Vi der venter på storken!

xxx---xxx
Kort karma: 52
Likede indlæg: 165

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf xxx---xxx » 25. apr 2016, 04:49

Lull skrev:
xxx---xxx skrev:... pligt knalde ...

Altså I min omgangskreds, hedder det for dem i parforhold "ægge-sex" :D
Det tager ligesom lidt af presset af :lol:

:klap: ha ha den skal jeg huske. Den er meget bedre ;)
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1089

Indlægaf MyGirl » 25. apr 2016, 06:20

Jeg tror faktisk kun, jeg har taget 2-3 tests i den 9 mdr-ish periode, vi har været i gang. Men hver måned er jeg fristet - lige så meget fordi jeg haaader den periode, hvor man går og frygter at se blod hver gang man skal ud at tisse. Der tænker jeg at testene måske kunne hjælpe lidt på vej.

Jeg falder lidt ind og ud af fokus på det her babyprojekt og denne er f.eks. og kun 2. cyklus, hvor jeg har taget æl-tests. Gjorde det for 3-4 måneder siden bare lige for at tjekke, om den ligger der, hvor jeg troede den gjorde. (Det gør den.) Men derfor kunne det sgu være rart, hvis der var en knap man kunne trykke på, og så bare glemme det fuldstændig for en tid.
0
UndercoverSinglemom
Kort karma: 11
Likede indlæg: 18

Indlægaf UndercoverSinglemom » 25. apr 2016, 10:27

Jeg var til skanning under mens her for nylig. Det de fandt var små vandcyster.
Skal skannes ved næste mens igen og så er første insiminering midt/slut maj :8:
Lige pludselig meget virkeligt.
3
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 25. apr 2016, 12:31

Lyder spændende UndercoverSinglemom :) Kan godt forstå, det lige rykkede lidt frem i "realitetsskalaen"!
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 883

Indlægaf Lull » 25. apr 2016, 14:00

Så er første "indvendige" scanning overstået - slet ikke så frygtindgydende som jeg havde troet...
Men hold nu magle hvor skulle jeg tisse :tie:

Alt så perfekt ud. Slimhinde 2mm og ingen cyster så nu er der hentet pergotime og ægløsningssprøjte - nu er det meget tæt på :panik:

Hospitalet havde så kun sendt svar på nogen af blodprøverne, så måtte lige en tur forbi Bispebjerg og vente 1 time for at få taget nogen nye - men mit stofskifte er som det skal være.

Slap for at finde på noget at sige til chefen. Har sovet elendigt i nat, så kl 4 stod jeg op og tog på arbejde. Så jeg gik bare 12.30 :D
4
Brugeravatar
Lull

Indlægaf Lull » 25. apr 2016, 14:02

UndercoverSinglemom skrev:Jeg var til skanning under mens her for nylig. Det de fandt var små vandcyster.

MEGET virkeligt og helt vildt spændende :dåne:

Har cysterne nogen betydning for dit videre forløb?
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 25. apr 2016, 14:03

Lull skrev:Så er første "indvendige" scanning overstået - slet ikke så frygtindgydende som jeg havde troet...

Alt så perfekt ud. Slimhinde 2mm og ingen cyster så nu er der hentet pergotime og ægløsningssprøjte - nu er det meget tæt på :panik:

Hospitalet havde så kun sendt svar på nogen af blodprøverne, så måtte lige en tur forbi Bispebjerg og vente 1 time for at få taget nogen nye - men mit stofskifte er som det skal være.

Slap for at finde på noget at sige til chefen. Har sovet elendigt i nat, så kl 4 stod jeg op og tog på arbejde. Så jeg gik bare 12.30 :D

Haha, ja det er selvfølgelig også en måde at komme uden om chefproblemet på :lol:

Men hvor er det dejligt at høre, at er som det skal være! Hvor bliver det spændende! :pompom:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 25. apr 2016, 14:05

Vi får for resten først afleveret sædprøve i næste uge, så jeg vææææbner mig med tålmodighed.

Passer til gengæld så meget godt, for næste onsdag burde være liiige sidst i mens-perioden og så er det en smal sag at overholde deres krav om 3-7 dages afholdenhed op til :lol:
1
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 498

Indlægaf Marioneta » 25. apr 2016, 18:20

UndercoverSinglemom skrev:Jeg var til skanning under mens her for nylig. Det de fandt var små vandcyster.

Spændende, håber der hurtigt er gevinst. Er det pga. de vandcyster, at du først går i gang ved næste menstruation?
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 25. apr 2016, 18:21

Lull skrev:Så er første "indvendige" scanning overstået - slet ikke så frygtindgydende som jeg havde troet...

Det er spændende at se om du laver to æg på Pergotime. Jeg lavede tre, men fik så også Gonal-F bagefter pillerne.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 25. apr 2016, 18:22

MyGirl skrev:Vi får for resten først afleveret sædprøve i næste uge, så jeg vææææbner mig med tålmodighed.

Passer til gengæld så meget godt, for næste onsdag burde være liiige sidst i mens-perioden og så er det en smal sag at overholde deres krav om 3-7 dages afholdenhed op til :lol:

Det var også noget underligt noget med det lille vindue for at aflevere det. Bliver spændende at høre hvordan det går.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 25. apr 2016, 18:33

Det er nu 13 dage siden inseminationen og jeg er ved at indse, at min mens er "udeblevet". Sidste gang kom den efter 10,5 dag, men selv hvis jeg tager højde for at sidste IUI muligvis var timet lidt skævt, så var det ikke 2,5 dage forkert og jeg er nu nået længere end sidst. Jeg har kort cyklus (25 dage), begge mine faser er korte, så selvom der ikke er gået 14 dage, så er jeg personligt gået over tiden, vil jeg mene.

Jeg har intet optræk til mens eller skyggen af pletblødninger.

Jeg har en sjov tyngde fornemmelse i underlivet foreneligt med en spændt livmoder. Det er ikke smerter, men har man været gravid før, så ved man nok hvad det er.

Jeg tester stadig negativ. Prøvede en ekstra sensitiv test i eftermiddag, som også var negativ. Har en mere af dem til i morgen tidligt. Min veninde har lige fortalt at hun først kunne teste positiv 9 dage efter forventet mens med hendes 3. barn.

Jeg er begyndt at tro lidt på det, selvom jeg ikke har testet positiv. Der er i hvert fald ikke nogen grund til at tro, at det ikke skulle kunne være, nu hvor mens ikke dukker op.
4
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 25. apr 2016, 18:51

Det lyder spændende Marioneta!! Håber virkelig, den er der :)
0
Brugeravatar
Lull

Indlægaf Lull » 25. apr 2016, 18:55

Marioneta skrev:

Det er spændende at se om du laver to æg på Pergotime. Jeg lavede tre, men fik så også Gonal-F bagefter pillerne.

Der må gerne være to eller tre æg :dåne:
Hvad er Gonal-F?
Har koldbrygget en kande hindbærbladte (er ikke så god til varme drikke) og er begyndt på den, i håb om at det hjælper med at producere nogen ekstra lækre slimhinder! :lol:

Og spændende hvad det bliver til med dig og manglende mens :kryds: :preggo1: :kryds: :preggo2: :kryds:
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3402

Indlægaf FruDulle » 25. apr 2016, 19:10

Hørfrøolie hjælper på slimhinden. Man må ikke tage det hvis man har bare den mindste form for øget blodtryk. Men det virker. Anbefaler 3000 iui dagligt den dag mens slutter eller dagen før og 1000 dagligt efter ægløsning.
0
Whatever

Tilbage til "Graviditet"