Kirstenkp skrev:Nu har jeg siddet og læst op. Hold nu op hvor er jeg fuld af blandende følelser......
Det er på ingen måde lykkes mig at have fokus på mine mål i den forløbne uge. Har kun cyklet en gang (dog gået en del) og kosten har det heller været godt med....har virkelig den allerstørste nedturs stemning over at jeg så gerne vil noget og overhovedet ikke formår at holde fokus og gøre noget godt for mig selv![]()
Og så sidder jeg fuld af beundring og læser om hvordan I jonglere med flere børn (jeg har et), laaange arbejdsdage, eksamener osv og samtidigt træner, styrer kosten og passer godt på jer selv. Det er så sejt gået![]()
Nå, jeg vil altså ikke give op. Sidder og overvejer om jeg skal prøve at tælle kalorier i den kommende uge. For at få styr på den del af gamet.....
Jeg kan for mit vedkommende sige, at træningen kun lykkes for nu, mens min mand er sygemeldt og har børnetjansen. Det bliver et større logistisk problem, når han skal læse videre - eller bare kommer på diverse kurser her i foråret.
Du skal ikke have dårlig samvittighed. Vi har mere eller mindre alle været dér, hvor du er nu. For et år siden kunne jeg heller ikke se, hvordan dælen jeg skulle nå det hele. Men - og det er ikke for at være hellig eller noget - var jeg så glad for, at Aima tog initiativet til denne tråd. Den har virkelig været en stor hjælp for mig. Den holder mig op på mine aftaler med mig selv - hvis jeg plumper i, nå ja, så må jeg op på hesten igen. For mig virker det åbenbart at have nogle "fremmede" at stå til ansvar for, og ikke bare manden derhjemme, hvis du forstår, hvad jeg mener.
Giv tid - det skal også nok lykkes for dig