Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 240
Likede indlæg: 1081

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 29. feb 2016, 21:07

Kan ikke overskue, hvis jeg skal have menssmerter hele denne uge, indtil mens forventes på lørdag!! Plejer at nøjes med en dag liiige, når det for alvor starter.. Nu har jeg haft ondt to dage ugen rigtig mens :(
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 888

Indlægaf Æble » 29. feb 2016, 21:12

Bøtte skrev:
Æble skrev:
Bøtte skrev:I følge den der beregner burde jeg have 91 % chance for at være gravid efter 11. cyklus. Fandme da pisse irriterende at være en af de sidste 9 % :rulle:

Den starter forfra når du har været gravid :rulle:

Lorte beregner! Den gider jeg ikke spilde mere tid på så ;)

Jeg tror sq også der er noget galt med den :boo:
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 888

Indlægaf Æble » 29. feb 2016, 21:13

MyGirl skrev:Kan ikke overskue, hvis jeg skal have menssmerter hele denne uge, indtil mens forventes på lørdag!! Plejer at nøjes med en dag liiige, når det for alvor starter.. Nu har jeg haft ondt to dage ugen rigtig mens :(

Håber det er en lille spire der begraver sig :kys:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 29. feb 2016, 21:22

Æble skrev:
MyGirl skrev:Kan ikke overskue, hvis jeg skal have menssmerter hele denne uge, indtil mens forventes på lørdag!! Plejer at nøjes med en dag liiige, når det for alvor starter.. Nu har jeg haft ondt to dage ugen rigtig mens :(

Håber det er en lille spire der begraver sig :kys:

Så starter den ikke sin tid på jord som et voldsomt populært væsen :D Meeeen, meget kan tilgives, hvis det skulle være tilfældet :D Håber også, dine symptomer faktisk er reelle! :kys:

(Hver freakin måned lover jeg mig selv ikke at piske en stemning op! :stoned: )
1
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1212

Indlægaf godtnavn » 29. feb 2016, 22:40

Jeg kan godt lide beregneren :genert: Den giver mig 73,7% for at være gravid efter 6 cykli (hedder det det i flertal?) så det giver gode chancer denne måned :P Selvom jeg godt ved at jeg jo ikke har større chancer denne måned end de andre, så slår jeg gerne mit matematikergen fra for at tro på at jeg blvier gravid :P
Men at have 20% chance per cyklus er også ganske fint synes jeg :)

Og så tager den heller ikke mandens alder med, tænker det har indflydelse når han er næsten 10 år ældre. Men meget rart for mig den ikke tager de negative faktorer med :lol:

Her venter jeg på ægløsning, men jeg har været syg og spist skidt, manden har haft feber, og jeg tror generelt ikke på det denne cyklus, men føler det er okay, det er meget mærkeligt, for jeg har ikke haft det sådan før, tror bare jeg er afklaret med at det trækker ud og jeg først skal på barsel om et år :)
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 1. mar 2016, 06:08

Det lyder dejligt godtnavn! Altid rart at have fundet lidt ro.. Håber ikke, du ender som vi andre, en uge efter ægløsning :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 1. mar 2016, 06:14

Har besluttet mig for, at jeg skal prøve vente med at teste til torsdag! (Naturligvis under forudsætning af, at mens ikke starter). Kan se på min valmed, at 97% kan teste positive to dage før forventet mens med den (mod 88% tre dage før) - naturligvis under forudsætning af, at de er gravide ;) .. Man kan vel lige så godt få et så sikkert svar som muligt tænker jeg... (Hvis jeg kan vente!)

Faktisk kan over 50% teste positiv på dem allerede i dag :gruble: godt jeg har morgentisset!! :lol:
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 1. mar 2016, 09:30

Jeg havde så alligevel ikke fået min mens. Jeg havde ellers så ondt under hele filmen, at jeg måtte åbne bukserne :genert: Jeg har også ondt her til morgen, men stadig ingen mens. Jeg testede negativ i dag igen igen, men jeg aner så slet heller ikke, hvornår min mens burde komme. Men jeg gætter på inden ugen er omme :)

Så nu er vi to med flere dages menssmerter, MyGirl :lol: Det er så vildt, jeg har så ondt, at jeg slet ikke er i tvivl om hele tiden, at NU er den der ;)
0
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 1. mar 2016, 09:32

Forresten ved I om de der strimmelteste er mere eller mindre følsomme end fx valmed? :)
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 1. mar 2016, 11:23

ved at valmed laver den der, der skulle kunne reagere før de andre, men ved ikke om den normale er mere eller mindre sensitive end strimler... Der er sikkert nogen mere testvante end mig, der kan svare bedre.. Ved kun jeg læser mange rosende ord om valmed.

Irriterende, du har ondt, men da altid noget, det ikke var mens.. Så lever håbet :)

Tror virkelig det bliver svært for mig ikke at teste i morgen :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2421

Indlægaf Bøtte » 1. mar 2016, 11:42

Undersøgelsen gik godt. Det var ikke videre behageligt, men det gjorde ikke decideret ondt. Nu pletbløder jeg lidt og har haft noget murren, men begge dele er helt forventeligt.
Der er fuld passage, han brugte 1,5 ml væske (mindre kan man vist ikke bruge) og når han kunne nøjes med det, var det et godt tegn. Rent biologisk var der intet i vejen for at vi selv forsøger 6 måneder inden vi gør noget. Faktisk kunne det forsvares at vi prøvede selv i op til et år (men det kommer så ikke til at ske ;) ), hvis han sammenholdt min alder med antallet af æg. Der er ingen fare for at jeg løber tør lige foreløbigt :gogo:

Vi har snakket om at give det 4 cykli - og så se på det til den tid. Jeg føler ikke rigtigt vi har hverken et helt eller et halvt år at give af. Og selv om jeg er ung og sprød er min mand det ikke helt længere. ;)

Han synes det var rigtigt ærgerligt at min mand er syg, da de ser at mange bliver gravide umiddelbart efter sådan en undersøgelse. Men når min mand umiddelbart har en fin sædkvalitet kunne vi godt være heldige at det kunne lykkes alligevel.
Jeg blev da i hvert fald gravid sidste år omkring 3 måneder efter han havde haft influenza, så helt skidt er det nok ikke. Selv om det selvfølgelig er mega ærgerligt.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3394

Indlægaf FruDulle » 1. mar 2016, 11:46

Godt at det gik godt og at det ikke gjorde aå ondt som jeg oplevede det.

Men ja det er da ærgerligt at han er syg, men jeg tror sagtens at det kan gå alligevel. Jeg tænker lidt at i princippet er der 117 ting som kan gøre til og fra ift bedste tidspunkt og kvalitet osv, hvis ikke det ene, så det andet. Så jeg ville bare knalde løs og håbe på det bedste :)
0
Whatever
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2421

Indlægaf Bøtte » 1. mar 2016, 11:59

Han er fuldstændig ude af stand til at knalde pt :lol: Men jeg har beordret ham rask til weekenden ;)
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 1. mar 2016, 12:13

Hvor er det godt, at det gik godt Bøtte :banan: Og han må klart ofre sig i weekenden din mand :slem:

MyGirl, jeg stemmer for en test i morgen :klap: Der er jo stadig masser af håb, hvis den er negativ :)
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3470

Indlægaf Ballademager » 1. mar 2016, 12:49

Bøtte skrev:Han er fuldstændig ude af stand til at knalde pt :lol: Men jeg har beordret ham rask til weekenden ;)

:lol: Ifølge min kæreste vil en mand altid kunne knalde, når han er syg. Argumentet er, at hvis han er ved at dø (som mænd jo ofte er under influenza), så skal de som det vigtigste sikre artens overlevelse :-D
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Graviditet"