Januar '16 - en fællestråd

Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Aima » 27. jan 2016, 16:23

Pandesteg skrev:McD :lun: :lun:
Jeg skal voldraide en McD en af påskedagene... Ja det er godt at have noget at glæde sig til! :D

Ha, absolut! Jeg har hverken BK eller McD i min egen by, og det er jeg ærligt sagt ret tilfreds med, det ville være så svært at fravælge i et cravende øjeblik.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1714

Indlægaf Guilded_Lily » 27. jan 2016, 16:23

Frandsen skrev:
Taaak! :D

Det blev ... En PIGE!

Eller rettere: ENDNU en pige :lun: Så nu har vi tre af slagsen :love: :pompom:

Iiiih :dåne: Endnu engang tillykke!
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 332
Likede indlæg: 3759

Indlægaf Novella » 27. jan 2016, 17:36

Nå. Det blev til frysepizza og en rest risengrød i dag. Med optøet spinat og dåsesvampe som en slags grønsager til. Jeg har sovet elendigt i nat og har en milliard deadlines kørende, så det var ikke lige madlavning, der stod øverst på listen. Det er så også første gang siden nytår. Prøver at få travet en tur her lidt senere
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 27. jan 2016, 19:02

Jeg har gået en lang tur, hvilket var rigtig dejligt - bagefter :lol: shit, det blæste. Jeg glæder mig til London hvor jeg bare skal smovse god mad; det må man godt på ferier! Godt det kun er en weekendtur :D
4
x
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 393

Indlægaf billiebean » 27. jan 2016, 19:12

Nå. Så fik vi overstået sygdom afløst af sygdom.

- Motion: Min yogalærer er stoppet i FW i denne uge, så der er stor krise på det punkt! Ved ikke lige, hvad jeg gør.
Cykel-målsætningen har jeg sat på standby. Er for presset i denne periode både energimæssigt og tidsmæssigt, og vejret er skod.
- Det går nogenlunde på madfronten. I weekenden gik vi lidt amok med restaurantbesøg, nachos og hjemmelavet pizza, men i hverdagene spiser jeg regelmæssigt og mådeholdent. Spiser stadig skyr til morgenmad og godt med grønt og frugt på arbejdet. Har også skåret ned på kaffen.

Nye målsætninger:
- Få hvilet og sovet
- Lave hjemmeyoga
- Tage vitaminpille og fiskeolie
- Vedligeholde primært at spise grønt/vegetarisk
2
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 27. jan 2016, 19:32

Det var faktisk en ganske god aftensmad, jeg fik banket sammen - jeg rørte en dåse tun sammen med et bæger hytteost og et lille rødløg, salt og peber. To spsk blev fordelt på to stykker knækbrød og så rev jeg en gulerod til. Jeg føler næsten, jeg har spist for meget, så mæt er jeg.

Puh, jeg skal ud med hunden i regn og blæst :badr: Og så skal jeg have ordnet negle - jeg har købt en ny neglelak, som jeg har haft planer om at lægge på i fem dage nu :rulle:
2
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 28. jan 2016, 12:03

Jeg føler mig totalt overskudsmor-agtig :-D Tirsdag aften lavede jeg aftensmaden til i går, så den blot skulle varmes - og i går lavede jeg aftensmaden til i dag, så det også blot skal varmes. Nåh ja, der skal også lige koges spaghetti, but still.

Jeg var i svømmehallen i går eftermiddags. Jeg nåede at svømme 24 baner inden de larmende teenagere, der også fyldte bassinet, blev for meget, men det var rigtig skønt at få svømmet.
4
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2480

Indlægaf Pandesteg » 28. jan 2016, 12:06

God blæsende dag til jer alle! Jeg håber godt nok stormen løjer lidt af inden jeg skal cykle hjem i eftermiddag...
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 28. jan 2016, 12:08

Jeg får travlt i dag. Ikke særlig godt planlagt. Jeg skal hente karry og vaskeklude efter arbejde, direkte ned og træne og så hjem og lave boller i karry. Fra bunden. Virkelig ikke gennemtænkt!

Men sådan er det. Det er fredag i morgen :-D
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 28. jan 2016, 12:10

Pandesteg skrev:God blæsende dag til jer alle! Jeg håber godt nok stormen løjer lidt af inden jeg skal cykle hjem i eftermiddag...

Jeg oplevede det underligste vejr i morges. Jeg trådte ud ad døren til buldermærke, stormvejr og piskende regn. Da jeg havde kørt fem minutter, ramte jeg næsten skyfrit og begyndende lyseblå himmel. Vinden er løjet af, dog ikke lagt sig helt.
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 332
Likede indlæg: 3759

Indlægaf Novella » 28. jan 2016, 19:22

Nuvel. Op på hesten igen. Jeg har været til træning og spist nogenlunde sundt i dag. Lidt kulhydrattungt, men det er okay. Det skal nok gå fremad med projektet. Masser af grøntsager og tofu til frokost, kylling og rodfrugter til aftensmad
2
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2480

Indlægaf Pandesteg » 28. jan 2016, 19:31

Guilded_Lily skrev:
Pandesteg skrev:God blæsende dag til jer alle! Jeg håber godt nok stormen løjer lidt af inden jeg skal cykle hjem i eftermiddag...

Jeg oplevede det underligste vejr i morges. Jeg trådte ud ad døren til buldermærke, stormvejr og piskende regn. Da jeg havde kørt fem minutter, ramte jeg næsten skyfrit og begyndende lyseblå himmel. Vinden er løjet af, dog ikke lagt sig helt.

Måske var du lige i orkanens øje? :-D

Jeg har løbet til eftermiddag, er simpelthen så glad for min nye løberute, især en dag som i dag hvor det blæser helt vildt nede ved stranden, så kan jeg simpelthen ikke holde ud at løbe dér. Og på trods af at jeg stod og ventede en del for rødt, så slog jeg min egen rekord :pompom: 10,4 km på 1 time og 2 min og 30 sekunder.

Og så forsøger jeg at stoppe med at ryge, dag 1 er gået superfint, så håber godt nok jeg kan forsætte og helst uden at stoppe alt for mange usundheder indenbords :tie:
5
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 28. jan 2016, 21:09

Jeg har simpelthen haft ædeflip i dag! Det gik fint indtil lidt over middag, hvorefter jeg fik kværnet næsten en halv pakke Ritter Sport (72%) og et stykke fyldt chokolade, inden jeg forsøgte at kæmpe mig gennem træningen. Det blev en slatten omgang, dvs. 10 min på crosstraineren efterfulgt af fire maskiner med ok vægt og lidt håndvægte i samlet 25 min. så orkede jeg ikke mere - og stedet blev pludselig overrendt af muskeltyper.

Hjem og lave mad, spiste to portioner boller i karry, og så har jeg denondelynemig heller ikke kunnet holde fingrene fra en mini-bounty, -snickers og -mars - OG en enkelt mørk Bounty.

Så slog det mig: det er mens-tid. D'oh!

Håber, jeg kan holde mig i skindet i morgen... Føj, jeg har det ringe!
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10267

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. jan 2016, 00:05

Guilded_Lily skrev:Jeg har simpelthen haft ædeflip i dag! Det gik fint indtil lidt over middag, hvorefter jeg fik kværnet næsten en halv pakke Ritter Sport (72%) og et stykke fyldt chokolade, inden jeg forsøgte at kæmpe mig gennem træningen. Det blev en slatten omgang, dvs. 10 min på crosstraineren efterfulgt af fire maskiner med ok vægt og lidt håndvægte i samlet 25 min. så orkede jeg ikke mere - og stedet blev pludselig overrendt af muskeltyper.

Hjem og lave mad, spiste to portioner boller i karry, og så har jeg denondelynemig heller ikke kunnet holde fingrene fra en mini-bounty, -snickers og -mars - OG en enkelt mørk Bounty.

Så slog det mig: det er mens-tid. D'oh!

Håber, jeg kan holde mig i skindet i morgen... Føj, jeg har det ringe!

Jeg hører dig! :blomst:
Dagen har sundhedsmæssigt været noget møg, og hvad laver jeg overhovedet oppe nu?!
Først sad jeg og nørklede så længe med noget computer, at jeg ikke kom ud at gå, før jeg skulle i Field´s i Ørestaden - eller jeg prioriterede at komme derud med det samme i stedet for at gå først :genert: Under min shoppingtur, hvor jeg i øvrigt ingenting gad købe på nær praktiske ting og et par gaver, fik jeg jeg lyst til - og spist - to cheeseburgere og en pose bolcher. Fordelen ved det var dog, at jeg omvendt ikke faldt for fristelsen til at købe snacks med hjem (udover bouillonen, som jeg fandt i Bilka, og en pakke sukkerfri Läkerol), men altså...her sidder jeg og bøvser og har fået knopper hele vejen rundt om kæberne.
For jeg skulle da også lige have en light-sodavand og smage førnævnte Läkeroler, da jeg kom hjem.

Inspireret af dit indlæg kom jeg til at tænke på min cyklus - og ja, det er ægløsningstid...
Sidst gik det jo smertefrit, og jeg tror egentlig også, at mit frådseri mest skyldtes, at jeg befandt mig et sted, hvor jeg blev fristet, så det må jeg have i baghovedet de kommende dage.

PS: Läkerolerne er (okay, var) sødet med stevia, og min mave er netop gået i gang med at brokke sig, så stevia i større mængder duer åbenbart heller ikke :(
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3507

Indlægaf Ballademager » 29. jan 2016, 05:33

Jeg var til TRX i onsdags. Der viste sig at være squat-tema, så vi tog nok 200 af dem - plus en masse andet :shock: Og så sluttede vi da lige med fire minutters planke. Var ikke SÅ øm i går, så tænkte, at jeg da godt liiiiiige kunne negle en omgang fitnessboksning efter arbejde. Nøj, jeg var øm i benene og mellem ribbenene, og lad mig bare sige, at det ikke er nogen stor oplevelse at gå på trapper nu :D

Glædelig fredag derude :kys:
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Sund og/eller slank"