Blokere for andres check in? (Facebook)

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1287

Re: Blokere for andres check in? (Facebook)

Indlægaf hotlips » 3. jan 2016, 15:10

Viskelæder skrev:
Ballademager skrev:
Viskelæder skrev:Jeg synes ikke den der "vis mindre fra" virker overhovedet. Jeg bliver stadig overspammet med babybilleder.
Til gengæld er jeg stor fan af "Følg ikke længere" :blush:

Er det det samme som mute? Den funktion har jeg brugt til blandt andet den bekendte, der blandt opdaterede mig om status på modermælken ( :træt3: ), og til dem, der informerer om alt for meget andet, der er komplet ligegyldigt.

Det er det nemlig. Man er stadig ven med dem, men ser intet fra dem.
Freeeeedooooom!

Den bruger jeg også og så ser jeg ind til dem engang imellem når jeg har tid til at læse de der 5-10 opdatering er pr dag,om motocross og andet der ikke siger mig noget.
1
Muin
Kort karma: 5
Likede indlæg: 44

Indlægaf Muin » 3. jan 2016, 15:48

Jeg er gået all in for nylig, og har sagt unfollow til alle, undtagen de nyhedssider/bands/interessesider jeg har liket. Nu får jeg kun relevante ting i min news feed, da nyhedssider etc. jo ikke liker noget/checker in.
Og så tjekker jeg manuelt mine venners profiler, for at se om de har postet noget.
Det er så skønt at slippe for at se hvad andre mennesker liker, og hvor de har checket in. Det er i 99 % af tilfældene fuldstændig irrelevant for mig at se.
1
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3225

Indlægaf DD_81 » 3. jan 2016, 19:04

jeg tror ikke man kan skjule folks chekins...

Men tænker, med ondt skal ondt fordrives.
Når man skriver en status eller andet, definerer man jo selv hvem der skal se det, det kan f.x. være alle ens venner, det kan være en gruppe man har kaldt kollegaer, venner, træningsbuddies osv.

Du kunne jo lave en gruppe, - som kun var hende, og de næste 2-3-4 uger lave 8-10 vanvittige og åndssvage chekins dagligt, -"på lokum" - "i køleskabet" "på sofaen" "i 2somhed med netflix" osv osv...og tage tykt pis på hendes chekins, -og uden at genere dine øvrige bekendtskaber på FB ;)
Måske forstår hun et vink med en vognstang.
3
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)

Tilbage til "Generelt"