Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Sophaya » 30. dec 2015, 22:40

Vi skal slet ikke snakke om vinterstøvler, der ikke kan lukkes pga fede ankler/lægge, vel? :sur:
3
x
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8532

Indlægaf 2SHY » 30. dec 2015, 22:43

Sophaya skrev:Vi skal slet ikke snakke om vinterstøvler, der ikke kan lukkes pga fede ankler/lægge, vel? :sur:

Åh ja det er også er mareridt af en anden verden :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Myresluger
Kort karma: 13
Likede indlæg: 331

Indlægaf Myresluger » 30. dec 2015, 23:00

Jeg har gode erfaringer med Marc Lauge jeans de har modeller der passer ualmindelig godt til min version af smal talje, stor røv, og store lår.

Kjoler passer mig bedst når de er forholdsvis tætsiddende - jeg er enig, mange af kjolerne er for korte - men mange af dem kan reddes med kraftige strømper.
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3278

Indlægaf DD_81 » 30. dec 2015, 23:06

Sophaya skrev:Vi skal slet ikke snakke om vinterstøvler, der ikke kan lukkes pga fede ankler/lægge, vel? :sur:

Hep... totalt umuligt, og pisse nederen. Jeg har faktisk også for brede fødder til meget af fodtøjet.

Synes dog Deichman er leveringsdygtige, men kvaliteten af deres fodtøj er så som så.
Men har gjort et par gode køb her i efteråret, og det virker til at de mærker jeg har løbt er i ret god kvalitet :)
Det ene par er et par "biker boots" fra mærket Landrover, og der er altså plads til mine træstammer i dem :D de går til midt på læggen ca.
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 31. dec 2015, 05:29

Myresluger skrev:Jeg har gode erfaringer med Marc Lauge jeans de har modeller der passer ualmindelig godt til min version af smal talje, stor røv, og store lår.

Kjoler passer mig bedst når de er forholdsvis tætsiddende - jeg er enig, mange af kjolerne er for korte - men mange af dem kan reddes med kraftige strømper.

Samme mærke jeans her :)
0
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 466

Indlægaf No1 » 31. dec 2015, 10:23

Jeg præstereede at finde et par Rieker støvler, som jeg kunne passe. Købte dog en str. 40 i stedet for 39.

Lange støvler - forget about it.
0
Brugeravatar
ulviforklæder
Kort karma: 2
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17

Indlægaf ulviforklæder » 31. dec 2015, 10:35

Jeg går faktisk kun i kortskaftede støvler, men jeg kan tydeligt huske problemet med langskaftede støvler med ekstra vidde fra min tid som rytter...
Jeg føler dog også, at mine lægge synes EKSTRA tykke, selvom de normalt faktisk er okay pæne at se på, når jeg har lange støvler på, så derfor undgår jeg dem.

Vinterens støvler (2. sæson) er disse fra Vagabond:

støvleVB_503035 (Mobile).jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8459
Kontakt:

Indlægaf Ado » 31. dec 2015, 11:42

Jeg hader det. :(
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 31. dec 2015, 11:56

kidkomb skrev:
2SHY skrev:
kidkomb skrev:Må jeg slå et slag for Føtex VRS bukser. De har flere forskellige og alle sammen stinker max, undtaget dem som er beregnet til "lift" og "shape" eller hvad de hedder. De er awesome! Jeg har aldrig rigtig haft et par cowboybukser, som sad til i ryggen.
Men disse sidder helt til, de er i super lækkert stretchdenim, men ligner stadig helt alm jeans og min røv ser herregodt ud i dem :love:
De svinger lidt i størrelse, så jeg har både en 38 og en 40 og jeg er nok nærmere en 42 i bukser normalt. Og har bred bag, store lår og en smal talje.

Hvis bare de blev lavet med noget fornuftig vidde i benene så var jeg game :)

Jeg synes de er relativt brede i benene faktisk.
Jeg har aldrig haft et par skinny på. Det kan jeg simpelthen ikke. Men nu er jeg ejer af et par.

Jeg har været så skamløs at købe 4 par, 3 i regular og 1 skinny. De var så også på tilbud til 60kr, så det ville jeg gerne ofre på mig selv :lol2:

Orv dem vil jeg da også kigge på :gogo: Ved du hvilken str. går de går op til? Og hvad koster de mon normalt?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 43
Likede indlæg: 315

Indlægaf Zinde » 31. dec 2015, 12:04

Jeg vil også gerne være med her, godt initiativ! :gogo:

Jeg er vild med det meste hos Carmakoma, men det er bare lidt for fint til hverdagsbrug. Så pt er det mest Junarose, jeg kigger på.
0
Some people never meet their hero
I gave birth to mine
:lun:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1153
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9745

Indlægaf kidkomb » 31. dec 2015, 12:18

Skralde skrev:
Orv dem vil jeg da også kigge på :gogo: Ved du hvilken str. går de går op til? Og hvad koster de mon normalt?

Jeg tror de går op til 44, men hvis jeg kan være i en 38, så burde en 44 svare til 48 agtigt.
De koster vist 199, men er ofte til 99. De 60 var vist lidt ekstraordinært.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1153
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9745

Indlægaf kidkomb » 31. dec 2015, 12:25

Det er den model yderst til venstre. Den fine syning bagpå gør (også) at nummer ser ud som om den sidder højere end den gør :slem:
Den vises som slim der, men fås også i regular. Jeg er ikke helt sikker på, hvordan de har fået en så tynd model til, at have dem på på den måde, for min størrelse 36-38-søster, svømmede i en 36 i lårene.

https://www.instagram.com/p/-_a6kIoJUw/?taken-by=vrsfashion

EDIT: De havde 3 forskellige produktioner, da jeg var dernede kunne jeg se.
Altså selve mærkerne inde i bukserne var ikke ens.
Dem jeg købte havde et lyseblåt med hvid skrift, ca 1½cm bredt mærke bagpå (indeni selvfølgelig) og det var dem, der var størst i størrelsen og sad bedst synes jeg.
Der var også nogen med et smalt hvidt med sort skrift mærke, lige under 1cm tror jeg, de var mindst i størrelsen og det var dem jeg havde købt til min søster. Taljen passede hende i 36, men lårene var store.
De sidste var med et smalt mærke, men i en meget bleg lys blå og var midt imellem de andre to størrelsesmæssigt.

Jeg skal se om jeg kan få taget et billede af "mit" mærke og sætte ind en af de næste par dage.
Senest rettet af kidkomb 31. dec 2015, 12:39, rettet i alt 1 gang.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8459
Kontakt:

Indlægaf Ado » 31. dec 2015, 12:26

Andre end mig, der også har strømpebukseproblemer? Mine ben er så korte, at jeg altid ender med alt for meget stof i benene. (Egentlig utroligt, at det ikke udligner sig selv, så meget som stoffet skal stretches).
Jeg kan næsten ikke finde nogen, som bliver på plads. Enten har jeg masser af ål i anklerne. Eller også glider de ned og skrider fra maven og hofterne og så har man problemet, når man går ude.

Jackiestrømpebukserne er sære. De går åbenbart ud fra, at man har et taljemål på 192.
Fakta har nogle gode af slagsen.
Rema 1000's glider ned.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 12:38

Junarose har jeg lige købt nogle fine ting fra :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 12:40

Ado skrev:Andre end mig, der også har strømpebukseproblemer? Mine ben er så korte, at jeg altid ender med alt for meget stof i benene. (Egentlig utroligt, at det ikke udligner sig selv, så meget som stoffet skal stretches).
Jeg kan næsten ikke finde nogen, som bliver på plads. Enten har jeg masser af ål i anklerne. Eller også glider de ned og skrider fra maven og hofterne og så har man problemet, når man går ude.

Jackiestrømpebukserne er sære. De går åbenbart ud fra, at man har et taljemål på 192.
Fakta har nogle gode af slagsen.
Rema 1000's glider ned.

Den tilslutter jeg mig. Og er endnu en grund til at kjoler ikke er noget jeg hopper i med mindre det er strengt nødvendigt
0

Tilbage til "Mode"