Vi der venter på storken!

Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 617
Likede indlæg: 3465

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf FruDulle » 3. apr 2016, 13:09

UndercoverSinglemom skrev:Jeg skal stilling til hvilken type doner der skal vælges, og ja er faktisk ikke helt sikker.
Må jeg høre hvad overvejelser i andre har gjort?

Derudover erindrer jeg noget med en af jer nævnte noget med alkohol og forsøg på graviditet, vedkommende nævnte vedkommende ikke var ked af et enkelt glas vin eller 2. men var det fra ÆL til mens eller omvendt?

Tall, dark and handsome :D

Jeg skal jo ikke vælge donor, men jeg ville også gå efter en som lignede mig selv mest muligt.

Jeg ville ikke bekymre mig om et lille glas vin, hverken før eller efter æl.
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 3. apr 2016, 13:11

Er der andre herinde som har prøvet pergotime? Der er godt nok tryk på i mit underliv. Meget spændt. Havde æl torsdag- perfekt da manden landede der, men har stadig helt klar spænding. Nu er det ved at være småirriterende egentlig.
0
Whatever
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 3. apr 2016, 13:31

FruDulle skrev:Er der andre herinde som har prøvet pergotime? Der er godt nok tryk på i mit underliv. Meget spændt. Havde æl torsdag- perfekt da manden landede der, men har stadig helt klar spænding. Nu er det ved at være småirriterende egentlig.

Jeg fik pergotime i denne cyklus, dog uden bivirkninger. Kan fortælle at det indtil videre lader til at have fungeret :-D
2
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 3. apr 2016, 13:35

alfe skrev:
FruDulle skrev:Er der andre herinde som har prøvet pergotime? Der er godt nok tryk på i mit underliv. Meget spændt. Havde æl torsdag- perfekt da manden landede der, men har stadig helt klar spænding. Nu er det ved at være småirriterende egentlig.

Jeg fik pergotime i denne cyklus, dog uden bivirkninger. Kan fortælle at det indtil videre lader til at have fungeret :-D

Næ hvor godt. Tillykke :D

Jeg husker at jeg også var rimelig spændt under puregon hormonbehandling, men der var jo også 5-6-7-8 æg. Forhåbenligt kommer der ikke aå mange med pergotime
1
Whatever
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 3. apr 2016, 13:40

FruDulle skrev:
alfe skrev:

Næ hvor godt. Tillykke :D

Jeg husker at jeg også var rimelig spændt under puregon hormonbehandling, men der var jo også 5-6-7-8 æg. Forhåbenligt kommer der ikke aå mange med pergotime

Taktak! Har først officiel testdag på fredag, meeen...

Denne gang fik jeg også puregon, det var dog kun en mikroskopisk dosis en enkel aften, 50 IE, så der var naturligvis ingen bivirkninger.

Der er en streg på øverste test, den kunne bare ikke fanges af kameraet. Den nederste er fra i dag og klarer strakt arm testen :-D Nu er det bare at håbe, at det ikke ender som en bio. Fornøjelsen ved at teste tidligt :rulle:

*mimrer noget om at have rygrad som en regnorm*

Billede
8
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 499

Indlægaf Marioneta » 3. apr 2016, 13:52

Uh, spændende, Alfe. Har du testet negativ for ægløsningssprøjten? Det gjorde jeg fem dage efter jeg tog den, men nogen siger, at den kan blive i kroppen i 10-14 dage. Men det ser jo ud til at gå den rigtige vej fra 3+2 til 3+3, så mon ikke, at den er god nok. Lige et forsigtigt tillykke. Jeg gætter på, at den tidlige test er et tegn på tvillinger :-)
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. apr 2016, 13:54

P.S. mine test ved 3+2 og 3+3 med min søn, så ud som din 3+2. Svag, men ingen tvivl om at den var der :-)
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 3. apr 2016, 13:57

Kan sagtens se nr 2 :)

Vildt at du tør teste så tidligt. Jeg tør ikke før jeg er gået over.
0
Whatever
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. apr 2016, 14:00

Jeg har fået 100 mg pergotime i tre dage nu og skal have to dage mere. Jeg har ingen bivirkninger overhovedet. Håber de virker alligevel.

Jeg har valgt åben donor og så søgte jeg på blå øjne og højde mindst 180 cm. Højden skyldes at min søn højst sandsynlig bliver mindst 190 cm som sin far og så er det nok træls at være lillebror på 170 cm. Jeg har så valgt en, som har samme personlighedstype som mig. Han er 193 cm høj og 110 kg, eftersigende "godt bygget". Min søn var 4930 gram og 57 cm ved fødslen og hans far er "kun" 189 cm og spinkelt bygget, så er spændt på om det kunne ende med endnu et stort barn.
1
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 3. apr 2016, 14:01

Marioneta – Jeg testede den ude i sidste uge. Ellers havde jeg slet ikke turde tro på, at det kunne være en ægte-ægte streg. Ak, jeg håber ikke, at det er tvillinger, men ellers tager jeg det med :D

Frudulle – Det er også ret skørt, netop fordi det slet, slet, slet ikke er nogen garanti for noget som helst.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 3. apr 2016, 14:09

Jeg kan heller ikke lade være med at teste. Testene kan sagtens vise det så tidligt, så det er rigtigt nok - på dagen. Men ja, jo tidligere, jo større er risikoen for at det ikke bliver til noget alligevel. Men vil mene, at chancen er størst for at det faktisk bliver til noget.
1
godtnavn
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1231

Indlægaf godtnavn » 3. apr 2016, 17:18

Tillykke Alfe :banan: Selvfølgelig bliver spiren derinde! Alle 10, hvorfor tvillinger når man kan få tillinger? :D

Jeg har lige læst en skræmmende artikel (ekstra bladet men med en ekspert) om sædkvalitet og hvad det har af betydning når sædkvaliteten ikke er i top, og han sagde noget skræmmende jeg ikke har hørt før:

"Det betyder, at manden måske godt kan gøre en kvinden gravid, men hun vil med stor sandsynlighed abortere indenfor tre måneder"

Min kæreste læste den også og er nu meget på at følge rådene fra artiklen, han drikker vidst en del faxe kondi på arbejdet. Synes bare det er skræmmende at der går 3 måneder fra mna omlægger til at man ser resultater.

I får lige et link :) http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article4577454.ece
0
xxx---xxx
Kort karma: 52
Likede indlæg: 165

Indlægaf xxx---xxx » 3. apr 2016, 18:21

Jeg håber i har plads til en mere. Jeg har været meget i tvivl om jeg denne gang skulle deltage i sådan en tråd. Og jeg er kommet frem til at det er hyggeligt at kunne dele ens tanker med andre.

Vi har prøvet et par måneder nu uden held. Da vi fik vores søn tog det ca 6 mdr før der var bid. Måneden inden han blev skabt, var jeg også gravid ganske kort.

Jeg havde nok lidt håbet at det denne gang ville gå hurtigere fordi jeg havde andet at tænke på og ikke fik fokuseret så meget projektet.

Brugernavn: xxx---xxx
Alder: 30 år
Beskæftigelse: kontor dulle
Kærestes/mands alder: 33 år
Kærestes/mands beskæftigelse: Elektrikker.
Forholdets længde: 5 år
Børn: N på 2,5 år.
Bor: Sjælland
Prøvet siden: Startet lidt op i slutningen af 2015.
Evt. Andet:
2
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 268

Indlægaf PinkPowerPrincess » 4. apr 2016, 08:20

Tillykke Alfe!! Sikke mange babyer der bliver produceret herinde nu :klap:

xxx---xxx: Velkommen :) Dejligt med alle de nye, når nu der er så mange der forlader os.

Her går jeg og venter på mens.. Tog den sidste p-pille torsdag morgen, og havde forventet at få mens igår, og har da også haft mens-smerter siden i går morges, men der kommer bare intet! Synes det er lidt mærkeligt, og er lidt træt af det. Havde hele tiden forestillet mig at jeg ville skulle ringe ind til klinikken i dag og melde mig til et forsøg. Det er altså ikke sjovt med udebleven mens, når man har været på p-piller. Kom så snart!
Er der nogle af jer der har oplevet regulære mens-smerter i over et døgn, uden at der kom noget?
0
godtnavn
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1231

Indlægaf godtnavn » 4. apr 2016, 08:25

PinkPowerPrincess skrev:Er der nogle af jer der har oplevet regulære mens-smerter i over et døgn, uden at der kom noget?

Kun den måned jeg blev gravid, hvilket du vel næppe er når du har taget p-piller.
0

Tilbage til "Graviditet"