Vi der venter på storken!

Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 24. mar 2016, 12:04

Marioneta skrev:
alfe skrev:Når jeg skal insemineres, plejer de at bede om mit CPR-nr og bekræfte donors navn. Nogle dage inden – efter første scanning, når jeg snakker med sygeplejerske, går de ud og tjekker, at det er kommet og rigtige donor. Jeg ved ikke, om det plejer at blive trukket fra det antal strå, der er til rådighed. Hvidovre betaler alt donorsæd fra European, så jeg gør intet andet end at aflevere en donorseddel hos dem.

Nå ja, du betaler ikke for sæden, da du ikke har barn i forvejen. Hvis jeg bliver gravid i denne cyklus, så spørger jeg til modtagelsesprocessen på klinikken. De har jo sikkert checket, at jeg fik den donor, som stod på ordrebekræftelsen. Jeg har også en mail adresse til hende, som sendte det fra European, fordi det skulle sendes akut. Så kan jeg også skrive til hende, hvis jeg skal have lidt mere info om forsendelsesprocessen. Altså, jeg har jo fået den rigtige, det er jo bare fordi jeg ikke har set det :genert:

Min hud opfører sig som om der er hormonændringer i min krop, men ellers ingen symptomer, men det havde jeg heller ikke med min søn.

Altså, jeg ville have det på helt samme måde. Hellere være helt sikker. Jeg håber, at du er gravid og snart kan flashe en fin test!
0
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 24. mar 2016, 12:07

Ak ja, så blev jeg insemineret. Det er altså stadig lidt mærkeligt at ligge der på briksen og tale om alt muligt mystisk, mens man laver en baby. Det vænner jeg mig nok aldrig til :D

Lægen der inseminerede mig frarådede mig at bruge tampon under mens, mens behandlingen står på på grund af "klimaet" down there. Den har jeg alligevel ikke hørt før.
1
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 499

Indlægaf Marioneta » 25. mar 2016, 12:18

Jeg er laborant, jeg kan godt lide at teste ting. Det er det, vi laboranter gør. Så da jeg læste, at en dame på nettet kunne teste positiv en uge efter insemination, så tænkte laboranten, ja, lad mig lige teste. Altså den var selvfølgelig super negativ, hvilket den også var da jeg testede en uge efter ægløsning med min søn, så jeg havde heller ikke forventet andet. Med min søn kunne jeg så teste svag positiv to dage senere, så nu er ventetiden ikke så lang mere.
0
Elfenben
Kort karma: 18
Likede indlæg: 60

Indlægaf Elfenben » 25. mar 2016, 17:43

alfe skrev:Ak ja, så blev jeg insemineret. Det er altså stadig lidt mærkeligt at ligge der på briksen og tale om alt muligt mystisk, mens man laver en baby. Det vænner jeg mig nok aldrig til :D

Lægen der inseminerede mig frarådede mig at bruge tampon under mens, mens behandlingen står på på grund af "klimaet" down there. Den har jeg alligevel ikke hørt før.

Haha ja det må være helt specielt at lave en baby på sådan en måde - men altså, det er heller ikke det mest romantiske eller specielle, når man skal tvangsknalde ved ÆL :whip: Dejligt at du ruger nu :love2: så er der bare ventetid..

Her venter jeg også, er potentielt 3+4 men tror desværre ikke på den, har fået brunlig udflåd nu :mellow:
0
godtnavn
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1231

Indlægaf godtnavn » 25. mar 2016, 20:47

Jeg har æl-slim og smerter i højre side!? Er på cd7, og er det rent faktisk æl så kan jeg næppe have nået at opbygge en slimhinde, og vi har ikke haft sex i denne cyklus da kærestens niecer har boet her siden min mens stoppede. Så jeg håber virkelig ikke det er ægløsning, har selvfølgelig lige sagt min cyklus er normal så det har måske jinxet det, har jo haft et par cyklusser på under 15 dage siden aborten.

Jeg synes det lyder til I er mange der snart kan teste, i hvert fald flere der er forbi ægløsning/inserminering, det er godt nok spændende, håber jeg bliver ensom i tråden om et par uger :lol:
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2442

Indlægaf Bøtte » 25. mar 2016, 21:15

Måske du skulle prøve med en æl test godtnavn? Man kan godt få øl slim flere dage før æl, sagde gynækologen til mig.
0
S :lun:
V :lun:
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 25. mar 2016, 22:32

Bøtte skrev:Måske du skulle prøve med en æl test godtnavn? Man kan godt få øl slim flere dage før æl, sagde gynækologen til mig.

Ville jeg nok gøre hvis det var en anden måned, for denne måned giver termin tæt på juleaften, så det er ikke nær så ærgeligt hvis der ikke er gevinst som det er andre måneder.

Jeg tror egentlig jeg er mest træt af smerter igen når mens smerterne først forsvandt i forgårs.. Men ægløsning eller ej så kommer vi nok til at have sex i den her weekend, det har været længe uden nu med først mens og så børn på besøg. Og kommer ægløsning så om et par dage så rammer det jo meget godt :)

Og tror slet ikke jeg fik skrevet tillykke, har haft småtravlt den sidste uge så har mest læst med og liket indlæg. Kæmpe tillykke med det!
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 615
Likede indlæg: 3434

Indlægaf FruDulle » 26. mar 2016, 05:44

Får man ikke altid ælslim før æl? Jeg har det altid i 4-5 dage inden og så aftager der er par dage efter

Tog iøvrigt de sidste piller i går og hovedpinen er endelig ved at være væk.
0
Whatever
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 26. mar 2016, 10:33

Jeg får det dagen før (sådan var det i hvert fald den måned det blev tjekket med blodprøver), men smerterne plejer først at komme efter slimen, altså når jeg rent faktisk har ægløsning, igår kom det samtidig. Jeg burde jo først have ægløsning om en uge, så det ville undre mig, omvendt giver min krop sjældent mening. Jeg har det så kun 1-2 dage, så måske er det anderledes end andre der har det i længere tid. Jeg ved det ikke, synes nok bare kroppen er lidt forvirrende.

Måske skal jeg lade vær med at prøve at tolke på kroppen, det ville nok være smart, men smerter er bare svære at ignorere.
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 499

Indlægaf Marioneta » 26. mar 2016, 12:08

Det er svært at lade være med at tolke på den krop.

Jeg tolker ikke så meget, for der er ikke rigtigt noget at tolke på, men jeg tester løst. Brugte min sidste for gamle test i morges, den var også negativ og selvfølgelig var den da det. Det er alt for tidligt :stoned: Nu skal jeg have købt nogle nye, hvis jeg skal teste mere :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 26. mar 2016, 17:31

godtnavn skrev:
Bøtte skrev:Måske du skulle prøve med en æl test godtnavn? Man kan godt få øl slim flere dage før æl, sagde gynækologen til mig.

Ville jeg nok gøre hvis det var en anden måned, for denne måned giver termin tæt på juleaften, så det er ikke nær så ærgeligt hvis der ikke er gevinst som det er andre måneder.

Jeg tror egentlig jeg er mest træt af smerter igen når mens smerterne først forsvandt i forgårs.. Men ægløsning eller ej så kommer vi nok til at have sex i den her weekend, det har været længe uden nu med først mens og så børn på besøg. Og kommer ægløsning så om et par dage så rammer det jo meget godt :)

Og tror slet ikke jeg fik skrevet tillykke, har haft småtravlt den sidste uge så har mest læst med og liket indlæg. Kæmpe tillykke med det!

Du kunne jo også teste bare for at blive klogere på hvad din krop har gang i :)

Tak :) Er godt nok spændt på hvad det udvikler sig til denne gang.
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 26. mar 2016, 20:03

Bøtte skrev:Du kunne jo også teste bare for at blive klogere på hvad din krop har gang i :)

Tak :) Er godt nok spændt på hvad det udvikler sig til denne gang.

Det kunne jeg, havde nok også gjort det hvis jeg havde tests :) Omvendt ville jeg være bange for at havde jeg det sort på hvidt at jeg havde ægløsning ville jeg føle jeg burde have sex lige nu, og vil helst ikke have sex af andet end lyst.

Og det skal nok gå godt denne gang, bliver det en start decemberbaby?
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 26. mar 2016, 20:05

Ja okay, det kan jeg godt se.

Slut november/start december, det er lidt uklart pga. lang cyklus. Men udregnet fra æl bliver termin 30. november.
1
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 26. mar 2016, 20:11

Elfenben skrev:
alfe skrev:Ak ja, så blev jeg insemineret. Det er altså stadig lidt mærkeligt at ligge der på briksen og tale om alt muligt mystisk, mens man laver en baby. Det vænner jeg mig nok aldrig til :D

Haha ja det må være helt specielt at lave en baby på sådan en måde - men altså, det er heller ikke det mest romantiske eller specielle, når man skal tvangsknalde ved ÆL :whip: Dejligt at du ruger nu :love2: så er der bare ventetid..

Her venter jeg også, er potentielt 3+4 men tror desværre ikke på den, har fået brunlig udflåd nu :mellow:

Åh, jeg håber sådan for dig!! Hvordan har det været i dag? :kys:
1
Elfenben
Kort karma: 18
Likede indlæg: 60

Indlægaf Elfenben » 27. mar 2016, 13:46

alfe skrev:
Elfenben skrev:

Åh, jeg håber sådan for dig!! Hvordan har det været i dag? :kys:
tak hvor er du sød! Det bliver desværre ikke i denne omgang. Jeg testede igår og den var negativ. Mens er stadig ikke rigtig igang, stadig brunt udflåd.

Hvornår tæller man egentlig 1.mens dag fra? :gruble:

Håber I har en rigtig dejlig påske :blomst:
0

Tilbage til "Graviditet"