op. Ligesom når man køber skåle og gryder, så står der altid "6 dele" fordi der kun er 3 gryder inkl. låg.
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1406

Indlægaf Filipai » 2. jan 2016, 19:27

Jailbird skrev:Det her er ikke "mode", men det er nok nærmere et dumt (?) spørgsmål :D

Når en producent sælger "3pak sportsstrømper", er der så 3 par eller 3 strømper? Jeg forestiller mig sidstnævnte som en slags service til når den ene sok forsvinder. https://www.zalando.dk/under-armour-hea ... 1-q11.html
Altså jeg troede faktisk at det betød enkeltdele (også fordi der er kun billede af 3 sokker), indtil der begyndte at dukke ulige tal op. Ligesom når man køber skåle og gryder, så står der altid "6 dele" fordi der kun er 3 gryder inkl. låg.

Jeg kunne ikke forestille mig andet end det var 3 par
1
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 2. jan 2016, 20:38

Jeg går skridtet videre end Filipai og siger helt sikkert 3 par :D
3
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 29
Likede indlæg: 332

Indlægaf Julie » 5. jan 2016, 15:52

Shit man, hvorfor skal det være så koldt? Var lige nede og handle, alle planer om træning og motion - AFLYST! Det er nærmest for koldt til at lave andet end sofahygge med dynen :lol:
2
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 290
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2877

Indlægaf Fräulein L. » 5. jan 2016, 18:07

Er så træt af den kulde! Jeg er bare ikke skabt til det! Fryser jo hel tiden. Har kontor i en gammel bygning og det er pisse koldt! Sidder med 3 trøjer, stort tørklæde og fryser stadig. Øv!

Eneste tidspunkt hvor jeg har haft varmen i dag, var faktisk nu her, hvo jeg lige har været til spinning!

Glæder mig til forår og varme,,,,
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 29
Likede indlæg: 332

Indlægaf Julie » 5. jan 2016, 18:13

Fräulein L. skrev:Er så træt af den kulde! Jeg er bare ikke skabt til det! Fryser jo hel tiden. Har kontor i en gammel bygning og det er pisse koldt! Sidder med 3 trøjer, stort tørklæde og fryser stadig. Øv!

Eneste tidspunkt hvor jeg har haft varmen i dag, var faktisk nu her, hvo jeg lige har været til spinning!

Det er fandme også svært at få varmen, når man bare sidde stille :/ Forår :love:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 5. jan 2016, 18:35

Jailbird skrev:Det her er ikke "mode", men det er nok nærmere et dumt (?) spørgsmål :D

Ved ikke om du har købt dem, men jeg ville faktisk mene at der kun var tre sokker i pakken, baseret på billedet. Der er jo kun billede af tre? Jeg er ret nysgerrig, så meld lige tilbage hvis du køber dem :genert:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Jailbird
Likede indlæg: 656

Indlægaf Jailbird » 5. jan 2016, 18:57

lillebjoern skrev:Ved ikke om du har købt dem, men jeg ville faktisk mene at der kun var tre sokker i pakken, baseret på billedet. Der er jo kun billede af tre? Jeg er ret nysgerrig, så meld lige tilbage hvis du køber dem :genert:

Har bestilt dem og skal nok vende tilbage. Jeg tror nemlig også kun der er 3 enkelte sokker :P
1
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1406

Indlægaf Filipai » 5. jan 2016, 20:17

Fräulein L. skrev:Er så træt af den kulde! Jeg er bare ikke skabt til det! Fryser jo hel tiden. Har kontor i en gammel bygning og det er pisse koldt! Sidder med 3 trøjer, stort tørklæde og fryser stadig. Øv!

Vi havde omkring 12 grader på mit job her den anden dag. Dørene til centeret hvor jeg står i kunne ikke lukkes, og vi stod i fuld gennemtræk. Kunderne gik. Og min kæreste måtte komme med ekstra tøj til mig. 4 trøjer, tørklæde, hue og en varmeblæser, og vi gik stadig og frøs.
Jeg vil have varme!
0
No1
Likede indlæg: 466

Indlægaf No1 » 5. jan 2016, 20:25

Filipai skrev:

Vi havde omkring 12 grader på mit job her den anden dag. Dørene til centeret hvor jeg står i kunne ikke lukkes, og vi stod i fuld gennemtræk. Kunderne gik. Og min kæreste måtte komme med ekstra tøj til mig. 4 trøjer, tørklæde, hue og en varmeblæser, og vi gik stadig og frøs.
Jeg vil have varme!

Ej, det er da også langt ude. :nerve: Jeg har problemer med utætte vinduer herhjemme, så det er også en ren fest at være hjemme i dette vejr.
0
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 290
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2877

Indlægaf Fräulein L. » 5. jan 2016, 20:25

Filipai skrev:
Jeg vil have varme!

Eij puha da! Din stakkel. Det lyder da helt urimeligt. Jeg stemmer også for mere varme NU.

Desværre kan jeg forstå vi nu også skal have sne :(
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3545

Indlægaf Ballademager » 6. jan 2016, 08:38

Helt enig. Nu er det eneste sjove ved vinteren, julen, overstået, så nu vil jeg godt bare have forår :whip: Og helst i går...
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2275

Indlægaf didas » 6. jan 2016, 08:42

Radiatorerne på kontoret varmer ikke en fis, de er halvlunke i rørene og så stopper det ligesom der :/

Håber virkelig viceværten kan fikse det senere i dag! Indtil videre sidder vi med striktrøjer og halstørklæder. I går sag 2 af os med jakke på og jeg har taget mine varme hjemmesko med.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:

Tilbage til "Mode"