Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1088

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. feb 2016, 15:46

Tak. Desværre synes biologien åbenbart ikke, det hænger sådan sammen. Stoppede 13. november, så satser stærkt på, at NU er min krop kommet ud på den anden side af nikotinfængslet og er hyperfertil! :lol:

Desværre har rygestoppet nok også været medvirkende til den ekstra snacking, som nu skal holde op :D

Min kollega har stillet kage og chokolader lige udenfor min dør.. SVIN!
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 263

Indlægaf PinkPowerPrincess » 23. feb 2016, 15:47

Åh hvor har jeg savnet jer :D

FruDulle: Hyggeligt, så kan vi næsten følges!
3
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 23. feb 2016, 15:58

MyGirl skrev:Tak. Desværre synes biologien åbenbart ikke, det hænger sådan sammen. Stoppede 13. november, så satser stærkt på, at NU er min krop kommet ud på den anden side af nikotinfængslet og er hyperfertil! :lol:

Desværre har rygestoppet nok også været medvirkende til den ekstra snacking, som nu skal holde op :D

Haha :lol: totalt svin :D Du kan og skal modstå :rock: Jeg hældte også en liter sodavand i afløbet og en skål slik i skraldespanden, det sekund gæsterne gik ud af døren. Jeg stoler ikke på mig selv :popkorn:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 23. feb 2016, 16:00

Howitz skrev:
MyGirl skrev:Tak. Desværre synes biologien åbenbart ikke, det hænger sådan sammen. Stoppede 13. november, så satser stærkt på, at NU er min krop kommet ud på den anden side af nikotinfængslet og er hyperfertil! :lol:

Haha :lol: totalt svin :D Du kan og skal modstå :rock: Jeg hældte også en liter sodavand i afløbet og en skål slik i skraldespanden, det sekund gæsterne gik ud af døren. Jeg stoler ikke på mig selv :popkorn:

Hvor er du sej.

Jeg modstår faktisk generelt fint på job - og skal af sted til træning om en halv time, så det kan slet ikke betale sig.. Svagheden er derhjemme om aftenen, men nu har kæresten lovet mig, at han ikke køber mere slik! Basta!
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 23. feb 2016, 16:18

Sejt, MyGirl :klap: God træningssession :whip:

Aftenerne er de værste, det er også der jeg snacker helt vildt :fløjt: Men sunde pandekager og peanuts har reddet mig.
0
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 23. feb 2016, 16:31

Frudulle – Hvad med danfert?

Der var så mange, jeg lige skulle have svaret, men jeg har glemt alt. Jeg har en større krise – jeg er opsagt fra min lejlighed 31/5. Det er lidt en fuck-fuck situation. Fuck.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2429

Indlægaf Bøtte » 23. feb 2016, 16:32

alfe skrev:Frudulle – Hvad med danfert?

Der var så mange, jeg lige skulle have svaret, men jeg har glemt alt. Jeg har en større krise – jeg er opsagt fra min lejlighed 31/5. Det er lidt en fuck-fuck situation. Fuck.

Åh No :ae: Hvorfor er du pludselig det?
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 23. feb 2016, 16:53

Bøtte skrev:

Det er en laaang historie, uanset hvad skulle jeg flytte, men aftalen var ikke, at det skulle være om tre måneder. Nå, men sådan er der så meget, der ikke går som planlagt. Det er bare lidt noget lort. På sin vis bliver det rart at komme væk fra den her lejlighed. Den er noget lort. Jeg har heldigvis et fabelagtigt netværk, hvor jeg helt sikkert godt kan bo midlertidigt hos nogle, hvis det skulle være. Men ja. Min økonomi bliver noget presset med flytning så hurtigt. Men, men, det er en løsning på alt. Det skal nok gå.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 610
Likede indlæg: 3402

Indlægaf FruDulle » 23. feb 2016, 17:46

Jeg har set på dem, men de er også lige 7000 kr dyrere på grundpakken end cfc :( Trianglen er det samme. Og så skal vi ko betale 3500kr pr gang for icsi.
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 23. feb 2016, 17:50

PinkPowerPrincess skrev:Åh hvor har jeg savnet jer :D

FruDulle: Hyggeligt, så kan vi næsten følges!

Jeps. Min mand kommer først til dk 1/4 og har jo en ret vigtigt rolle, så er nødt til at vente til det :D
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 23. feb 2016, 17:51

alfe skrev:
Bøtte skrev:

Det er en laaang historie, uanset hvad skulle jeg flytte, men aftalen var ikke, at det skulle være om tre måneder. Nå, men sådan er der så meget, der ikke går som planlagt. Det er bare lidt noget lort. På sin vis bliver det rart at komme væk fra den her lejlighed. Den er noget lort. Jeg har heldigvis et fabelagtigt netværk, hvor jeg helt sikkert godt kan bo midlertidigt hos nogle, hvis det skulle være. Men ja. Min økonomi bliver noget presset med flytning så hurtigt. Men, men, det er en løsning på alt. Det skal nok gå.

Ej øv, sikke noget bøvl :(
0
Whatever
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1214

Indlægaf godtnavn » 23. feb 2016, 18:17

Jeg skal også med på det der sundhed, har spist ret skidt siden jeg fik mens, nu har jeg så feber og har givet mig selv lov til at drikke cola. Men når feberen er overstået hopper jeg igen på sundhedsvognen. Eller, vi har holdt alle måltider sunde som sædvanligt, men har snacket en masse mindre sund mad, så helt galt har det ikke været, men langt fra godt.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2429

Indlægaf Bøtte » 23. feb 2016, 20:45

alfe skrev:
Bøtte skrev:

Æv det lyder træls og besværligt :(
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 24. feb 2016, 15:25

godtnavn skrev:Jeg skal også med på det der sundhed, har spist ret skidt siden jeg fik mens, nu har jeg så feber og har givet mig selv lov til at drikke cola. Men når feberen er overstået hopper jeg igen på sundhedsvognen. Eller, vi har holdt alle måltider sunde som sædvanligt, men har snacket en masse mindre sund mad, så helt galt har det ikke været, men langt fra godt.

God bedring :kys:

Kan godt forstå, du lige bliver frisk inden du hopper med, men dejligt med flere på vognen! Vi spiser faktisk også sådan alment ret sundt, men vi har haft lidt for meget guf i køkkenskufferne på det seneste..
0
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 85

Indlægaf S_imse » 24. feb 2016, 21:11

Synes min mave/underliv føles som om mens er på vej, men det håber jeg da så sandeligt ikke, når jeg havde en positiv ægløsningstest i mandags :gruble: men måske det er meget normalt efter ægløsning?! Jeg ved jo ikke om jeg har haft ægløsning i de to andre cyklus, så ved ikke om jeg mærker noget...

Jeg vil også gerne være sundere, men synes det er svært, da jeg arbejder alt for meget og så er det bare rart med noget hurtigt mad, når jeg kommer hjem...
0

Tilbage til "Graviditet"