Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 493

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marioneta » 24. apr 2016, 17:54

MyGirl skrev:Hold nu op Marioneta, det er også en slags penge! Kan virkelig godt forstå, du overvejer at tage lidt 'sikrere' midler i brug fremadrettet, selvom processen så også er lidt mere omstændig. Anede ikke, der var så dyrt. Håber naturligvis mest, at der er en lykkelig grund til, at mens ikke er kommet endnu ;)

Jeg venter stadig. Ikke skyggen af den eller positive tests :gruble: Måske min cyklus opfører sig helt normalt og er 28 dage denne gang. Det er heller ikke til at blive klog på ens krop :genert:
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 233
Likede indlæg: 1072

Indlægaf MyGirl » 24. apr 2016, 17:57

Marioneta skrev:
MyGirl skrev:Hold nu op Marioneta, det er også en slags penge! Kan virkelig godt forstå, du overvejer at tage lidt 'sikrere' midler i brug fremadrettet, selvom processen så også er lidt mere omstændig. Anede ikke, der var så dyrt. Håber naturligvis mest, at der er en lykkelig grund til, at mens ikke er kommet endnu ;)

Jeg venter stadig. Ikke skyggen af den eller positive tests :gruble: Måske min cyklus opfører sig helt normalt og er 28 dage denne gang. Det er heller ikke til at blive klog på ens krop :genert:

Tænk, hvor meget fritid man skulle have til at gå, hvis vi ikke brugte den på at teste og analysere :D
3
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 24. apr 2016, 18:11

MyGirl skrev:
Marioneta skrev:

Tænk, hvor meget fritid man skulle have til at gå, hvis vi ikke brugte den på at teste og analysere :D

Og nu vil jeg snart tisse på en pind igen :fløjt:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 24. apr 2016, 18:15

Marioneta skrev:Og nu vil jeg snart tisse på en pind igen :fløjt:

Hihi, hvor ofte tester du?

Har også været fristet til det i dag (købte en stor sending tests i sidste cyklus :genert:), men er kun 3+2, så det ville for mig bare være en glidebane :D godt arbejdet starter igen i morgen og sætter restriktioner på mulighederne.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 24. apr 2016, 18:25

MyGirl skrev:

Har også været fristet til det i dag (købte en stor sending tests i sidste cyklus :genert:), men er kun 3+2, så det ville for mig bare være en glidebane :D godt arbejdet starter igen i morgen og sætter restriktioner på mulighederne.

Ja, hold endelig igen. Jeg kan slet ikke stoppe nu hvor jeg er kommet godt i gang. Men har testet to gange om dagen de sidste mange dage, fordi med min søn testede jeg tydeligst om aftenen. Men altså, de er alle ret tydelige lige meget hvornår på dagen de er. Bare det forkerte resultat :genert:

Jeg har det skidt nu og har kastet op. Det lyder jo godt, men det kom med et maveonde, så tror bare jeg har spist noget dårligt. Men det er grund nok til at tisse på en pind nu :)
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 24. apr 2016, 18:29

Marioneta skrev:
MyGirl skrev:

Ja, hold endelig igen. Jeg kan slet ikke stoppe nu hvor jeg er kommet godt i gang. Men har testet to gange om dagen de sidste mange dage, fordi med min søn testede jeg tydeligst om aftenen. Men altså, de er alle ret tydelige lige meget hvornår på dagen de er. Bare det forkerte resultat :genert:

Jeg har det skidt nu og har kastet op. Det lyder jo godt, men det kom med et maveonde, så tror bare jeg har spist noget dårligt. Men det er grund nok til at tisse på en pind nu :)

Jeg krydser fingre!! :) håber du opdaterer. Og god bedring uanset.

Jeg er 'begavet' (på en træls måde) med at jeg er begyndt at pletbløde i en relativt lang periode op til mens, så som regel starter pletblødning før testnysgerrigheden når at tage over.. I det mindste billigt i tests!
0
xxx---xxx
Kort karma: 51
Likede indlæg: 164

Indlægaf xxx---xxx » 24. apr 2016, 19:08

Er glad for at læse at jeg ikke er den eneste testoman.
Det er totalt tosset. Min kæreste synes vidst jeg var helt bims da jeg var gravid med N.
Men altså inden jeg blev gravid med N der var jeg også gravid. Og jeg testede flere gange. Efter en uge blev testen svagere og så vidste jeg godt hvilke vej det gik. Og den vished det kom gav mig åbenbart ro.
Jeg ved godt at man ikke kan være sikker selvom man tester en milliard gange. Men det hjalp mig.

Valmed går nedenom og hjem når jeg ikke skal teste mere :lol:
2
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 24. apr 2016, 19:24

xxx---xxx skrev:Er glad for at læse at jeg ikke er den eneste testoman.
Det er totalt tosset. Min kæreste synes vidst jeg var helt bims da jeg var gravid med N.
Men altså inden jeg blev gravid med N der var jeg også gravid. Og jeg testede flere gange. Efter en uge blev testen svagere og så vidste jeg godt hvilke vej det gik. Og den vished det kom gav mig åbenbart ro.
Jeg ved godt at man ikke kan være sikker selvom man tester en milliard gange. Men det hjalp mig.

Valmed går nedenom og hjem når jeg ikke skal teste mere :lol:

:lol:

Ked af at høre med spiren der ikke blev dog..

Jeg deler overraskende få af mine tanker i det her forløb med min kæreste faktisk - tror også, han ville synes, jeg er lidt skør :genert:
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 24. apr 2016, 19:41

Og aftenen test var ligeså negativ, som den plejer at være :(

Jeg har tænkt lidt over min menstruation og hvorfor jeg har fornemmelsen af at den er udenbleven, for det er den jo egentligt ikke, når der ikke er gået 14 dage. Men i første IUI fik jeg menstruation 10 ½ døgn efter og IUI var muligvis lidt forkert timet. Jeg fik menstruation præcis 12 dage efter ægløsningssprøjten og 12 dage og 7 timer efter en scanning, hvor ægblæren var 19,8 mm.

Nu er jeg 12 dage og 6 timer efter inseminationen. IUI var timet fint i venstre side denne gang. Højre smuttede aftenen før og da jeg er en gammel høne, er jeg ikke helt overbevist om at de æg bare ligger og er superfriske i 48 timer, som der står i bøgerne. Men generelt er forsøget timet fint denne gang, for der var et æg i venstre side.

Mine cyklusser siden jeg stoppede med mini-piller i november har alle været 25 dage, bortset fra en enkelt på 28. Før mini-pillerne havde jeg en lang periode, hvor min cyklus kun var 23-24 dage.

Så selvom det først er tirsdag, at det er 2 uger siden, så har jeg allerede fornemmelse af min menstruation er udebleven lidt. Jeg ved heller ikke om sidste forsøg var timet forkert. Det er bare min egen teori. Lægen på klinikken sagde, at det skyldtes ægløsningssprøjten og at det var meget normalt. Se det må være noget jeg kan bruge tid på at undersøge og analysere mens jeg venter :lol2:
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 24. apr 2016, 19:43

MyGirl skrev:Jeg deler overraskende få af mine tanker i det her forløb med min kæreste faktisk - tror også, han ville synes, jeg er lidt skør :genert:

Med min søn fik min eks heller ikke meget at vide. Da jeg kunne mærke, at vi havde ramt ægløsningen, fortalte jeg ham det og så ni dage senere fik han at vide, da jeg havde testet positiv. Alt andet holdt jeg inden i mig selv og skrev om på diverse fora i stedet for.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 24. apr 2016, 20:09

Marioneta skrev:Og aftenen test var ligeså negativ, som den plejer at være :(

Jeg har tænkt lidt over min menstruation og hvorfor jeg har fornemmelsen af at den er udenbleven, for det er den jo egentligt ikke, når der ikke er gået 14 dage. Men i første IUI fik jeg menstruation 10 ½ døgn efter og IUI var muligvis lidt forkert timet. Jeg fik menstruation præcis 12 dage efter ægløsningssprøjten og 12 dage og 7 timer efter en scanning, hvor ægblæren var 19,8 mm.

Nu er jeg 12 dage og 6 timer efter inseminationen. IUI var timet fint i venstre side denne gang. Højre smuttede aftenen før og da jeg er en gammel høne, er jeg ikke helt overbevist om at de æg bare ligger og er superfriske i 48 timer, som der står i bøgerne. Men generelt er forsøget timet fint denne gang, for der var et æg i venstre side.

Mine cyklusser siden jeg stoppede med mini-piller i november har alle været 25 dage, bortset fra en enkelt på 28. Før mini-pillerne havde jeg en lang periode, hvor min cyklus kun var 23-24 dage.

Så selvom det først er tirsdag, at det er 2 uger siden, så har jeg allerede fornemmelse af min menstruation er udebleven lidt. Jeg ved heller ikke om sidste forsøg var timet forkert. Det er bare min egen teori. Lægen på klinikken sagde, at det skyldtes ægløsningssprøjten og at det var meget normalt. Se det må være noget jeg kan bruge tid på at undersøge og analysere mens jeg venter :lol2:

Vi fortsætter fingerkrydningen :kryds: :preggo2: jeg følger i hvert fald spændt med!
0
xxx---xxx

Indlægaf xxx---xxx » 24. apr 2016, 20:12

Marioneta skrev:Og aftenen test var ligeså negativ, som den plejer at være :(

Så er der vel stadig håb?
Jeg krydser alt hvad jeg kan.
0
xxx---xxx

Indlægaf xxx---xxx » 24. apr 2016, 20:16

Jeg deler hellere ikke alt.

Da vi var i gang inden N blev lavet prøvede jeg med æl test, fast sex osv. Det kørte os så trætte.

Og det lyder totalt hult og jeg ved jo udemærket godt at man ikke kan stoppe med at tænke på det. Men de to gange jeg blev gravid tænkte jeg for en gang skyld ikke på det. Og så skete det.
Alle de måneder hvor jeg totalt analyseret og ville pligt knalde osv der skete ikke en skid.
Men det er så nemt at sige tænk på noget andet. For hvis man virkelig gerne vil have det sker så tænker man jo nærmest kun på det.

Udover det så fortæller jeg hellere ikke kæresten og alle de gange jeg faktisk har testet tæt på mens. Bare for lige at tjekke.
Jeg bruger seriøst alt for mange penge på tests.
Så kender i min hemmelighed ;)

Jeg gad endelig godt vide hvor mange gange jeg har testet i alt. Har vildt respekt for dem der kan nøjes med en enkelt eller to gange.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 24. apr 2016, 20:27

Tak I to.

Jeg tester allerede igen i morgen tidligt, men det er så fordi jeg skal på arbejde. Der er nogle ting ved mit arbejde, jeg ikke må, når jeg er gravid.

Jeg prøver på ikke at have forventninger, men jeg har faktisk murren i underlivet. Og det føles ikke på nogen måde som menstruation. Det giver mig lidt for meget håb og jeg er bange for at blive ked af det, hvis min mens lige pudseligt kommer. Jeg prøver hele tiden at overbevise mig om, at jeg i hvert fald ikke er gravid, selvom jeg ikke har fået min menstruation endnu.
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 881

Indlægaf Lull » 25. apr 2016, 03:06

xxx---xxx skrev:... pligt knalde ...

Altså I min omgangskreds, hedder det for dem i parforhold "ægge-sex" :D
Det tager ligesom lidt af presset af :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"