Dit skjulte talent

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4453

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Rosa Espinosa » 8. jan 2016, 22:06

- Jeg er rigtig god til at finde vej. Jeg skal bare gå/køre en vej en gang eller to, så kan jeg den. Så bare følg efter mig.

- Den med at forudsige handlinger og plots i film og serier, er jeg også med på. Alle de timer foran en skærm er ikke spildt :afro:

- Jeg kan lave alt om til en sang.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Re: Dit skjulte talent

Indlægaf Pussikat82 » 9. jan 2016, 01:59

Jeg er også virkelig god til at genkende folk i tv/film, fra hvor jeg har set dem før. Og det går som regel ret hurtigt.

Og så er jeg rigtig god til at stille spørgsmål om alt muligt (især sært), f.eks. hvor mange prutter af gennemsnitlig størrelse skal der til for at puste/fylde en ballon op? Kæresten mener, at der er mange kropsspørgsmål :genert: Kan ikke lige komme på flere, men de dukker jævnligt op, og eftersom jeg deler alle (eller næsten alle) mine tanker med kæresten og ikke tænker ret meget, før jeg åbner munden, når vi er sammen - sådan er det dog ikke over for andre, vil jeg lige tilføje. Jeg har sagt til ham, at han bør skrive dem ned og udgive en (meget mærkelig) bog med dem, men det er han dog endnu ikke startet på :lol:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede

Tilbage til "Generelt"