Hvad skal du have på nytårsaften

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf avdotja » 2. jan 2016, 21:52

Hmm nej, det er ikke let :gruble: Jeg tror jeg tager den størrelse med den mindste forskel og så må vi se :) tak for hjælpen (eller hvad man nu skal kalde det :D)
1
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2272

Indlægaf didas » 3. jan 2016, 16:04

ulviforklæder skrev:Jeg regner med at tage denne fra LadyVLondon på og så med strømpebukser og sorte pumps fra Tamaris - tænker at gå "modern pinup" :)
Jeg skal ud og spise med kæresten, og bagefter tager vi til privatfest hos nogle venner, så det skal ikke være alt for formelt, men det skal dog passe til de lidt formelle omgivelser, vi skal spise i :)

Kan man måske godt tage røde pumps på til kjolen, hvis man nu også tager en sort/rød/hvid taske med? :gruble:

AW15PHOEBEwinterbutterfly_A (Mobile).jpg

Jeg har luret lidt på deres side og de har virkelig mange fine ting, så jeg ville lige høre dig, om deres kjoler er små i størrelsen eller normale? Jeg prøvede nemlig at taste mål ind i deres størrelsesskema og der er jeg 2 størrelser større, end jeg normalt bruger, og det er jo en ret stor forskel.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
ulviforklæder
Kort karma: 2
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17

Indlægaf ulviforklæder » 4. jan 2016, 08:44

didas skrev:
ulviforklæder skrev:Jeg regner med at tage denne fra LadyVLondon på og så med strømpebukser og sorte pumps fra Tamaris - tænker at gå "modern pinup" :)
Jeg skal ud og spise med kæresten, og bagefter tager vi til privatfest hos nogle venner, så det skal ikke være alt for formelt, men det skal dog passe til de lidt formelle omgivelser, vi skal spise i :)

Kan man måske godt tage røde pumps på til kjolen, hvis man nu også tager en sort/rød/hvid taske med? :gruble:

AW15PHOEBEwinterbutterfly_A (Mobile).jpg

Jeg har luret lidt på deres side og de har virkelig mange fine ting, så jeg ville lige høre dig, om deres kjoler er små i størrelsen eller normale? Jeg prøvede nemlig at taste mål ind i deres størrelsesskema og der er jeg 2 størrelser større, end jeg normalt bruger, og det er jo en ret stor forskel.

Jeg synes, de er lige til den stramme side, men det kommer jo også an på, hvilken stil man kører :) Hvis man som jeg kører lidt pinup-inspireret stil, så skal det helst sidde lidt tæt, men hvis ikke, så ville jeg nok tage en eller to størrelser større.
1

Tilbage til "Mode"