Laver du mad til din mand?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Re: Laver du mad til din mand?

Indlægaf Dikus » 30. dec 2015, 20:24

Jeg har aldrig rigtigt lavet mad, er dårlig til det og bryder mig ikke om det. Min eksmand foretrækker, jeg lader være at lade mad - så er han mest sikker på at få noget, han bryder sig om :cool:

Min kæreste var vant til, der stod varm mad på bordet. Da vi bare talte/skrev sammen om det der med at finde sammen, nævnte han, at det ville være dejligt igen, selvom han faktisk godt kunne lide at lave mad... Jeg kunne næsten ikke stoppe med at grine :deer:

Jeg laver stadig ikke mad, men min nye kæreste er blevet glad for det, og synes det er så hyggeligt at gå og finde på noget, jeg godt kan lide.

Til gengæld gør jeg hans badeværelser rene. Synes sørme, der er en tendens til, at mænd synes badeværelser er rene, år de trænger til kemisk rensning :tie:

Jeg ville selvfølgelig smøre en mad til både eksmand, mand og venners mænd, hvis jeg alligevel var i gang til mig selv. Bortset fra i det tilfælde, hvor jeg følte, det var mit køn, der placerede mig i den position - og ikke bare det, at jeg åbnede køleskabet først.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3014

Indlægaf vibbsen » 30. dec 2015, 20:53

Ja, jeg smører min mands madder.Og han smører mine. Og jeg ville da finde det helt naturligt at han spurgte om jeg gad smøre en mad til ham hvis jeg alligevel skulle igang. Selvfølgelig vil jeg det. Det betragter jeg i øvrigt ikke som et tegn på at han "Har det hårdt", men nærmere som noget helt naturligt. Han smører også til mig hvis han alligevel er igang.

Jeg må indrømme at det eneste jeg kan finde galt ved historien i start indlægget er, at man spørger en anden end sin kone om hun gider smøre en mad til en....Det er noget mærkelig noget i min optik. Og her ville vedkommende også få at vide af mig at det kunne hans egen kone da gøre.... Nøjagtig ligesom jeg da heller ikke forventer at der er andre end mig der smører hr.vibbsen madder...
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 31. dec 2015, 11:08

vibbsen skrev:Ja, jeg smører min mands madder.Og han smører mine. Og jeg ville da finde det helt naturligt at han spurgte om jeg gad smøre en mad til ham hvis jeg alligevel skulle igang. Selvfølgelig vil jeg det. Det betragter jeg i øvrigt ikke som et tegn på at han "Har det hårdt", men nærmere som noget helt naturligt. Han smører også til mig hvis han alligevel er igang.

Jeg må indrømme at det eneste jeg kan finde galt ved historien i start indlægget er, at man spørger en anden end sin kone om hun gider smøre en mad til en....Det er noget mærkelig noget i min optik. Og her ville vedkommende også få at vide af mig at det kunne hans egen kone da gøre.... Nøjagtig ligesom jeg da heller ikke forventer at der er andre end mig der smører hr.vibbsen madder...

Jeg synes, det kommer lidt an på hvem og hvordan... Jeg ville sgu smøre en mad til nærmest hvem som helst, så længe jeg kunne mærke, det bare var en reel "du nåede til køleskabet først, gider du tage en spegepølsemad med herind?" og ikke fordi det er kvinders arbejde.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 70
Likede indlæg: 611

Indlægaf flicka » 31. dec 2015, 11:36

Jeg laver ikke mad til ham - jeg laver mad til os.

Jeg er som regel den, der laver aftensmaden. Men det er fordi jeg hygger mig med det. Han laver dog i snit aftensmad 1 gang om ugen, hvilket passer mig fint. Mht. madpakker, så smører han selv sin. Når vi spiser frokost hjemme, laver vi begge til hinanden, men der er ikke noget skæv fordeling eller milimeterdemokrati der. Den der er sulten, laver maden og tager noget med til den anden, hvis den anden gerne vil have noget.
2
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2931

Indlægaf JoyNips » 31. dec 2015, 15:04

Lige nu sidder jeg iøvrigt i m&ms pyjamasbukser mens min kæreste står i køkkenet og kreerer en treretters menu til os. Som han selv har planlagt. Og købt ind til.
2

Tilbage til "Forhold og sex"