Vi der venter på storken!

PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 23. feb 2016, 14:28

MyGirl: Tak, du er sød. Ja jeg har det nærmest som om jeg er gravid allerede :D

FruDulle: Ja, det er uudholdeligt. Ja det er fordi det er offentlige hospitaler og der ikke er behandlingsgaranti på fertilitetsbehandling. De fleste tager jo nogle IUI forsøg i det private (det er jo også gratis der) i mens, men vi skal direkte i ICSI, så der er lang ventetid. Men jeg kan forstå at det også er helt vildt lige for tiden, i sommers var ventetiden 5-6 måneder i KBH.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 23. feb 2016, 14:50

Årh PPP hvor fedt :banan: Kan godt forstå du er glad. Det er da også mega nederen at skulle vente på at komme til :skeptisk:
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 23. feb 2016, 14:53

Jaaaa PPP :pompom: Hvor er det godt I snart kan komme igang :lun:

Jeg glemte lige at nævne, at jeg efter mit indtag af de fire fødselsdagsboller havde en drøm om natten, hvor jeg gik amok i sukker og hvidt brød :lol: :lol: :lol: Jeg smed de sidste boller i skraldespanden, da jeg vågnede næste morgen :lol: Sukkerafhængig :fløjt:
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 23. feb 2016, 14:59

Jeg er startet lidt tidligt på at obsesse. Plejer at kunne holde den til en uge efter æl, men synes allerede jeg kommer til at Google eller kigge på mit chart uden at tænke over det (velvidende at jeg ikke kan slå op nogle steder om jeg er gravid :lol2: :gisp: )

Jeg har ømme bryster (men det har jeg tit efter æl)
Jeg har murren (betyder intet)
God knaldetiming :slem: (men det har jeg næsten hver måned så det er bare en forudsætning, men ikke noget der fortæller mig noget)
"Kort" cyklus (aner ikke om det betyder noget)
Er træt (er jeg tit alligevel og er demotiveret på arbejdet for tiden, så deeet)
Min fornemmelse siger mig at jeg ikke er gravid (mine fornemmelser holder stik ca 50% af gangene :lol2: )

Please kan nogen ikke få mig til at forstå at jeg ikke får afklaring af at gå og spekulere ? Og at den afklaring først kommer om 11 dage med mens/ikke mens? :stoned:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. feb 2016, 15:15

Howitz skrev:Jaaaa PPP :pompom: Hvor er det godt I snart kan komme igang :lun:

Jeg glemte lige at nævne, at jeg efter mit indtag af de fire fødselsdagsboller havde en drøm om natten, hvor jeg gik amok i sukker og hvidt brød :lol: :lol: :lol: Jeg smed de sidste boller i skraldespanden, da jeg vågnede næste morgen :lol: Sukkerafhængig :fløjt:


Du er da også skidegod med kosten - selvom det giver mareridt :D

Jeg føler mit rygestop alene burde gøre, at jeg har fortjent en baby :genert:
2
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 23. feb 2016, 15:18

Et rigtig ondt mareridt :lol:

MyGirl, det synes jeg godt nok også :D Det må da også kræve lidt mere rygrad end at kvitte sukker :genert:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. feb 2016, 15:46

Tak. Desværre synes biologien åbenbart ikke, det hænger sådan sammen. Stoppede 13. november, så satser stærkt på, at NU er min krop kommet ud på den anden side af nikotinfængslet og er hyperfertil! :lol:

Desværre har rygestoppet nok også været medvirkende til den ekstra snacking, som nu skal holde op :D

Min kollega har stillet kage og chokolader lige udenfor min dør.. SVIN!
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 23. feb 2016, 15:47

Åh hvor har jeg savnet jer :D

FruDulle: Hyggeligt, så kan vi næsten følges!
2
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 23. feb 2016, 15:58

MyGirl skrev:Tak. Desværre synes biologien åbenbart ikke, det hænger sådan sammen. Stoppede 13. november, så satser stærkt på, at NU er min krop kommet ud på den anden side af nikotinfængslet og er hyperfertil! :lol:

Desværre har rygestoppet nok også været medvirkende til den ekstra snacking, som nu skal holde op :D

Min kollega har stillet kage og chokolader lige udenfor min dør.. SVIN!


Haha :lol: totalt svin :D Du kan og skal modstå :rock: Jeg hældte også en liter sodavand i afløbet og en skål slik i skraldespanden, det sekund gæsterne gik ud af døren. Jeg stoler ikke på mig selv :popkorn:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. feb 2016, 16:00

Howitz skrev:
MyGirl skrev:Tak. Desværre synes biologien åbenbart ikke, det hænger sådan sammen. Stoppede 13. november, så satser stærkt på, at NU er min krop kommet ud på den anden side af nikotinfængslet og er hyperfertil! :lol:

Desværre har rygestoppet nok også været medvirkende til den ekstra snacking, som nu skal holde op :D

Min kollega har stillet kage og chokolader lige udenfor min dør.. SVIN!


Haha :lol: totalt svin :D Du kan og skal modstå :rock: Jeg hældte også en liter sodavand i afløbet og en skål slik i skraldespanden, det sekund gæsterne gik ud af døren. Jeg stoler ikke på mig selv :popkorn:


Hvor er du sej.

Jeg modstår faktisk generelt fint på job - og skal af sted til træning om en halv time, så det kan slet ikke betale sig.. Svagheden er derhjemme om aftenen, men nu har kæresten lovet mig, at han ikke køber mere slik! Basta!
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 23. feb 2016, 16:18

Sejt, MyGirl :klap: God træningssession :whip:

Aftenerne er de værste, det er også der jeg snacker helt vildt :fløjt: Men sunde pandekager og peanuts har reddet mig.
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 23. feb 2016, 16:31

Frudulle – Hvad med danfert?

Der var så mange, jeg lige skulle have svaret, men jeg har glemt alt. Jeg har en større krise – jeg er opsagt fra min lejlighed 31/5. Det er lidt en fuck-fuck situation. Fuck.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 23. feb 2016, 16:32

alfe skrev:Frudulle – Hvad med danfert?

Der var så mange, jeg lige skulle have svaret, men jeg har glemt alt. Jeg har en større krise – jeg er opsagt fra min lejlighed 31/5. Det er lidt en fuck-fuck situation. Fuck.


Åh No :ae: Hvorfor er du pludselig det?
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 23. feb 2016, 16:53

Bøtte skrev:
alfe skrev:Frudulle – Hvad med danfert?

Der var så mange, jeg lige skulle have svaret, men jeg har glemt alt. Jeg har en større krise – jeg er opsagt fra min lejlighed 31/5. Det er lidt en fuck-fuck situation. Fuck.


Åh No :ae: Hvorfor er du pludselig det?


Det er en laaang historie, uanset hvad skulle jeg flytte, men aftalen var ikke, at det skulle være om tre måneder. Nå, men sådan er der så meget, der ikke går som planlagt. Det er bare lidt noget lort. På sin vis bliver det rart at komme væk fra den her lejlighed. Den er noget lort. Jeg har heldigvis et fabelagtigt netværk, hvor jeg helt sikkert godt kan bo midlertidigt hos nogle, hvis det skulle være. Men ja. Min økonomi bliver noget presset med flytning så hurtigt. Men, men, det er en løsning på alt. Det skal nok gå.
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 23. feb 2016, 18:17

Jeg skal også med på det der sundhed, har spist ret skidt siden jeg fik mens, nu har jeg så feber og har givet mig selv lov til at drikke cola. Men når feberen er overstået hopper jeg igen på sundhedsvognen. Eller, vi har holdt alle måltider sunde som sædvanligt, men har snacket en masse mindre sund mad, så helt galt har det ikke været, men langt fra godt.
0

Tilbage til "Graviditet"