Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Vappepigen
Kort karma: 39
Likede indlæg: 346

Re: Fortsættelse af brystkræft tråden fra jubii debatten!

Indlægaf Vappepigen » 10. okt 2016, 10:09

_20161005_184542.JPG
Tak alle :)
Ja skøn scanning....glemmer nogen gange at være glad over det positive og fokusere kun på det negative!

Men har skam givet mig selv en gave! Jeg har fået lavet mine øjenbryn, da de jeg havde ikke er noget at råbe hurra for mere...tror kemoen har fucket dem op! Er super glad for resultatet.... Mine øjenvipper er desværre heller ikke det samme.... Så det hjælper lidt med pæne øjenbryn
_20161005_184542.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Ens prioteringer kan forandres med et trylleslag
Fru.skruk
Kort karma: 1
Likede indlæg: 4

Indlægaf Fru.skruk » 11. okt 2016, 19:12

Smukke øjne — og øjenbryn :love:
1
Vappepigen

Indlægaf Vappepigen » 11. okt 2016, 20:36

Fru.skruk skrev:Smukke øjne — og øjenbryn :love:

Tak :kys:

Hurra for photo shop
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 497

Indlægaf Marioneta » 11. okt 2016, 21:24

Vappepigen skrev:
Fru.skruk skrev:Det er dejligt at høre fra dig ind imellem! Du er sej. Tænk at gå så langt! Hold nu op, jeg er imponeret.
Dejligt, at du kan holde kemoen ud og at den "kun" giver træthed som bivirkning.
Hvilken type kemo er det du får? Immunterapi? Jeg har også glemt, hvilket hospital, du bliver behandlet på - hvis jeg må spørge :genert:

Hvordan med alle dine børn og din mand, har I fundet en form for hverdag?

Jeg tænker på dig :kys:

Kan ikke huske hvad min kemo hedder, men det er en der bliver kobler på herseptinen og den går kun efter de syge celler! (det er i Aalborg jeg får behandling)
Det er ikke immunoterapi! , den er ikke udviklet til bryst kræft endnu, men der laves forsøg med det!

Ellers har vi det alle ok! Jeg har fået piller mod depression og det hjælper rigtig meget!
Skal starte i "Praktik" på mit gamle arbejdsplads, for at finde ud af hvor mange timer jeg kan arbejde i et fremtidigt flexjob!
Jeg er desværre blevet opsagt fra min stilling, da der ikke er udsigt til at jeg kan varetage et job på 37 timer!
Er meget ked af, at forlade min arbejdsplads, men ser de 8ugers praktik, ser jeg som en god mulighed for at tage afsked med stedet

Perjeta? Umiddelbart er det det eneste antistof vi kobler på Herceptin. Andre stoffer som kobles på er Docetaxel og Navelbine, men det er begge cytostatika og virker på alle celler.
0
Vappepigen

Indlægaf Vappepigen » 12. okt 2016, 06:46

Marioneta skrev:
Vappepigen skrev:
Fru.skruk skrev:Det er dejligt at høre fra dig ind imellem! Du er sej. Tænk at gå så langt! Hold nu op, jeg er imponeret.
Dejligt, at du kan holde kemoen ud og at den "kun" giver træthed som bivirkning.
Hvilken type kemo er det du får? Immunterapi? Jeg har også glemt, hvilket hospital, du bliver behandlet på - hvis jeg må spørge :genert:

Hvordan med alle dine børn og din mand, har I fundet en form for hverdag?

Jeg tænker på dig :kys:

Nej det er ikke den! Den har jeg fået! Den hedder kadcyla

Kan ikke huske hvad min kemo hedder, men det er en der bliver kobler på herseptinen og den går kun efter de syge celler! (det er i Aalborg jeg får behandling)
Det er ikke immunoterapi! , den er ikke udviklet til bryst kræft endnu, men der laves forsøg med det!

Ellers har vi det alle ok! Jeg har fået piller mod depression og det hjælper rigtig meget!
Skal starte i "Praktik" på mit gamle arbejdsplads, for at finde ud af hvor mange timer jeg kan arbejde i et fremtidigt flexjob!
Jeg er desværre blevet opsagt fra min stilling, da der ikke er udsigt til at jeg kan varetage et job på 37 timer!
Er meget ked af, at forlade min arbejdsplads, men ser de 8ugers praktik, ser jeg som en god mulighed for at tage afsked med stedet

Perjeta? Umiddelbart er det det eneste antistof vi kobler på Herceptin. Andre stoffer som kobles på er Docetaxel og Navelbine, men det er begge cytostatika og virker på alle celler.
0
Vappepigen

Indlægaf Vappepigen » 26. nov 2016, 15:28

Så nærmer vi os december!
Sidste år på denne tid var et rent helvede, og jeg var så bange for, at det var min sidste jul!

Nu her et år efter har jeg det godt! Fik 2 gode scannings svar i fredags!
Mit hjertes pumpefunktion var faldet til forrige scanning pga herseptinen, men den var heldigvis steget igen denne gang, så det var bare super fedt!
Jeg får løbet nogle ture i ny og næ, og håber på et snarligt flexjob, da jeg går på sygedagpenge fra januar af, så det bliver stramt rent økonomisk!
Men det vigtigste er at jeg er i live, og det ER jeg!
39
Fru.skruk
Kort karma: 1
Likede indlæg: 4

Indlægaf Fru.skruk » 27. nov 2016, 19:49

Hvor er det livsbekræftende at høre fra dig. Tak fordi du har overskud til at dele. Du er sej.
Jeg ønsker dig en dejlig jul og endnu et godt nytår!
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 27. nov 2016, 19:59

:banan: :banan:
Hvor er det bare dejligt!
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Livets forhold"