Min mands "videnstrang"

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jacobsen81
Kort karma: 8
Likede indlæg: 68

Re: Min mands "videnstrang"

Indlægaf Jacobsen81 » 4. jan 2016, 18:07

kidkomb skrev:
Jacobsen81 skrev:
HappyPaww skrev:Sig det dog bare - der er da ingen grund til at optrappe en konflikt og irritationsmoment pga stædighed...

Ej, kan virkelig ikke se problemet...!

Men kommer konfliken ikke lige så meget Pga hans stædighed?

Det er altså rimelig svært for os herinde, at afgøre hvorvidt du eller han er mest stædig.

Det er heller ikke op til jer at afgøre, men jeg læser dit svar som om at konflikten kommer pga min stædighed, og ikke hans.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3847

Indlægaf Delfin » 4. jan 2016, 18:18

Jacobsen81 skrev:
Delfin skrev:
Jacobsen81 skrev:
Delfin skrev:I kunne jo prøve ... nå nej det dur nok ikke alligevel

Sjovt

Det er ikke humor, du lider mest af?

Ellers er din indre stemme installeret til at lyde negativt. Jeg syntes faktisk det var sjovt, men ordet sjovt kan åbenbart kun tolkes positivt hvis der er en smiley bagefter :)

Det var den helt sikkert. For mit indre øre lød det som sagt med sarkasme, som jeg har hørt det brugt irl.

Men så har jeg misforstået dig og det beklager jeg naturligvis.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1412

Indlægaf vUlpeS » 5. jan 2016, 22:57

Ifølge min tidligere nabo, Mehmet, kaldes det "at spise nogens hjerne" dér hvor han kommer fra. Jeg synes egentlig, det er meget rammende.

Man er lige i sine egne salige tanker, og så skal man tage stilling til et eller andet, man så alligevel ikke skal tage stilling til.
Især ville det være slemt, hvis man lige netop var kommet frem til noget godt i førnævnte salige tanker.

Det er en slags mental gambit, hvis det da overhovedet giver nogen mening.

At din mand så tager det, som han gør, det er på hans halvdel. Et andet reaktionsmønster ville nok være at foretrække.
1
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2216

Indlægaf Moxy-lady » 8. jan 2016, 16:33

Et slags kompromis kunne være at den ene halvdel af gangene forklarer du det til hans tilfredsstillelse og den anden halvdel af gangene må du sige "lige meget", og så skal han acceptere det, uden at blive sur. Og det skifter fra gang til gang, uden undtagelser.

Jeg synes umiddelbart at det er noget pjattet noget at blive irriteret over, men jeg synes så samtidig at det at blive hidsig over det er overkill for fuld skrue. På denne måde tvinges I begge til at lade den anden få ret hver anden gang, og måske kan I så stille og roligt lære ikke at blive så ophidsede over det/lade det fylde så meget.
0

Tilbage til "Forhold og sex"