Vi der venter på storken!

S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 86

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 13. apr 2016, 20:09

godtnavn skrev:
FruDulle skrev:
godtnavn skrev:
FruDulle skrev:
godtnavn skrev:Er der i øvrigt nogen af jer der har prøvet at kontrolstregen på en graviditetstest næsten ikke tager farve? Kan man regne med en test hvor kontrolstregen er tæt på usynlig, men dog er der?

Nej så er den vist ikke god nok. Der skal en ny til

Var i tvivl fordi der jo var en streg, den var bare utydelig. Og ja, jeg kunne ikke lade vær med at teste i morges, men prøver igen i morgen så. Er egentlig i mod at teste før tid (er cd28 i morgen) men den her weekend bliver så psykisk hård at jeg gerne vil være forberedt på at min mens kommer.

Jeg tænker at hvis kontrolstreg ikke duer så duer testen ikke.

Vi følges iøvrigt ad. Jeg er også på 28 i morgen. Jeg tør bare ikke teste, men tror nu heller ikke at der er bid.

Jeg tror heller ikke den er her, har lidt kvalme, men det er åbenbart noget jeg får når jeg nærmer mig mens, det har jeg fået i mange måneder nu, så det lægger jeg ikke rigtigt noget i. Har tynd udflåd som jeg de sidste måneder har haft før mens, så tror den kommer. Tester mest for at være psykisk forberedt på mens.

Åh godtnavn hvor jeg dog håber i snart får bid - det har du fortjent :ae:

Jeg skal på hospitalet start maj og have taget blodprøve angående mit stofskifte, og så til opfølgning en uge efter. Er glad for der ikke er alt for lang ventetid til sådan noget. Og så bliver denne cyklus forhåbentligt kort så jeg kan få lavet den hsg undersøgelse :kryds:

Men nu står den snart på ferie forhåbentligt kombineret med ægløsning :slem:
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1240

Indlægaf godtnavn » 14. apr 2016, 06:23

Nå, mens kom en dag før forventet så denne cyklus blev kun 27 dage, så ingen julebaby her.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3486

Indlægaf FruDulle » 14. apr 2016, 06:30

godtnavn skrev:Nå, mens kom en dag før forventet så denne cyklus blev kun 27 dage, så ingen julebaby her.

Øv hvor træls :ae:
0
Whatever
Elfenben
Kort karma: 19
Likede indlæg: 60

Indlægaf Elfenben » 14. apr 2016, 06:35

Godtnavn: øv hvor dumt og ærgerligt :(
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 14. apr 2016, 18:13

Øv bøv godtnavn :( håber du kommer ok gennem weekenden alligevel.. :ae:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 14. apr 2016, 18:17

Jeg fik mine æl-tests hjem i går.. Indtil videre er de ret negative (men der er streg), så satser på den kommer i morgen eller lørdag. Har haft niv og slim siden i går.

Livets store spørgsmål - skal man knalde i aften eller "gemme" til i morgen? :D vi var sidst på den tirsdag.. :genert:
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 14. apr 2016, 18:40

MyGirl skrev:Jeg fik mine æl-tests hjem i går.. Indtil videre er de ret negative (men der er streg), så satser på den kommer i morgen eller lørdag. Har haft niv og slim siden i går.

Livets store spørgsmål - skal man knalde i aften eller "gemme" til i morgen? :D vi var sidst på den tirsdag.. :genert:

Det er vist lidt en myte det med at det er bedst at knalde hver 2. dag. Det sagde både min gynækolog og lægen på fertilitetsklinikken. I princippet, jo mere man knalder jo mere dannes der som dagene går.
0
Whatever
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 14. apr 2016, 19:28

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:Jeg fik mine æl-tests hjem i går.. Indtil videre er de ret negative (men der er streg), så satser på den kommer i morgen eller lørdag. Har haft niv og slim siden i går.

Det er vist lidt en myte det med at det er bedst at knalde hver 2. dag. Det sagde både min gynækolog og lægen på fertilitetsklinikken. I princippet, jo mere man knalder jo mere dannes der som dagene går.

Problemet er, at min kæreste godt kan have lidt svært ved at 'nå i mål' flere dage i træk..
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1240

Indlægaf godtnavn » 14. apr 2016, 19:58

MyGirl skrev:
FruDulle skrev:

Problemet er, at min kæreste godt kan have lidt svært ved at 'nå i mål' flere dage i træk..

Men i så fald ville jeg sige gør det i dag hvis I har lyst, og ellers i morgen. Sæd lever jo flere dage i livmoderen, så har du ægløsning i morgen vil der være en masse sæd til at starte med og så kan I have sex igen lørdag og måske også ramme der (ægget har jo 12-24 timer hvor det kan befrugtes.

Jeg er slået ret meget ud af ikke at få et barn i år, nu hedder det tidligst januar termin. Havde godt nok ikke gættet det ville ende sådan her da vi for et år siden stoppede med at bruge prævention. Suk. Tror heller ikke det hjælper jeg er slået helt ud af smerter i dag, synes mine mens-smerter har været meget voldsomme de sidste måneder, bløder også mere end jeg er vant til. Gider ikke mens mere, så jeg håber det bliver sidste mens i år :kryds:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 14. apr 2016, 20:13

Vi lod lysten råde, og så må vi se, om vi kan mønstre en gang mere, når den positive test kommer :)

Godtnavn - kan godt forstå, den gør lidt ondt. :ae: vi krydser for, at det bliver et meget tidligt '17-barn i stedet!
1
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 15. apr 2016, 04:59

MyGirl skrev:
FruDulle skrev:

Arh, ja det er en anden sag. Håber testen er klar i dag eller i morgen så :)
1
Whatever
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 15. apr 2016, 06:58

Æl var positiv til morgen! (Næsten helt tilfredsstillende at se to streger på et eller andet) :D

Tænker manden får lov til at "lade op" i dag, og så giver jeg ham sgu en god start på weekenden i morgen tidlig inden håndboldbørnehelvede bryder ud :slem: :lol:

Det er lidt sjovt, at alle siger, man helst skal tage æl-tests mellem kl. 10 og 20, men det er aldrig lykkedes mig at teste positiv på den andet end om morgenen. Kl. 6 i morges havde min krop i hvert fald dannet hormon nok til en helt fin streg. Jeg virker åbenbart ikke som gennemsnittet.
2
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 15. apr 2016, 07:30

Perfekt.

Har aldrig hørt om æltest mellem 10-20. Tværtimod at morgen er bedst fordi at det er mest koncentreret der og man ikke kan regne med resultater på tynd urin. Står der ikke også morgen i pakken?
0
Whatever
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 69
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 15. apr 2016, 07:43

Øv øv øv Godtnavn :( Håber SÅ meget at der er gevinst inden juni. Vi havde kort ventetid, men tilbuddet er også helt nyt i Holbæk, så det skal jo lige nå ud.

MyGirl: fedt med positiv ægløsningstest! :banan:

Jeg har også ægløsning lige nu, men jeg føler mig totalt demotiveret. Igår var en hård dag at komme igennem. Pga. sommerferier på klinikken osv. kommer vi nok først i behandling i august eller måske endda i september. Jeg hader ALT ved det her lige nu. For helved altså! :trist:
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 69
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 15. apr 2016, 07:53

MyGirl skrev:Min kæreste tager B-Daddy og har gjort det 3-4 måneder efterhånden. (Han har fået konstateret dårlig sædkvalitet for ca. 13 år siden, og vi ved egentlig ikke, om den stadig er dårlig, men da der ikke skete noget de første måneder, tænkte vi, det var et skud værd.

Han skal tjekkes mandag (som jeg vist har skrevet 100 gange nu :genert:), så vi er spændte!

Min mand har også taget B-Daddy i flere måneder, og han lever sundt og træner tre gange om ugen. Men nu har vi kørt det store skyts ud i håb om at forbedre. Vi har købt (udfra anbefalinger på nettet):

E-vitamin
C-vitamin
B-vitamin
B-Daddy (selen+Q10)
Zink
Gele Royal
Carnitin
Ornithin
Arginin
Fiskeolie

+ løse boxershorts så nødderne ikke bliver så varme :lol:

Desuden er det slut at have telefonen i lommen :naughty:

Behøver jeg sige at vi med et klik blev fattige? :lol: Men det er det værd, hvis vi kan vække de små sataner til live.

Føler du dig slet ikke demotiveret, når du ved at din kæreste muligvis har nedsat sædkvalitet? Jeg føler lidt at det bare kan være ligemeget, at prøve selv. Men vi kan jo ikke lade være.
0

Tilbage til "Graviditet"