Jeres bedste bryllupsminder!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 473
Likede indlæg: 6963

Jeres bedste bryllupsminder!

Indlægaf Joe » 11. jan 2019, 09:33

:blomst:

Min erfaring er, at mens man planlægger et bryllup, er der masser der gerne vil høre om forberedelserne. Det kan man snakke om hele tiden næsten. Lige efter brylluppet vil andre gerne høre lidt, og som tiden går, stopper man med at snakke om det sådan i det store hele.

Så lad os gøre det her. Ligegyldigt hvor længe der er gået siden dit bryllup, om du stadig er sammen med den du blev gift med eller ej, så skriv dine bedste, dejligste, fineste minder derfra. Dem som helst ikke må gå i glemmebogen..
1
... og simpelthen det bedste, der ku’ ske.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 473
Likede indlæg: 6963

Re: Jeres bedste bryllupsminder!

Indlægaf Joe » 11. jan 2019, 09:40

Jeg blev gift sidste år, på hvad jeg husker som årets første sommerdag. Min søn er lige vågnet, så starter med et minde fra dagen før.

Dagen inden pyntede vi op, gjorde klar, og lavede natmad hele dagen i vores festlokaler. En stor del af familien og vennerne var mødt op for at hjælpe i løbet af dagen. Jeg var dog jævnt stresset og presset, og oveni det, 5 måneder gravid. Da klokken bliver 21, sidder jeg på en stol i køkkenet og er pænt træt. Min mor opfordrer mig til at tage hjem til lejligheden og sove og spørger retorisk “Er der nogle opgaver her, kun du kan udføre?” Det får min mand til at sige “Ja. At passe på min ufødte søn.”
(Minde nr 2 fra den aften. Hvordan jeg fortryder at have sendt min mand hen til forloveren og sove, og i stedet bootycaller ham hjem i vores egen seng.)
2
... og simpelthen det bedste, der ku’ ske.

Tilbage til "Fest og bryllup"