Tømmermandstråden

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Mus84
Kort karma: 12
Likede indlæg: 225

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Mus84 » 1. jan 2016, 16:04

Drak moderat med vin, cremante og asti, men har kun fået knap fire timers søvn. Så det er nok mest søvnmangel der er problemet i dag.
Vi sov hos de venner vi holdt nytår med og har fået solid morgenmad med bacon, æg, pandekager osv.

Vi har sofadag med ungerne og har hygget med dyner, chips og tegnefilm. Har lige gået en god tur alle fire og når ungerne er puttet henter vi junkfood.
0
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 1. jan 2016, 16:29

Jeg drak mindst hundrede dark and stormy, så jeg har ondt i hovedet i dag. Og det var os, der holdt festen, og vi er først lige blevet færdige med oprydning og rengøring nu. Lægger ALDRIG hus til nytårsfest igen, holy shit! Først når vi allesammen er blevet voksne og ansvarlige, for at dømme efter gulvet, var det sgu en abefest i går. Og jeg ryddede endda op en hel time i nat for at gøre det lettere, men det var åbenbart kun toppen af isbjerget.
2
hej hest, hestehest
Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 46
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 492

Indlægaf tjald62 » 1. jan 2016, 17:34

Ingen tømmermænd her drikker næsten ikke, fik en enkelt øl og drak sodavand resten af aftenen og kl. 24 fik jeg 3 glas champange og gik så over til sodavand igen indtil kl. 02.00.

Stod op kl.9 her i formiddags og fik bestilt vask til kl. 10 i morgen, kl. 13 blev der spist leftovers fra i går aftes og ved 15-tiden lå jeg lige for at få en morfar :gammel:.

Og her kl. 18 stod den så på pitabrød med græsk bøf i og en rulle kebab :savl:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Lone
Kort karma: 11
Likede indlæg: 202

Indlægaf Lone » 1. jan 2016, 18:08

Ingen tømmermænd som sådan, men gevaldig dvask må jeg siges at være. Jeg lå også først i min seng kl. 6:30...er nok ved at være for gammel til at feste så længe
0
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Indlægaf Joe » 1. jan 2016, 18:43

Jeg var fuldere i går end jeg har været længe, men jeg har det egentlig ok. Når jeg har tømmermænd er jeg bare megatræt og bruger hovedsageligt tiden på at sove indtil kl 18, hvor jeg liver op igen.
Nu håber jeg bare at pizzaerne snart kommer.

Og så fatter jeg ikke, hvorfor jeg ikke har købt chips og dip til i dag. Sodavand har vi til gengæld rigeligt af.

Køkken og stue ligner lort, men så opholder vi os da bare i soveværelset.
2
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2714

Indlægaf Urtekussen » 1. jan 2016, 18:46

Jeg dør bare langsomt!
3
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 1. jan 2016, 19:26

Jeg har været ret tømmermændsramt med hovedpine og uforklarlige smerter rundt omkring i kroppen. Men det er mest psykisk, jeg er ramt. Kender I tømmermændsdeprien? Den har jeg i dag. Der er overhovedet ingenting i vejen, men jeg er bare ynkelig.

Godt jeg er sammen med min veninde og hendes kæreste, og vi vælter os i junkfood og TV :-)
1
ExCoastal
Kort karma: 40
Likede indlæg: 346

Indlægaf ExCoastal » 1. jan 2016, 21:29

Jeg har det faktisk helt okay. Er lige stået op, men jeg ved ikke helt, hvor mange timer jeg hat sovet, fordi jeg kan ikke huske, hvornår jeg gik i seng.

Jo, jeg blev fuld. Men ikke helt vildt, og det skyldes nok alt det oksekød, som jeg spiste. Jeg forsøgte at overbevise min kone om, hvor fantastisk Fernet Branca er, men 3 shots var nok i overkanten sammen med alt det fadøl, som jeg fik hældt ned. De kunne også bare lade være med at have Stella Artois på fad.

Vi så naturligvis den store bold falde ned på Times Square i New York, mon ikke de fleste amerikanere ser lige netop den kanal i tv. Selvom Ryan Seacrest er en ringe erstatning for Dick Clark.

Min kone, som ikke fik så meget at drikke, er forbandet frisk i dag. Hun vækkede mig, fordi hun havde været ude og købe noget tøj til mig, og hun ville se om det passede og om jeg kunne lide det. Hvem i alverden shopper I Kohl's klokken 10 om morgenen nytårsdag?

Og så lige en sviner til det midaldrende par, som sad ved et bord overfor os. Selv min papdatter spurgte mig om, hvorfor de konstant gloede på os. Hvad kan jeg sige til hende? Nogle mennesker har det åbenbart svært ved at se en hvid mand med en sort familie. Men det sagde jeg ikke til hende, jeg lavede en joke ud af det. Men jeg er dog glad for, at de skred lidt senere.
0
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 1. jan 2016, 21:33

Jeg var chaufføren, så jeg drak nok 1/2 øl og et par sip af boblerne i løbet af aftenen. Så ingen tømmermænd til mig.

Til gengæld var det så alligevel mig, der var den der vågnede med hovedpine - Totalt unfair :gammel:
Spændingshovedpine, som har småulmet i baghovedet hele dagen.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. jan 2016, 22:08

Jeg synes faktisk, at jeg fik drukket og røget en del, men åbenbart ikke nok til at det medførte hovedpine dagen derpå.

Jeg kom i seng kl. 4 og vågnede ret udhvilet seks timer efter. Dagen er traditionen tro primært blevet brugt på min venindes sofa. Vi så nytårskoncert fra Wien og skihop, spiste english breakfast og chips og satte til sidst en film på. Undervejs i transmissionen fra Garmisch-Partenkirchen faldt jeg i søvn og fil lov til at ligge og snorke en times tid. Det var nu meget rart.

Jeg kan godt mærke, at der er blevet vendt lidt op og ned på døgnrytmen, og jeg regner ikke med at gå i seng foreløbigt, men ellers kan jeg, udover hyggestemningen, faktisk ikke mærke, at det 1.1.
0
Je suis un tableau noir.

Tilbage til "Helbred"