Januar '16 - en fællestråd

Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3777

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Sophaya » 20. jan 2016, 16:08

Øj, kender i det når man skal noget vigtigt og man slet ikke kan slappe af op til det, og nærmest bare sidder og venter på at man skal afsted? Jeg skal til københavn her til aften grundet kursus i morgen+fredag, og jeg skal gå hjemmefra 19.10 - om to timer (!), men jeg er allerede bange for at komme for sent ud af døren, at bussen er mega forsinket og jeg misser toget eller lignende. Det er så dumt :lol:

Sundheden behøver vi ikke tale om. Lad os bare sige, at der var dip.
2
x
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 20. jan 2016, 16:08

Guilded_Lily skrev:
HappyHippo skrev:Årh, jeg gad godt at faste. Jeg har aldrig haft det så godt, som da jeg kørte 5:2. Selvom jeg tabte mig lidt for hurtigt, så jeg skide godt ud og sov vildt godt :love:

Mht aftenssnack tager jeg lige eb spiseske kokosolie og en banan, hvis jeg er sulten, men jeg ammer også, så jeg må helst ikke blive sulten. Førhen sov jeg bedst, når jeg var lidt sulten :stoned:

Skal du tilbage på 5:2 efter amningen?

Ja, jeg glæder mig :D det er bare det der fungerer bedst for mig
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2476

Indlægaf Pandesteg » 20. jan 2016, 16:13

Guilded_Lily skrev:Møgtræning! Vi havde en superhyggelig tur på skøjtebanen, men hold nu kaje, hvor mine tæer var STIVfrosne efter en time dernede! Jeg kunne næsten ikke træde pedalerne i bilen, fordi benene rystede.

Da jeg så kom ned og fik klædt om til mit iskolde tøj, gik jeg op og fandt to andre godt igang. Fint nok. Jeg hoppede på crosstraineren og satte dobbelt belastning på i forhold til sædvanligt og kørte derudaf. Pludselig væltede det bare ind i en lind strøm, så på en halv time gik vi fra at være tre til at være 11 - det er der nærmest ikke plads til. Samtlige cardiomaskiner blev kapret og vægtrummet blev okkuperet af et nogle unge fyre, der stank frygteligt af sved i løbet af no time. Maskinerne står så tæt, at uanset hvor de befandt sig, rev svedlugten i næsen. Så 40 minutter efter jeg kom, gik jeg ud ad døren igen. Jeg nåede ikke engang at blive sådan ret varm.

Nu er drengene sendt af sted og datteren og jeg skal have suppe. Det kan vores hoste og snotnæser nok trænge til...

Nej hvor belastende! Jeg kan virkelig heller ikke have hvis det stinker af sved til træning, ved godt det handler om at give den gas osv., men derfor kan man sgu godt ha deo og rent træningstøj på så man ikke forpester lokalet :tie:
Men sejt du kom derop alligevel. Lidt har jo også ret! :kys:

Og det med koldt træningstøj - det er såååå grænseoverskridende at tage på når man fryser i forvejen - uh hvor jeg dog glæder mig til varmere vejr.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Guilded_Lily » 20. jan 2016, 16:17

Pandesteg skrev:
Nej hvor belastende! Jeg kan virkelig heller ikke have hvis det stinker af sved til træning, ved godt det handler om at give den gas osv., men derfor kan man sgu godt ha deo og rent træningstøj på så man ikke forpester lokalet :tie:
Men sejt du kom derop alligevel. Lidt har jo også ret! :kys:

Og det med koldt træningstøj - det er såååå grænseoverskridende at tage på når man fryser i forvejen - uh hvor jeg dog glæder mig til varmere vejr.

Ja, det er virkelig ulækkert! Det var sådan et par teens, og de havde virkelig ikke andet end varmet op, så stank de :badr:

Jeg valgte også at tænke, at det altid var noget, jeg havde nået bare lidt. Det er trods alt en uge siden sidst :tie:
0
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 20. jan 2016, 18:46

Kender I de de ting som man ikke kan have liggende i sit køkken uden at gå fuldstændig grassat i dem?
Min mand vandt en kasse med 24 marcipansnebolde i mandelgave til jul og vi tog først hul på kassen i går. Nu er der så ikke flere tilbage - og det er ikke ligefrem min mand der har spist dem :rulle:
2
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 699

Indlægaf FruKuk » 20. jan 2016, 18:55

Pandesteg skrev:Kender I de de ting som man ikke kan have liggende i sit køkken uden at gå fuldstændig grassat i dem?
Min mand vandt en kasse med 24 marcipansnebolde i mandelgave til jul og vi tog først hul på kassen i går. Nu er der så ikke flere tilbage - og det er ikke ligefrem min mand der har spist dem :rulle:

Jeg ejer ikke en sukkerbremse eller grænse. Har jeg først taget hul på noget, så stopper jeg først, når der ikke er mere. 200 gram chokolade i en køre - no problemo.
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 20. jan 2016, 18:56

Når I beretter om overfyldte centre, så glædes jeg over mit lille bitte center. Omvendt er udbuddet af holdtimer virkelig ikke noget at råbe hurra for. Måske man bare ikke kan få det hele.
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 20. jan 2016, 18:58

Et af mine mål for denne uge er at træne armbøjninger på tæerne og ikke knæene. Men til trods for ok megen træning de sidste 6 måneder, kan jeg kun tage 6 stk. Hvor mange kan I andre tage?
0
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 20. jan 2016, 19:07

FruKuk skrev:Et af mine mål for denne uge er at træne armbøjninger på tæerne og ikke knæene. Men til trods for ok megen træning de sidste 6 måneder, kan jeg kun tage 6 stk. Hvor mange kan I andre tage?

0-1 vil jeg skyde på :genert: det er længe siden jeg har prøvet, så måske ville jeg blive positivt overrasket over mig selv, men tvivler :-D ... Synes det er flot at du kan tage 6!
0
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 20. jan 2016, 19:38

Jeg får ikke skrevet mål for tiden, men det går godt, hvis jeg følger målene fra uge 1. Har indtil videre trænet to gange i denne uge, og regner med at nå tre. Så kan jeg markere, at jeg med ugens træning har trænet mere end i hele sidste kvartal af '15. Det siger så umiddelbart mere om sidste år, end det gør om denne uge.
Jeg tænker til gengæld, at jeg snart skal til at se på kosten. I de første par uger af året har det handlet om at komme i gang med regelmæssig træning og undgå at have en cigaret i munden. Jeg tror ikke helt, jeg ville kunne finde ud af at sætte ind på sundere kost også, uden at det hele gik galt. Men når det har kørt så godt i januar, så tror jeg, jeg skal til også at slanke mig.
1
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 20. jan 2016, 20:18

FruKuk skrev:Når I beretter om overfyldte centre, så glædes jeg over mit lille bitte center. Omvendt er udbuddet af holdtimer virkelig ikke noget at råbe hurra for. Måske man bare ikke kan få det hele.

Mit er MEGET lille! Så bare der er 5-6 stykker, føles det crowded :boo:

Vi har slet ingen hold. Der har været et TRX, men tilslutningen var for lille.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 20. jan 2016, 20:19

FruKuk skrev:Et af mine mål for denne uge er at træne armbøjninger på tæerne og ikke knæene. Men til trods for ok megen træning de sidste 6 måneder, kan jeg kun tage 6 stk. Hvor mange kan I andre tage?

Omkring 6-8 stykker...
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 20. jan 2016, 20:29

Guilded_Lily skrev:
FruKuk skrev:Når I beretter om overfyldte centre, så glædes jeg over mit lille bitte center. Omvendt er udbuddet af holdtimer virkelig ikke noget at råbe hurra for. Måske man bare ikke kan få det hele.

Mit er MEGET lille! Så bare der er 5-6 stykker, føles det crowded :boo:

Vi har slet ingen hold. Der har været et TRX, men tilslutningen var for lille.

Jeg hader overfyldte centre :tie:
0
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 20. jan 2016, 20:32

Uh, jeg ee glad for jeg er for doven til at træne. Januar, februar og september er altid mega crowded!
0
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 20. jan 2016, 20:43

Jeg skifter mellem 4 centre og det er også propfyldt i dem alle lige p.t. Heldigvis træner jeg på hold så der er jo aldrig flere end der er plads til... Ville slet ikke have tålmodighed til at styrketræne selv, folk står jo på nakken af hinanden for at komme til.
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"