Shoppestop 2016

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Re: Shoppestop 2016

Indlægaf Ally » 20. jan 2016, 06:39

Filipai skrev:I must stand strong!

Det er det her, jeg liker :) - og jeg kender det alt for godt, altså, det der med trøstespisning- og shopping. Vi må finde alternativer :kram:
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1406

Indlægaf Filipai » 20. jan 2016, 16:58

Ally skrev:
Filipai skrev:I must stand strong!

Det er det her, jeg liker :) - og jeg kender det alt for godt, altså, det der med trøstespisning- og shopping. Vi må finde alternativer :kram:

Jeg spiste en enkelt skildepaddde. Det var okay.

Tilgengæld skulle eksamens opgaven afleveres idag, og der har mig og gruppen godt nok kørt en masse snolder ned. Men nu er den afleveret, og jeg skal til at træne, og kæresten snakker om at give sushi, da jeg lige har fået 10 i det fag jeg i starten af semesteret ikke troede jeg ville klare.

Og så skal jeg ned og have returneret for 1500 kr, i tøj jeg købte lige i starten af shoppestop.

Håber i alle har det godt derude, og klarer mosten, trods januar udsalg :D
1
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4567

Indlægaf Akehurst2 » 20. jan 2016, 17:01

Filipai skrev:Dag 3 på shoppestop.
Abstinenserne er begydnt at opstå, prøver at undgå standard besøg på h&m og bestseller. Det bliver svært da min eksamen nærmer sig, og overspringshandlingerne presser sig på. Overvejer rom skildepadde til at dulme, men det hjælper ikke ligefrem på den ene af grundene til shoppestop, som er for mange kg.

I must stand strong!

Jeg startede mit shoppestop med at framelde alle nyhedsbreve fra alt shopperelateret. Der var jo ingen grund til lige frem at lade dem lokke med rabatkoder og deslige.

Men kender ellers alt for godt det med at man af ren vane liiiige skal ind og kigge. Måske er der noget spændende, jo.
1
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 20. jan 2016, 17:06

Jeg går jævnligt amok i online fyld-indøbskurven-sprees. Som i: virkelig amok. Når jeg så rammer checkout, er der for AAAALT for mange penge, og jeg ha fået stillet lysten til at shoppe rundt, så jeg gider ikke bruge tid på at slulle rydde ud og prioritere.

Resultat: ingen køb. Win/win! :P
2
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 20. jan 2016, 17:09

Akehurst2 skrev:
Abstinenserne er begydnt at opstå, prøver at undgå standard besøg på h&m og bestseller. Det bliver svært da min eksamen nærmer sig, og overspringshandlingerne presser sig på. Overvejer rom skildepadde til at dulme, men det hjælper ikke ligefrem på den ene af grundene til shoppestop, som er for mange kg.

I must stand strong!

Jeg startede mit shoppestop med at framelde alle nyhedsbreve fra alt shopperelateret. Der var jo ingen grund til lige frem at lade dem lokke med rabatkoder og deslige.

Men kender ellers alt for godt det med at man af ren vane liiiige skal ind og kigge. Måske er der noget spændende, jo.

Kunne være man skulle overveje det, går jo bare at frygter jeg lige går glip af et knaldhamrende godt tilbud, på lige en af de få ting jeg må købe.
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 20. jan 2016, 17:10

Krølle skrev:Jeg går jævnligt amok i online fyld-indøbskurven-sprees. Som i: virkelig amok. Når jeg så rammer checkout, er der for AAAALT for mange penge, og jeg ha fået stillet lysten til at shoppe rundt, så jeg gider ikke bruge tid på at slulle rydde ud og prioritere.

Resultat: ingen køb. Win/win! :P

Nogen gange sidder jeg også bare og fylder i kurven hos net-a-porter.com indtil der ligger for flere hundrede tusinde kroner (let nok, især hvis man smider et par gallakjoler i). Og så lukker jeg vinduet og går i seng :-D
3
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 464

Indlægaf No1 » 20. jan 2016, 17:25

Akehurst2 skrev:

I must stand strong!

Det er faktisk en rigtig god idé at afmelde nyhedsbreve. Især når de kører udsalg, og man bliver bombaderet med ting, man tror man har brug for. :lol: I mine dårlige perioder, så har jeg købt en masse random ting, som jeg ikke rigtigt bruger og som bare ligger herhjemme. :wacko:
2
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 20. jan 2016, 17:54

Jeg kan informere om at en uges influenza/benhård forkølelsesagtig ting med ondt i halsen og musklerne virkelig også er effektivt. Jeg har for første gang siden fredag været udendørs i dag, og jeg har kun kunnet kigge på min computer 10 minutter ad gangen :lol:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 20. jan 2016, 18:13

Jeg har købt blonde-BH'er uden bøjle (som jeg normalt ALDRIG kan finde, hvor de sidder pænt) til en flad 20'er.

I Kvickly :ad!:

Jesus! Den havde jeg ikke set komme - til gengæld fik jeg 6 for 120, og jeg elsker dem. De slår alle de dyre, jeg har prøvet, med flere længder :love:

Det var på need to have listen og dermed ok. Yay.
2
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 20. jan 2016, 18:15

Krølle skrev:Jeg har købt blonde-BH'er uden bøjle (som jeg normalt ALDRIG kan finde, hvor de sidder pænt) til en flad 20'er.

I Kvickly :ad!:

Jesus! Den havde jeg ikke set komme - til gengæld fik jeg 6 for 120, og jeg elsker dem. De slår alle de dyre, jeg har prøvet, med flere længder :love:

Det var på need to have listen og dermed ok. Yay.

Okay, nu burde man jo ikke give shopperåd, men det lyder jo fantastisk. Så du hvor højt størrelserne gik op?
1
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 20. jan 2016, 19:34

Hov. Undskyld! :blush:

Der var i hvert fald op til XL - de koster normalt 99 kr, men de sorte var på tilbud. Findes også i hvid, mørkeblå, pink og vist også lyng/lilla.
0
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 20. jan 2016, 20:05

Krølle skrev:Hov. Undskyld! :blush:

Der var i hvert fald op til XL - de koster normalt 99 kr, men de sorte var på tilbud. Findes også i hvid, mørkeblå, pink og vist også lyng/lilla.

Haha, Det var nu nærmere til mig selv, at jeg ikke burde spørge, og lade dig give mig shoppingråd. Men tror desværre alligevel ikke det bliver aktuelt, der skal være mulighed for at vælge omkreds og skål størrelse, ellers kommer det vidst aldrig til at sidde.
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 20. jan 2016, 21:38

Det er forbudt at skrive om gode tilbud i shoppestoppetråden!

Lokkedåser :sur:
1
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 20. jan 2016, 21:41

Jeg bliver forøvrigt nødt til at tilføje et par vinterstøvler på min liste over må gerne ting. Jeg har ikke noget varmere fodtøj en uforede tynde støvler. Det holder bare ikke når man går/cykler de fleste steder. Men hold nu kæft det er en røvsyg ting at må shoppe, praktisk er jo ikke sjovt.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1105

Indlægaf FrøkenM » 21. jan 2016, 18:46

Jeg er med efter et efterår/vinter hvor shopping har taget lidt overhånd :lol:

Jeg vil holde det til 1/5 og gerne længere, men da min fætter skal konfirmeres i maj tænker jeg en kjole og sko skal indkøbes.

Jeg må dog gerne købe

*Sko (slider meget hårdt på mine sko pga. problemfødder) når nødvendigt (sneakers og små støvler til foråret)
* Strømpebukser/strømper/undertøj hvis behovet opstår (så billigt som muligt)
*Basistoppe/tshirts (hvis behovet herfor opstår)
*En Marc Jacobs Percy hvis det ellers ser fornuftigt ud

Jeg tænker at motivationen er at opsparingen endelig får det boozt som den burde have fået de sidste måneder og at jeg rent faktisk får brugt alt det møglækre tøj jeg har i skabet :love:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Mode"