Vi der venter på storken!

Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3486

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf FruDulle » 21. apr 2016, 11:15

Jeg skal på apoteket om lidt og hente en ny omgang pergotime og starte op i morgen. Gik 6 dage over tid, men så kom der også pigesager i går.

Jeg har ikke helt gjort op med mig selv om jeg vil tage pergotime igen, eller køre min egen naturlige hormonkur som jeg og andre har hft succes med. Men det har jeg så til i morgen til at vurdere
0
Whatever
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1242

Indlægaf godtnavn » 21. apr 2016, 11:18

Jeg tror jeg må opgive min krop.. Fik i nat meget stærke æl-agtige smerter, men er på dag cd8 i dag, så det kan ikke rigtig passe. Var det æl er denne cyklus død da vi ikke har haft sex siden mandag-tirsdag og min slimhinde jo umuligt kan nå at være blevet tyk og klar allrede på dag8. Jeg tror jeg må erkende at det bare er umuligt at tolke på min krops smerter. Hvis det ikke lykkes denne cyklus prøver jeg med æl-test i næste :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 21. apr 2016, 11:32

godtnavn skrev:Jeg tror jeg må opgive min krop.. Fik i nat meget stærke æl-agtige smerter, men er på dag cd8 i dag, så det kan ikke rigtig passe. Var det æl er denne cyklus død da vi ikke har haft sex siden mandag-tirsdag og min slimhinde jo umuligt kan nå at være blevet tyk og klar allrede på dag8. Jeg tror jeg må erkende at det bare er umuligt at tolke på min krops smerter. Hvis det ikke lykkes denne cyklus prøver jeg med æl-test i næste :)

Det lyder fornuftigt at prøve tests, hvis kroppens signaler ikke rigtig giver mening. Men irriterende uanset, når den ikke rigtig samarbejder.

Jeg fik æl-smerter omkring middagstid i dag, og jeg er cd. 20 og en lille uge efter æl, så det giver heller ikke meget mening. Gik dog væk efter en times tid, men det er ikke kun din krop, der driller!
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1242

Indlægaf godtnavn » 21. apr 2016, 12:22

MyGirl skrev:
godtnavn skrev:Jeg tror jeg må opgive min krop.. Fik i nat meget stærke æl-agtige smerter, men er på dag cd8 i dag, så det kan ikke rigtig passe. Var det æl er denne cyklus død da vi ikke har haft sex siden mandag-tirsdag og min slimhinde jo umuligt kan nå at være blevet tyk og klar allrede på dag8. Jeg tror jeg må erkende at det bare er umuligt at tolke på min krops smerter. Hvis det ikke lykkes denne cyklus prøver jeg med æl-test i næste :)

Det lyder fornuftigt at prøve tests, hvis kroppens signaler ikke rigtig giver mening. Men irriterende uanset, når den ikke rigtig samarbejder.

Jeg fik æl-smerter omkring middagstid i dag, og jeg er cd. 20 og en lille uge efter æl, så det giver heller ikke meget mening. Gik dog væk efter en times tid, men det er ikke kun din krop, der driller!

Jeg tror bare det er svært fordi jeg var vant til en nem krop før jeg var gravid, jeg vidste hvornår jeg havde ægløsning, blødte ikke kraftigt og havde kun småsmerter ved mens og stærke smerter ved ægløsning. Nu er det hele bare forvirrende. Jeg tror egentlig min krop er mere som alle andres nu, jeg var bare heldig førhen :)

Og i slutningen af næste cyklus skal vi på hospitalet, det er faktisk overskueligt tæt på nu :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 530
Likede indlæg: 2501

Indlægaf Bøtte » 21. apr 2016, 12:22

Patrick skrev:
Lull skrev:Med mindre man kan lave en tråd, hvor man kan flytte "moderatorrettighederne" på indlæg 1 til en anden bruger?

@Patrick; er det muligt?
Patrick skrev: tag

Hvis Bøtte har det ok med det, kan jeg ændre forfatter på det første indlæg så det vil se ud som om at en af jer andre har skrevet det, og dermed får rettigheder til at rette det.

Det er bare helt OK med mig :gogo:

Hvorfor får jeg ikke længere besked om at jeg er citeret? :genert:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 21. apr 2016, 12:31

godtnavn skrev:
Jeg tror bare det er svært fordi jeg var vant til en nem krop før jeg var gravid, jeg vidste hvornår jeg havde ægløsning, blødte ikke kraftigt og havde kun småsmerter ved mens og stærke smerter ved ægløsning. Nu er det hele bare forvirrende. Jeg tror egentlig min krop er mere som alle andres nu, jeg var bare heldig førhen :)

Og i slutningen af næste cyklus skal vi på hospitalet, det er faktisk overskueligt tæt på nu :)

Kan da godt forstå, det er mega træls, hvis det har vendt op og ned på det hele. Men ja - tror der er mange, der har "en krop der ligner din".. Den skal måske stadig bare lige falde lidt på plads? Kan jo godt være, den kommer "tilbage til sig selv".

Ja, tiden har det jo faktisk med at gå, og det er da dejligt, I kan se lys for enden af tunnelen! :)
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 22. apr 2016, 17:38

Jeg har også ægløsningssmerter og en klar idé om hvornår jeg har ægløsning. Bortset fra at nu er jeg blevet fulgt i to cyklusser og må indse, at jeg slet ikke har så klar en idé om det alligevel :genert: Jeg troede fx at jeg allerede var ved at have ægløsning i højre side, fordi jeg havde mærket smerter til det, i sidste cyklus på dag 8 og blev scannet og der var ikke noget at bemærke. Jeg endte med at have ægløsning i venstre side den cyklus. Så nogen gange er det ikke helt, som man tror :)
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 899

Indlægaf Lull » 22. apr 2016, 17:54

Ingen baby til os i denne cyklus :nej:

Skal ringe til klinikken i morgen og officielt i gang med behandling.
Sidder med en øv-følelse nu, men til gengæld kan jeg jo så drikke mig lidt bimmelims i morgen.

Er der nogen af jer andre der drømmer om børn (altså som i drømme, om natten)?
Det har altid været en stående vittighed i min familie/omgangskreds, at hvis jeg drømte nogen fik børn, så gjorde de det. Drømmer endda om hvilket køn barnet har og et par gange endda inden for en uge af terminsdato!
Har aldrig drømt om eget/egne børn, indtil for nyligt - har nu 3 gange inden for 2 mdr drømt om en lille buttet pige i en silvercross barnevogn og med en molo flyverdragt!

image.jpeg
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. apr 2016, 18:10

Øv Lull! Er ked af, det ikke var din cyklus :( men ja, så giv du den lidt gas i morgen!

Jeg drømmer ikke særlig tit om børn faktisk, men natten til søndag drømte jeg, at jeg havde fået en positiv test.. Vågnede så op og var helt trist over, at det var en drøm.. Det gentog sig tre gange samme nat!! Var helt mast på følelserne dagen efter :( selvfølgelig den dag, jeg skulle til babyshower!

Gad gerne en lille pige i molo flyverdragt :lun:
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 22. apr 2016, 18:19

Lull, det var træls, men så er det insemination næste gang, hvor det hele er lidt mere optimeret. Bliver spændende.

Jeg drømte forleden dag, at jeg testede positiv og at det var en dreng. Jeg vågnede, testede og den var negativ :mellow:
0
Brugeravatar
Lull

Indlægaf Lull » 22. apr 2016, 18:21

MyGirl skrev:Øv Lull! Er ked af, det ikke var din cyklus :( men ja, så giv du den lidt gas i morgen!

Jeg drømmer ikke særlig tit om børn faktisk, men natten til søndag drømte jeg, at jeg havde fået en positiv test.. Vågnede så op og var helt trist over, at det var en drøm.. Det gentog sig tre gange samme nat!! Var helt mast på følelserne dagen efter :( selvfølgelig den dag, jeg skulle til babyshower!

Øv, det lyder ikke rart.
Det er vildt hårdt når man har haft de drømme og så skulle glæde sig på andres vegne lige efter. For selvom man ER glad på deres vegne, så er der også bare den knude i maven over at det ikke er en selv, der står der og er gravid.

Var ved at bestille den flyverdragt dagen efter!
Men den er nu også ret fin
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. apr 2016, 18:22

Marioneta skrev:Lull, det var træls, men så er det insemination næste gang, hvor det hele er lidt mere optimeret. Bliver spændende.

Jeg drømte forleden dag, at jeg testede positiv og at det var en dreng. Jeg vågnede, testede og den var negativ :mellow:

Det er bare den slags drømme, der er så øv at vågne fra!
0
Brugeravatar
Lull

Indlægaf Lull » 22. apr 2016, 18:23

Marioneta skrev:Lull, det var træls, men så er det insemination næste gang, hvor det hele er lidt mere optimeret. Bliver spændende.

Jeg tror det er universet, der forbereder os mentalt på at der kommer en positiv test og en baby inden længe - nemlig så!
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 22. apr 2016, 18:25

Lull skrev:
MyGirl skrev:Øv Lull! Er ked af, det ikke var din cyklus :( men ja, så giv du den lidt gas i morgen!

Øv, det lyder ikke rart.
Det er vildt hårdt når man har haft de drømme og så skulle glæde sig på andres vegne lige efter. For selvom man ER glad på deres vegne, så er der også bare den knude i maven over at det ikke er en selv, der står der og er gravid.

Var ved at bestille den flyverdragt dagen efter!
Men den er nu også ret fin

Meget fin! Så må vi håbe, at lægerne lynhurtigt kan få smidt en lille pige ind i dig, så den kan blive din!

Jeg har generelt for første gang i denne cyklus været lidt ramt på følelserne. Håber ikke, det skal til at være generelt :D

Fik forresten annonceret endnu en graviditet fra en veninde i går :stoned:
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 22. apr 2016, 18:31

Det er nu 10 dage siden inseminationen og jeg tester negativt. Men i princippet kan det jo stadig nås. Jeg er jo kun 3+3, hvis jeg er gravid. Ingen optræk til menstruation, men den plejer jeg først også at mærke, når den er i gang, så det siger ikke så meget. Sidste gang fik jeg menstruation 11 dage efter, så måske menstruationen kommer i morgen.

Det kribler for at teste hele tiden :genert:
0

Tilbage til "Graviditet"