Fyret efter facebookdebat

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Fyret efter facebookdebat

Indlægaf ShuruQ » 5. jan 2016, 13:46

icelady skrev:http://nyhederne.tv2.dk/2016-01-05-bilka-har-tilbudt-mohamad-genansaettelse-paa-en-betingelse

Han er blevet tilbudt genansættelse, dog med den betingelse at han ikke vil retsforfølge Dansk Supermarked.

Der er vist nogle der ved de potentielt set har skidt i nælderne.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 5. jan 2016, 20:35

vibbsen skrev:
Precaseptica skrev:Knægten udfører på ingen måde hvad der kan betegnes som "debat". Det er ren og skær provokation, som jeg tror en væsentlig mængde af danskeres forældre og bedsteforældre ville falde for.

Dette udsagn bør kunne stå alene.

Faktisk synes jeg INGEN af dem i den tråd så meget som nærmer sig noget der kan kaldes "debat"....Det kan godt være at den her knægt er pisse-provokerende...Til gengæld så befinder flere af de øvrige debattører sig jo nærmest på et infantilt niveau.....

Jeg synes faktisk drengen opfører sig væsentligt mere barnligt. Spam, latterliggørelse og vedblivende provokation. Langt værre end de øvrige "debattører". De har helt andre problemer. Der er ikke noget barnligt ved at være et hadefuldt og xenofobisk menneske. Snarere tværtimod.
0
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 5. jan 2016, 20:36

icelady skrev:http://nyhederne.tv2.dk/2016-01-05-bilka-har-tilbudt-mohamad-genansaettelse-paa-en-betingelse

Han er blevet tilbudt genansættelse, dog med den betingelse at han ikke vil retsforfølge Dansk Supermarked.

Det var da en pudsig måde for Dansk Supermarked at meddele knægten at han faktisk har en potentiel sag imod den. Jeg vil håbe han vinder den, hvis han tager den.
1
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2083

Indlægaf eks-Maupassant » 6. jan 2016, 10:49

Han kan lave en Fight Club :) "Jeg tager jobbet, på betingelse af at lønnen er 40.000 om måneden, og jeg ikke behøver at lave noget."
2

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"