Januar '16 - en fællestråd

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 238
Likede indlæg: 1077

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf MyGirl » 19. jan 2016, 11:25

Fastedagen er over mig. Går ok indtil videre, bortset fra at min mave rumler mega meget allerede fra formiddagen - det plejer den ellers aldrig.

Men jeg hænger i!

Og har lige lavet mig et tillægsmål i denne uge, som dog ikke behøver komme på forsiden, men jeg skal have skruet ned for aftensnacking på spise-hverdage! Det er stille og roligt begyndt at snige sig ind som en vane igen, og det går sgi ikke. Aftensnacking må være forbeholdt weekender - basta!

Til gengæld valgte jeg den total gode løsning i går aftes, og tog 30-45 minutters tonsen rundt i sneboldkamp med ungerne efter aftensmaden inden sengetid i stedet for at bruge "jeg skal desværre lige have ordnet køkkenet og smurt madpakker"-undskyldningen. :D Så dejligt og en fed måde at være sammen med ungerne på! Det glemmer man helt, når man er gået i doven-mode :genert:
7
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 19. jan 2016, 12:26

Årh, jeg gad godt at faste. Jeg har aldrig haft det så godt, som da jeg kørte 5:2. Selvom jeg tabte mig lidt for hurtigt, så jeg skide godt ud og sov vildt godt :love:

Mht aftenssnack tager jeg lige eb spiseske kokosolie og en banan, hvis jeg er sulten, men jeg ammer også, så jeg må helst ikke blive sulten. Førhen sov jeg bedst, når jeg var lidt sulten :stoned:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2474

Indlægaf Pandesteg » 19. jan 2016, 12:31

HappyHippo skrev:Årh, jeg gad godt at faste. Jeg har aldrig haft det så godt, som da jeg kørte 5:2. Selvom jeg tabte mig lidt for hurtigt, så jeg skide godt ud og sov vildt godt :love:

Mht aftenssnack tager jeg lige eb spiseske kokosolie og en banan, hvis jeg er sulten, men jeg ammer også, så jeg må helst ikke blive sulten. Førhen sov jeg bedst, når jeg var lidt sulten :stoned:

Kokosolie smager mega godt og tilfredsstiller virkelig snacktrangen. Jeg laver ofte kaffe med kokosolie og smør. Vil prøve at tilsætte en tsk kakao også en dag :savl:
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 393
Likede indlæg: 3774

Indlægaf Sophaya » 19. jan 2016, 15:50

Jeg overlevede et par timer - med nød og næppe :lol:
Nu er jeg hjemme under dynen igen og bliver her indtil jeg skal til københavn i morgen aften. Kursus starter tidligt torsdag morgen, og jeg har bare at være helt frisk!
0
x
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3466

Indlægaf Ballademager » 19. jan 2016, 15:59

Sophaya skrev:Jeg overlevede et par timer - med nød og næppe :lol:
Nu er jeg hjemme under dynen igen og bliver her indtil jeg skal til københavn i morgen aften. Kursus starter tidligt torsdag morgen, og jeg har bare at være helt frisk!

God bedring :kys:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 699

Indlægaf FruKuk » 19. jan 2016, 16:05

Har været til cirkeltræning i dag, hvor jeg endte med at presse mig selv så meget, at jeg kastede op :tie: Ej men det var top pinligt. Tal lige om at være svag...
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3466

Indlægaf Ballademager » 19. jan 2016, 16:08

FruKuk skrev:Har været til cirkeltræning i dag, hvor jeg endte med at presse mig selv så meget, at jeg kastede op :tie: Ej men det var top pinligt. Tal lige om at være svag...

:ae: Øv, hvor ubehageligt. Men Idet mindste gik du da all in....! :fløjt:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 19. jan 2016, 18:13

HappyHippo skrev:Årh, jeg gad godt at faste. Jeg har aldrig haft det så godt, som da jeg kørte 5:2. Selvom jeg tabte mig lidt for hurtigt, så jeg skide godt ud og sov vildt godt :love:

Skal du tilbage på 5:2 efter amningen?
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 19. jan 2016, 18:15

Rigtig god bedring! Din nye ava er superflot! :love2:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 19. jan 2016, 18:16

FruKuk skrev:Har været til cirkeltræning i dag, hvor jeg endte med at presse mig selv så meget, at jeg kastede op :tie: Ej men det var top pinligt. Tal lige om at være svag...

Puh! :ae: Du må have givet alt!
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 19. jan 2016, 18:22

Det er ikke så godt, der går for længe mellem mine fastedage. Jo flere dage, der går, jo mere ender jeg med at spise, og jeg begynder at frygte fd. Sådan noget pjat!
Jeg skal faste i morgen, og det bliver en kold fornøjelse - jeg fryser ofte på fd, og jeg skal på skøjtebanen med min klasse til middag... Jeg tager dog ikke skøjter på, jeg står ude og puster på forslåede fingre og knæ :lol:

Jeg skulle også gerne ned og træne bagefter. Det er også for længe siden sidst. Det kan ses på maven :fløjt:

Jeg havde en ret god dag på job, hvor jeg endelig (!) har fået sat noget i gang med en pige, der virkelig har det svært i livet. Det er en rar følelse, når man endelig bliver hørt. Og jeg klarede en svær telefonsamtale med moderen, som normalt er virkelig usamarbejdsvillig. Jeg er stolt af mig selv!

Nu skal jeg bare tage mig sammen til at få ordnet køkken, puttet børn og smurt madpakker, så vil jeg sætte mig i sofaen med Eastenders og Årgang 0 på Play, mens jeg indvier mine nye farveblyanter...
3
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 19. jan 2016, 18:31

Guilded_Lily skrev:

Rigtig god bedring! Din nye ava er superflot! :love2:

Tak! Og tak - haha. Jeg syntes der skulle ske noget nyt, og så blev jeg træt af at have en avatar der skal reddes af en mand :lol:
0
x
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 19. jan 2016, 18:33

Guilded_Lily skrev:Det er ikke så godt, der går for længe mellem mine fastedage. Jo flere dage, der går, jo mere ender jeg med at spise, og jeg begynder at frygte fd. Sådan noget pjat!
Jeg skal faste i morgen, og det bliver en kold fornøjelse - jeg fryser ofte på fd, og jeg skal på skøjtebanen med min klasse til middag... Jeg tager dog ikke skøjter på, jeg står ude og puster på forslåede fingre og knæ :lol:

Jeg skulle også gerne ned og træne bagefter. Det er også for længe siden sidst. Det kan ses på maven :fløjt:

Jeg havde en ret god dag på job, hvor jeg endelig (!) har fået sat noget i gang med en pige, der virkelig har det svært i livet. Det er en rar følelse, når man endelig bliver hørt. Og jeg klarede en svær telefonsamtale med moderen, som normalt er virkelig usamarbejdsvillig. Jeg er stolt af mig selv!

Nu skal jeg bare tage mig sammen til at få ordnet køkken, puttet børn og smurt madpakker, så vil jeg sætte mig i sofaen med Eastenders og Årgang 0 på Play, mens jeg indvier mine nye farveblyanter...

Der er ikke noget bedre end lærere, der kæmper den kamp der :love: på mit frivillige arbejde har jeg SÅ mange unge der tænker at deres lærer ikke ser dem og at de ikke kan få hjælp den vej. Det er så fedt at se folk der modbeviser det. :blomst:
3
x
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Ally » 19. jan 2016, 20:05

I søndags trænede jeg efter det nye program og siden da har kroppen været præget af ømhed, men ikke desto mindre har jeg været af sted igen i aften. Kageformen ændrer sig jo ikke af sig selv...

:fløjt:
5
superboa
Kort karma: 28
Likede indlæg: 243

Indlægaf superboa » 19. jan 2016, 21:21

Jeg får futtet skridt i skoene - hurra for Tæl skridt kampagnen, der er vældigt motiverende :)

Ellers har jeg fået ordnet en del hængepartier, og åh hvor det dog føles skønt, når man kan sætte flueben ved ting, der er blevet udskudt!
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"