Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1092

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 22. feb 2016, 13:11

alfe - jeg er en spade til at spotte sådan noget, så jeg skal nok lade være med at blande mig i fortolkningsdelen :genert: Men er også halvblind generelt, så det har nok noget at sige. Nøjes bare med at håbe og synes, det er helt vildt spændende!
0
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 85

Indlægaf S_imse » 22. feb 2016, 13:35

MyGirl skrev:
S_imse skrev:
MyGirl skrev:Og fantastisk med æl Simse! Håber, det er æggET denne gang! :D

Jeg håber du har ret. Jeg har bedt kæresten skynde sig hjem fra arbejde i aften, så vi kan hygge :-D

Det plejer vel også kun være en motiverende faktor for at de kære mænd rubber neglene :D

Tror også, vi lige skal have en sidste "for en sikkerheds skyld" tur i aften :genert:

Kan lige forestille mig at han kommer hjem kl 20 i stedet for 24 :wink3:

En ekstra tur er der aldrig noget i vejen med, jeg krydser fingre for at det lykkes for os begge to :preggo1:
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3511

Indlægaf Ballademager » 22. feb 2016, 14:13

Nåmehøøøh, jeg har luret her i nogle måneder :genert:

Vi havde endnu en snak i går, og der går nok ikke så længe, før vi dropper præventionen (som er virkelig smertefuld og ikke fungerer særlig godt for mig). Vi vil nok ikke prøve-prøve i starten, bare vide, at det kan ske. Man ved jo aldrig, hvornår, der er held i sprøjten, om man så må sige :D Shit, det er vildt bare at skrive det! :blush:

Skal ikke på forsiden endnu, havde bare lige brug for at dele det med nogen, for vi er enige om, at ingen i omgangskredsen skal vide det.

Er sådan en blanding af semiskruk og semipanikslagen :genert:
3
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 22. feb 2016, 14:18

Alfe jeg kan desværre ikke se en streg. Men har du ikke også blødt,? Eller hvad har fået dig til at teste?
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 22. feb 2016, 14:19

Jeg har fået tid til passage undersøgelse næste tirsdag.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. feb 2016, 14:34

Velkommen ballademager :banan:

Kan godt forstå, det er vildt underligt og grænseoverskridende og spændende.. Havde præcis de samme følelser i starten. (Der gik så omkring 2-3 måneder, før jeg var total i gang med matematikken og æl, og nok måtte erkende, vi "prøvede-prøvede" :lol: )

Håber, din tid herinde bliver kortere end vi andres :kys:

Det er en menneskeret at have et sted at læsse af!
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. feb 2016, 15:16

Jeg har mistet mine log-data på min fertilitetsapp! :shock:

Og det er 100 % min egen skyld. Har fået ny telefon, og overvejede ikke lige, at der kunne være en hage, når man skifter mærke i forhold til sammenlignelighed i apps.

Men eftersom mine telefoner er firmatelefoner, kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at spørge vores IT-afdeling :genert:

Så er det jo godt, jeg har det hele i god gammeldags papirformat, men stadig træls, det nu ikke fremgår i appen, hvordan mine tidligere cykli har været.
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 22. feb 2016, 15:22

MyGirl skrev:Jeg har mistet mine log-data på min fertilitetsapp! :shock:

Og det er 100 % min egen skyld. Har fået ny telefon, og overvejede ikke lige, at der kunne være en hage, når man skifter mærke i forhold til sammenlignelighed i apps.

Men eftersom mine telefoner er firmatelefoner, kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at spørge vores IT-afdeling :genert:

Så er det jo godt, jeg har det hele i god gammeldags papirformat, men stadig træls, det nu ikke fremgår i appen, hvordan mine tidligere cykli har været.

Har du det ok med at have den slags på din arbejdstelefon? Altså, ved jo godt, at den gerne må bruges privat, men bare tanken om, at IT kan finde informationen, er super grænseoverskridende for mig :genert: Også selvom jeg er ret sikker på, at de aldrig ville tjekke.
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Aksen
Kort karma: 4
Likede indlæg: 29

Indlægaf Aksen » 22. feb 2016, 15:25

Jeg vil også gerne være med. Jeg er i behandling med ICSI i det mørke Jylland. Vi har prøvet i små to år, og er nu ved at være der hvor det endelig ligner noget.. har scanning i morgen for at fastsætte dato for æg udtagning..
Jeg synes det svært at planlægge noget som helst, men det er vel en del af det hele...
Jeg fik scannet 15 æg i weekenden.. Det er mange synes jeg. Har heldigvis ikke rigtig bivirkninger af det..

Held og lykke til jer alle. Jeg udfylder til forsiden når jeg kommer til en computer :)
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 22. feb 2016, 15:27

MyGirl skrev:Velkommen ballademager :banan:

Kan godt forstå, det er vildt underligt og grænseoverskridende og spændende.. Havde præcis de samme følelser i starten. (Der gik så omkring 2-3 måneder, før jeg var total i gang med matematikken og æl, og nok måtte erkende, vi "prøvede-prøvede" :lol: )

Håber, din tid herinde bliver kortere end vi andres :kys:

Det er en menneskeret at have et sted at læsse af!

Tak :kys:

Vi må se, hvornår vi går fra lade stå til til prøve-prøve :D
0

Brugeravatar
Æble
Kort karma: 167
Likede indlæg: 891

Indlægaf Æble » 22. feb 2016, 15:31

Alfe, jeg kan desværre heller ikke se en streg. Jeg kan godt se noget meget svagt, men tror det er en lille farveforskel der hvor stregen skulle have været. Måske hvis det var før forventet mens, men ikke nu hvis du er 5+. Sorry :( Håber jeg ikke har ret :kys:

Bøtte- super, det var hurtigt du kunne komme til!

Ballade- velkommen til. Kan godt forstå du er overvældet, det er også vildt stort. Håber din tid i tråden bliver kort.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 22. feb 2016, 15:32

Også velkommen til akm.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 22. feb 2016, 15:34

MyGirl skrev:Jeg har mistet mine log-data på min fertilitetsapp! :shock:

Oh no :s
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. feb 2016, 15:36

Ballademager skrev:
Har du det ok med at have den slags på din arbejdstelefon? Altså, ved jo godt, at den gerne må bruges privat, men bare tanken om, at IT kan finde informationen, er super grænseoverskridende for mig :genert: Også selvom jeg er ret sikker på, at de aldrig ville tjekke.

Jeg har fået et ret afslappet forhold til det med tiden, må jeg sige. Jeg har kun den telefon. Har ikke haft en "privat" telefon i årevis, så jeg lever med det frem for at skulle købe telefon og abonnement ved siden af til den slags. Og stoler faktisk på, at vores IT-knægte har pli nok til diskretion, hvis det måtte komme dertil, at de fandt noget "spændende".

(Er mere nervøs over beskeder og billeder og sådan, når de skal have telefonen til rep - der bliver den gået ret godt igennem, ligesom internethistorikken på computeren :lol: )
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 22. feb 2016, 15:37

Æble, der skal være nogle fordele ved at betale selv. ;)
1

Tilbage til "Graviditet"