Insp. Flirten

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4215

Re: Insp. Flirten

Indlægaf Persnikedy » 28. dec 2015, 11:19

Jeg har fået at vide af flere af mine venner at jeg er meget flirtende, men jeg opdager ikke selv når jeg gør det og syndes faktisk bare jeg er venlig :genert:
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 28. dec 2015, 12:38

Luffegås skrev:Åha, har også veninder der altid bagefter helt uskyldigt med dukke-attitde i ansigtet påstår de ikke flirter, bare fordi de har smilt, berørt mænds arme, inviteret nogen med hjem og se en disney-film, eller sagt at de burde drikke rødvin sammen kun de to en dag til en taget fyr.

Når det så er sagt, så elsker jeg når folk kan få en til at føle sig tilpas og velkommen, og der er for mig stor forskel på at man bare virker gæstfri og nede på jorden, og så til at man sidder og blinker øjnene ud af hovedet og slår med håret og gør sig dummere.
Men jeg har også et stort bullshit-meter over for særligt andre piger, og det slår aldrig fejl.

Min kærestes kvindelige kollega på sit tidligere arbejde kørte lige nøjagtigt den taktik du nævner ovenfor. Holy shit, det var belastende at overvære. Så sidder hun dér og gør sig til overfor mig: "Steffen og jeg er bare SÅÅÅ gode venner :love2: Vi spiser aaaaaltid frokost sammen og han er bare viiiiirkelig sådan en GOD fyr, ham er du altså bare heldig med! *nipper ham lige i kinden* :savl:"

Heldigvis syntes min kæreste også, hun opførte sig fuldstændig bizart, de aftener, hvor ovenstående stod på. Hun blev åbenbart nærmest manisk-skizofren, når jeg var i nærheden, for normalt var hun (efter sigende) stille og rolig. Men jeg var sgu ikke udpræget fan af hende.
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Indlægaf Joe » 28. dec 2015, 13:40

Jeg flirter, fordi det et sjovt og rart, og en hyggelig måde at omgås andre mennesker på. Jeg vil ikke opnå noget med min flirten, og er også tryggest ved det, når jeg ved at andre heller ikke vil opnå noget. Men jeg kan godt lide at spille på det der dådyr-træk, som andre nævner, og som jeg i den grad besidder. Jeg gør det aldrig i forhold til ting, jeg faktisk er rigtigt skarp omkring, men jeg er for eksempel dårlig til tal og Excelark, og jeg har ikke noget problem med at spille på det, hvis jeg alligevel er nødt til at bede om hjælp fra en mandlig kollega, feks.
Samtidig er jeg rap i replikken og god til pingpong. Og jeg har ikke noget problem med at komplimentere andre mennesker - både mænd og kvinder. Jeg kalder tit flotte fyre for flotte fyre, ligesom jeg siger til kvinder omkring mig, hvis de ser godt ud.

Jeg kender selv grænsen, og jeg stoler på at mænd omkring mig også kender grænsen. Forstod de ikke, at det var uden bagtanker, så siger jeg fra, og det er ikke fordi at jeg normalt efterlader knuste hjerter på baggrund af uskyldig flirt - så ved jeg det i hvert fald ikke.

Min kæreste ved det, og han har intet problem med det. Jeg ville absolut heller ikke have et problem med at han gjorde det. Men jeg tror at jeg er langt mere bevidst om mig selv i sådan nogle situationer, end han er om sig selv, så jeg er ikke sikker på, han selv kan se det, hvis han flirter.
Men han skal være så hjertens velkommen, der skal jævnt mere til for at ryste mig.
1
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10280

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. dec 2015, 13:07

Ja, det kan jeg godt, men da flirt grundlæggende kræver et subtilt fælles fodslag ift. kønsroller og -identitet, og jeg ikke har det med særlig mange mennesker, er det sjældent, at det overhovedet kan lade sig gøre, hvilket er helt fint, da den påkrævede tiltrækning jo så heller ikke så tit er der.

I nogle sammenhænge, fx. på en arbejdsplads, kan det sommetider godt være en direkte fordel, har jeg oplevet.
0
Je suis un tableau noir.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 30. dec 2015, 18:01

Jeg hører tit, at jeg flirter meget. Med mænd og kvinder.
Og som Kinder tidligere skriver handler det ikke om udseende, for jeg er ikke Helena Christensen. Jeg er bare meget åben (når jeg sådan begiver mig ud i samfundet), snakkesalig, kropsbevidst og så er min kropsbygning nok ret sensuel fra naturens side, og jeg er glad for rød læbestift osv, hvilket mange vist opfatter som flirtende. Det er aldrig bevidst.
Og sjovt nok er der aldrig nogen på job der fx synes jeg flirter. Der er jeg "god til at skabe relationer". Så muligvis bliver den samme adfærd også tolket forskelligt alt efter situation, påklædning osv.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 30. dec 2015, 18:03

KinderBueno skrev:
Luffegås skrev:Åha, har også veninder der altid bagefter helt uskyldigt med dukke-attitde i ansigtet påstår de ikke flirter, bare fordi de har smilt, berørt mænds arme, inviteret nogen med hjem og se en disney-film, eller sagt at de burde drikke rødvin sammen kun de to en dag til en taget fyr.

Når det så er sagt, så elsker jeg når folk kan få en til at føle sig tilpas og velkommen, og der er for mig stor forskel på at man bare virker gæstfri og nede på jorden, og så til at man sidder og blinker øjnene ud af hovedet og slår med håret og gør sig dummere.
Men jeg har også et stort bullshit-meter over for særligt andre piger, og det slår aldrig fejl.

Min kærestes kvindelige kollega på sit tidligere arbejde kørte lige nøjagtigt den taktik du nævner ovenfor. Holy shit, det var belastende at overvære. Så sidder hun dér og gør sig til overfor mig: "Steffen og jeg er bare SÅÅÅ gode venner :love2: Vi spiser aaaaaltid frokost sammen og han er bare viiiiirkelig sådan en GOD fyr, ham er du altså bare heldig med! *nipper ham lige i kinden* :savl:"

Heldigvis syntes min kæreste også, hun opførte sig fuldstændig bizart, de aftener, hvor ovenstående stod på. Hun blev åbenbart nærmest manisk-skizofren, når jeg var i nærheden, for normalt var hun (efter sigende) stille og rolig. Men jeg var sgu ikke udpræget fan af hende.

Haha, hvor belastende :D

Jeg rører aldrig ved fremmede mennesker. Eller jo, patienter, men ikek sådan i byen osv. Jeg kan godt stå og snakke med en fremmed fyr eller dame om hit og dit, og drikke en øl sammen, og så snakker vi af og går hver til sit, men det der med at stå og pille og ae og svinge med babserne, det ER jo bevidst flirt. Det gør jeg mig ikke i (fordi jeg har en kæreste).
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Forhold og sex"