Vi der venter på storken!

S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 86

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 6. apr 2016, 06:07

Mygirl - det er også det vi håber at undersøgelserne vil fortælle, at alt er OK og vi bare er utålmodige :lol:

Jeg har fået min mens efter en cyklus på kun 33 dage :banan: Så måske min krop endeligt er på rette vej helt af sig selv. Synes dog min lutealfase er lidt kort, kun 10 dage, men så vidt jeg kan læse mig frem til, så er det Ok.
5
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 6. apr 2016, 07:13

S_imse skrev:Mygirl - det er også det vi håber at undersøgelserne vil fortælle, at alt er OK og vi bare er utålmodige :lol:

Jeg har fået min mens efter en cyklus på kun 33 dage :banan: Så måske min krop endeligt er på rette vej helt af sig selv. Synes dog min lutealfase er lidt kort, kun 10 dage, men så vidt jeg kan læse mig frem til, så er det Ok.

Jamen så krydser jeg fingre for, at alt er ok hos os begge, og vi bare må tage hinanden i hånden og væbne os med tålmodighed :)
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1240

Indlægaf godtnavn » 6. apr 2016, 15:51

Godtnavn på cd 20, og ingen tålmodighed :genert:

Jeg synes denne cyklus føles som evigheder. Altså den lader til at være som alle andre, dagene føles bare uendelige. Jeg tror det er en kombination af flere ting. Jeg burde have termin lørdag i næste uge, og jeg venter mens fredag i næste uge. Kommer mens bliver lørdag den værste lorte dag, hvor kan jeg teste positivt på min gamle terminsdag kan det være dagen bliver acceptabel, ikke hurra-agtig, men til at leve med. Dog tror jeg ikke den er der, jeg føler mig ikke gravid, men omvendt har ægget jo først lige sat sig fast hvis det er så ville være mærkeligt hvis jeg kunne mærke noget.

Jeg har ikke så meget at byde ind med til jer andre, andet end jeg selvfølgelig håber alt går godt, men har ikke været i behandling så mange af de ting I skriver om forstår jeg ikke rigtigt, derfor hepper jeg nok mere end jeg bidrager med noget brugbart, men det er simpelthen fordi jeg intet ved om det :)
0
xxx---xxx
Kort karma: 52
Likede indlæg: 168

Indlægaf xxx---xxx » 6. apr 2016, 16:51

Dulle du har flere gange skrevet at du bruger nogle kosttilskud som du håber hjælper på det hele.
Vil du dele hvilke tilskud det er?
0
xxx---xxx

Indlægaf xxx---xxx » 6. apr 2016, 16:54

Her går jeg og venter på æl som falder i næste uge hvis jeg ikke tager fejl.
Min cyklus er vildt langt så jeg føler nogen gange at vi venter en evighed.
Vi har de andre måneder også været hårdt ramt af sygdom både hos sønnen og mig så det der knalderi har ikke været først på listen.
Jeg håber dog vi kan være mere aktive i denne måned.

Derudover så er jeg testoman så jeg håber at jeg kan holde mig fra at teste løs i denne måned. Det andet bliver for dyrt i længden.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3486

Indlægaf FruDulle » 6. apr 2016, 17:30

xxx---xxx skrev:Dulle du har flere gange skrevet at du bruger nogle kosttilskud som du håber hjælper på det hele.
Vil du dele hvilke tilskud det er?

Ja det vil jeg gerne, men de er ret meget sammensat af type og dosis de passer til mit specifikke behov. Men kan fortælle at jeg selv tog en god cocktail i 3 mdr og blev gravid i første hug efterfølgende hvor vi prøvede. Tog 2 år og flere behandlinger sidst. Jeg har indtil videre testet "min" cocktail med modifikationer på 8 andre og 5 er indtil videre blevet gravide de sidste 3 prøver på 2., 4., og 5 måned. Men fælles er fertilitets problemer ellers.
0
Whatever
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 276

Indlægaf PinkPowerPrincess » 6. apr 2016, 18:00

Jeg har lige taget den første sprøjte. Havde tænkt at kæresten skulle stikke mig, men han er ikke hjemme i aften og så måtte jeg jo selv gøre det. Er rimelig stolt af mig selv :lol2:

Godtnavn: Kan godt se mens på terminsdagen ville være rigtig øv, håber ikke det går sådan. Du skal ikke have dårlig samvittighed over ikke at byde så meget ind ift. fertilitetsshowet, jeg havde det lige sådan da "i alle sammen" mistede. Det er svært at sætte sig ind i når man ikke har været der.

xxx---xxx: Øv med lange cyklusser! Det har jeg også døjet meget med, og det er altså irriterende.
1
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1240

Indlægaf godtnavn » 6. apr 2016, 19:01

PinkPowerPrincess skrev:Jeg har lige taget den første sprøjte. Havde tænkt at kæresten skulle stikke mig, men han er ikke hjemme i aften og så måtte jeg jo selv gøre det. Er rimelig stolt af mig selv :lol2:

Godtnavn: Kan godt se mens på terminsdagen ville være rigtig øv, håber ikke det går sådan. Du skal ikke have dårlig samvittighed over ikke at byde så meget ind ift. fertilitetsshowet, jeg havde det lige sådan da "i alle sammen" mistede. Det er svært at sætte sig ind i når man ikke har været der.

xxx---xxx: Øv med lange cyklusser! Det har jeg også døjet meget med, og det er altså irriterende.

Sejt med sprøjten, det ville jeg slet ikke turde :genert: Jeg er egentlig ikke bange, er meget afslappet men besvimer hver gang jeg får taget blodprøver og blvier svimmel når jeg får vacciner o.lign. hvilket er lidt sjovt når jeg hverken er bange eller synes det gør ondt :stoned:

Jeg føler bare mest jeg snakker om mig selv, og liker indlæg hvor jeg kan læse det går godt. Men føler mig lidt ego fordi jeg ikke rigtig kan sige noget klogt og derfor bare snakker om mig selv.
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 899

Indlægaf Lull » 7. apr 2016, 06:37

godtnavn skrev:
PinkPowerPrincess skrev:Jeg har lige taget den første sprøjte. Havde tænkt at kæresten skulle stikke mig, men han er ikke hjemme i aften og så måtte jeg jo selv gøre det. Er rimelig stolt af mig selv :lol2:

Sejt med sprøjten, det ville jeg slet ikke turde :genert: Jeg er egentlig ikke bange, er meget afslappet men besvimer hver gang jeg får taget blodprøver og blvier svimmel når jeg får vacciner o.lign. hvilket er lidt sjovt når jeg hverken er bange eller synes det gør ondt :stoned:

Jeg føler bare mest jeg snakker om mig selv, og liker indlæg hvor jeg kan læse det går godt. Men føler mig lidt ego fordi jeg ikke rigtig kan sige noget klogt og derfor bare snakker om mig selv.

Jeg har det på samme måde :genert:
Men tror måske det er fordi vi trods alt ikke har prøvet så længe endnu og først går "rigtigt" i gang med fertilitetsbehandlingerne næste måned.
Er heller ikke sikker på jeg ville kunne sprøjte selv ( :slem: ), men det ville mest være af nervøsitet over ikke at gøre det rigtigt/ramme forkert. :genert:

Jeg går og venter på at kunne lave en positiv æl-test. Det er forventet på mandag, så begynder nok at teste så småt omkring lørdag.

I morgen skal jeg ind på klinikken, da de har tilbudt mig at være med i et testforsøg der omhandler allergi og om det har nogen indvirkning på ens fertilitet. I samme omgang bliver man også testet for PCO - og er ret spændt/nervøs for hvad den kommer til at sige. Syntes selv jeg har mange af symptomerne på det, men min cyklus er (heldigvis) ret stabil.
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 7. apr 2016, 09:18

Det er altså virkelig også vildt, hvor mange der pludselig er herinde, der er i behandling, i forhold til dem (os) der ikke her :D Dejligt med lidt diversitet, men jeg har desværre heller ikke noget som helst at byde ind med i den forbindelse. :genert: Men læser spændt med - det kan jo være, det bliver min tur før man aner det!
0
xxx---xxx

Indlægaf xxx---xxx » 7. apr 2016, 17:47

Jeg har skide meget respekt for jer der er i behandling. Ikke nok med mange skal stikke sig selv! Men også alle de undersøgelser i er igennem.
Det er sku sejt!

Dulle hvis det kun virker direkte til dig er det måske ligemeget. Jeg frygter bare det tager lang tid denne gang, mine forældre var igang i 5 år mellem min søster og jeg. Og alt hvad der kan gære chancen større for at vi får bid, er jeg parat til at prøve.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3486

Indlægaf FruDulle » 7. apr 2016, 17:53

xxx---xxx skrev:Jeg har skide meget respekt for jer der er i behandling. Ikke nok med mange skal stikke sig selv! Men også alle de undersøgelser i er igennem.
Det er sku sejt!

Dulle hvis det kun virker direkte til dig er det måske ligemeget. Jeg frygter bare det tager lang tid denne gang, mine forældre var igang i 5 år mellem min søster og jeg. Og alt hvad der kan gære chancen større for at vi får bid, er jeg parat til at prøve.

Altså dem jeg tager nu er justeret til mig. Dem som jeg har sat andre igang med er justeret til dem. Nogle stykker med pco, uforklarlig og andet. Så det er ret individuelt, men der er noget basis og så tilføjelser.

Hvordan gik første gang?
0
Whatever
xxx---xxx

Indlægaf xxx---xxx » 7. apr 2016, 17:56

Første gang tog "kun" 6 mdr. Så det er jo slet ikke slemt. Og hvis vi kan gøre kunsten efter så er jeg lykkelig.

Jeg havde slet ikke regnet med at nervøsiteten omkring tid samt om vi overhoved kan igen ville ramme mig.
Jeg var overbevist om at jeg ville være meget mere cool omkring det anden gang. Det er jeg så bare slet ikke, åbenbart.

Men altså vi må tage en dage af gangen. Vi har siden januar været ramt at virkelig meget sygdom, både N og jeg. Så knalderiet har ikke været det der er prioteret mest. Og så er chancen for baby jo ikke ligefrem stor.
0
Brugeravatar
Nutellaen
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Indlægaf Nutellaen » 7. apr 2016, 22:16

Hejsa, så fandt jeg også vejen herind. Er lige ved at familiere mig selv med hele forummet her, da det er helt nyt for mig at "I alle" er herovre nu. Der er klart noget der er gået min næse forbi.. :genert: Var ikke lige klar over hvordan og hvorledes med navn, så jeg har valgt et andet, men dog ikke så langt fra det gamle. ;)

Vores plan er at starte her i (slut) april og som skrevet under "andet", så kan vi kun prøve hver 2.-3. måned, så jeg forsøger nu mentalt at indstille mig på, at dette potentielt kan komme til at vare MEGET længe. Medmindre nogen af jer med success har fundet en måde at fryse sæd på, så jeg slet ikke behøver en mand.. :lol:

Brugernavn: Nutellaen
Alder:30
Beskæftigelse: Hjemmegående pt.
Kærestes/mands alder: 33
Kærestes/mands beskæftigelse: Pilot
Forholdets længde: 10 år
Børn: Pige fra sep 13'
Bor: Større by
Prøvet siden: April 16'
Evt. Andet: Pga. min kærestes arbejde, hvor han rejser mellem 4-8 uger af gangen, kan vi kun prøve hver 2.-3. måned.
1
xxx---xxx

Indlægaf xxx---xxx » 8. apr 2016, 06:48

Velkommen til nutellaen.
Håber dit ophold bliver kort. :D
0

Tilbage til "Graviditet"