Januar '16 - en fællestråd

Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1059

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Ally » 8. jan 2016, 18:35

Ally skrev:Nu er der weekend. Det er også tiltrængt. Jeg fejrer de fine eksamensresultater med træning og fredagssnolder i aften :D

Træning blev det ikke til, men en gåtur på en times tid OG sneskovling - særligt sidstnævnte var god træning for armene :lol:

Jeg har fået mails fra to uddannelsesledere; både min nærmeste leder og en semi-nærmeste leder - med fin ros for flotte resultater i forbindelse med eksaminerne. I like it - A LOT!
7
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3488

Indlægaf Ballademager » 8. jan 2016, 18:47

Man skal ikke undervurdere sneskovling. Det er tungt, det skidt! :D Er glad for, at vi ikke bor på en hjørnegrund, men blot på et lille frimærke.

Har afsluttet ugens træning med Combat tre dage i træk. Det har været rigtig rigtig god træning, og i morgen bliver det med benene oppe det meste af dagen :lun:

Bortset fra i onsdags har kosten sådan set også været helt ok - det er min mave for en gangs skyld enig i :genert:
4
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 8. jan 2016, 18:49

Ally skrev:
Ally skrev:Nu er der weekend. Det er også tiltrængt. Jeg fejrer de fine eksamensresultater med træning og fredagssnolder i aften :D

Træning blev det ikke til, men en gåtur på en times tid OG sneskovling - særligt sidstnævnte var god træning for armene :lol:

Jeg har fået mails fra to uddannelsesledere; både min nærmeste leder og en semi-nærmeste leder - med fin ros for flotte resultater i forbindelse med eksaminerne. I like it - A LOT!

Fedt med rosen, altså :banan: Og nå ja, at eksamen er overstået. Eleverne tænker sikkert ikke over, at læreren sådan set er til en eksamen pr elev :D
1

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1712

Indlægaf Guilded_Lily » 8. jan 2016, 21:48

Jeg tror, jeg er ude af stand til at bevæge mig ret meget i morgen :genert: Mine lægge, baglår og triceps har lige fået en ekstra omgang udstrækning - jeg er SÅ øm!

Manden har vist en plan om at tage ungerne i biffen i morgen (jeg har for længst sagt, jeg ikke gider se den der nye dinosaurusfilm), men jeg er spændt på, om jeg slipper - det er første gang, datteren i givet fald skal med. Jeg er ikke sikker på, hun kan sidde stille så længe... Men åh, et par timer helt for mig selv - mmmm...:lun:

Søndag har hun fået sin første legeaftale med en pige fra børnehaven. Vi var i mødregruppe sammen, så helt ukendte er de ikke. De skal være hos dem, og da de bor lige ved siden af skolen og hallen, hvor fitness ligger, regner jeg med at smutte ned og træne imens.
2
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1089

Indlægaf MyGirl » 9. jan 2016, 02:03

Endte med en arbejdsdag fra 8-02.15, så hverken sneboldkamp eller skovling til mig.. Har til gengældt ikke rigtig spist siden kl 12 til frokost :S lortedag!!!!!!! (Og skal alligevel også arbejde i weekenden :( )
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 331
Likede indlæg: 3744

Indlægaf Novella » 9. jan 2016, 02:35

Jeg har overlevet den første uge uden sukker (altså slik osv - der har sikkert været lidt i sovs/dressing undervejs). Det er jeg ret stolt af. Alkoholen er ikke det store problem at undvære. Jeg havde distræt lyst til fredagsøl i går, da jeg kom hjem efter en lang dag, men jeg lod være. Vi var oppe med flaskerne fra december... Det var godt nok mange vinflasker :genert:

Jeg har i løbet af ugen fået trænet to gange på mit hold (semikampsport, 1,5 time pr gang), styrketrænet og gået nogle ture, og det er fint. Jeg er ikke så bekymret over træningen; det er mere maden.

I morgen prøver jeg at veje mig, og så skal vægten da lige sættes på et stabilt gulv. Jeg var nemlig været pisseirriteret over, at den vejede som vinden blæste, men jeg kan så læse mig til her i tråden, at man ikke skal tage den frem ved hver brug. Det anede jeg ikke.
9
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. jan 2016, 08:09

Novella skrev:Jeg har overlevet den første uge uden sukker (altså slik osv - der har sikkert været lidt i sovs/dressing undervejs). Det er jeg ret stolt af. Alkoholen er ikke det store problem at undvære. Jeg havde distræt lyst til fredagsøl i går, da jeg kom hjem efter en lang dag, men jeg lod være. Vi var oppe med flaskerne fra december... Det var godt nok mange vinflasker :genert:

Jeg har i løbet af ugen fået trænet to gange på mit hold (semikampsport, 1,5 time pr gang), styrketrænet og gået nogle ture, og det er fint. Jeg er ikke så bekymret over træningen; det er mere maden.

I morgen prøver jeg at veje mig, og så skal vægten da lige sættes på et stabilt gulv. Jeg var nemlig været pisseirriteret over, at den vejede som vinden blæste, men jeg kan så læse mig til her i tråden, at man ikke skal tage den frem ved hver brug. Det anede jeg ikke.

Sådan har jeg det også. Det er sjældent et problem for mig at overholde mine træningsmål, men kosten bliver let lidt for flydende, især i weekenderne.
0

Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jan 2016, 09:19

MyGirl skrev:Endte med en arbejdsdag fra 8-02.15, så hverken sneboldkamp eller skovling til mig.. Har til gengældt ikke rigtig spist siden kl 12 til frokost :S lortedag!!!!!!! (Og skal alligevel også arbejde i weekenden :( )

Wow! :8: Hvordan kan det være tilladt?
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. jan 2016, 09:22

Guilded_Lily skrev:
MyGirl skrev:Endte med en arbejdsdag fra 8-02.15, så hverken sneboldkamp eller skovling til mig.. Har til gengældt ikke rigtig spist siden kl 12 til frokost :S lortedag!!!!!!! (Og skal alligevel også arbejde i weekenden :( )

Glæden ved at arbejde uden øvre begrænsning på arbejdstid :rulle:
0

Brugeravatar
Novella
Kort karma: 331
Likede indlæg: 3744

Indlægaf Novella » 9. jan 2016, 09:24

Og nu vejer jeg ifølge min vægt igen 300 gram over udgangsvægten - efter at have vejet et kilo mindre midt i ugen. Nu får den lige lov at stå og tænke, og så prøver jeg at veje mig herfra.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jan 2016, 09:25

Manden er vist blevet syg, så ingen biftur og ingen alenetid til mig i dag. Med mindre, jeg kører en tur for mig selv.

Og jo - jeg er øm i dag. RET øm, faktisk! :genert: :tie:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10238

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. jan 2016, 10:04

Novella skrev:Jeg har overlevet den første uge uden sukker (altså slik osv - der har sikkert været lidt i sovs/dressing undervejs). Det er jeg ret stolt af. Alkoholen er ikke det store problem at undvære. Jeg havde distræt lyst til fredagsøl i går, da jeg kom hjem efter en lang dag, men jeg lod være. Vi var oppe med flaskerne fra december... Det var godt nok mange vinflasker :genert:

Noget andet, der også kan være værd at være opmærksom på, er din cyklus.
Hvis din krop binder vand under ægløsning, pms og menstruation, vil det kunne ses på din vægt.
For mit eget vedkommende lader det til at dreje sig om 1-2 kg.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jan 2016, 10:16

DetSorteCirkus skrev:Noget andet, der også kan være værd at være opmærksom på, er din cyklus.
Hvis din krop binder vand under ægløsning, pms og menstruation, vil det kunne ses på din vægt.
For mit eget vedkommende lader det til at dreje sig om 1-2 kg.

Også her :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1089

Indlægaf MyGirl » 9. jan 2016, 10:43

Ballademager skrev:
Guilded_Lily skrev:

Glæden ved at arbejde uden øvre begrænsning på arbejdstid :rulle:

Oh yes, det er skønt er det! :stoned:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jan 2016, 10:50

Novella skrev:Og nu vejer jeg ifølge min vægt igen 300 gram over udgangsvægten - efter at have vejet et kilo mindre midt i ugen. Nu får den lige lov at stå og tænke, og så prøver jeg at veje mig herfra.

Den skal vist bruge 24 timer til at stabilisere sig.
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"