Vi der venter på storken!

S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 86

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 25. apr 2016, 19:12

Lull skrev:Så er første "indvendige" scanning overstået - slet ikke så frygtindgydende som jeg havde troet...
Men hold nu magle hvor skulle jeg tisse :tie:

Alt så perfekt ud. Slimhinde 2mm og ingen cyster så nu er der hentet pergotime og ægløsningssprøjte - nu er det meget tæt på :panik:

Hospitalet havde så kun sendt svar på nogen af blodprøverne, så måtte lige en tur forbi Bispebjerg og vente 1 time for at få taget nogen nye - men mit stofskifte er som det skal være.

Slap for at finde på noget at sige til chefen. Har sovet elendigt i nat, så kl 4 stod jeg op og tog på arbejde. Så jeg gik bare 12.30 :D

Ved du hvad det betyder for fertiliteten hvis stofskiftet ikke er som det skal være?
Min læge har jo sendt mig videre til Bispebjerg, da mit stofskifte er en anelse lavt :(
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 898

Indlægaf Lull » 25. apr 2016, 19:16

S_imse skrev:
Lull skrev:Så er første "indvendige" scanning overstået - slet ikke så frygtindgydende som jeg havde troet...
Men hold nu magle hvor skulle jeg tisse :tie:

Alt så perfekt ud. Slimhinde 2mm og ingen cyster så nu er der hentet pergotime og ægløsningssprøjte - nu er det meget tæt på :panik:

Hospitalet havde så kun sendt svar på nogen af blodprøverne, så måtte lige en tur forbi Bispebjerg og vente 1 time for at få taget nogen nye - men mit stofskifte er som det skal være.

Slap for at finde på noget at sige til chefen. Har sovet elendigt i nat, så kl 4 stod jeg op og tog på arbejde. Så jeg gik bare 12.30 :D

Ved du hvad det betyder for fertiliteten hvis stofskiftet ikke er som det skal være?
Min læge har jo sendt mig videre til Bispebjerg, da mit stofskifte er en anelse lavt :(

Desværre ikke, da mit jo var helt som det skulle være - men måske en af de andre kloge damer gør :)
0
Brugeravatar
Lull

Indlægaf Lull » 25. apr 2016, 19:19

FruDulle skrev:Hørfrøolie hjælper på slimhinden. Man må ikke tage det hvis man har bare den mindste form for øget blodtryk. Men det virker. Anbefaler 3000 iui dagligt den dag mens slutter eller dagen før og 1000 dagligt efter ægløsning.

Er der en du kan anbefale, såvel jeg prøve at kigge på det, til næste cyklus hvis der ikke er bid denne måned :)
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3485

Indlægaf FruDulle » 25. apr 2016, 19:25

Lull skrev:
FruDulle skrev:Hørfrøolie hjælper på slimhinden. Man må ikke tage det hvis man har bare den mindste form for øget blodtryk. Men det virker. Anbefaler 3000 iui dagligt den dag mens slutter eller dagen før og 1000 dagligt efter ægløsning.

Er der en du kan anbefale, såvel jeg prøve at kigge på det, til næste cyklus hvis der ikke er bid denne måned :)

Jep, den her. Øko og et meget anerkendt mærke inden for kosttilskud. De holder enret høj kvalitet http://no.m.iherb.com/Bluebonnet-Nutrit ... oC3jHw_wcB
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3485

Indlægaf FruDulle » 25. apr 2016, 20:33

Lull skrev:

Jep, den her. Øko og et meget anerkendt mærke inden for kosttilskud. De holder enret høj kvalitet http://no.m.iherb.com/Bluebonnet-Nutrit ... oC3jHw_wcB
1
Whatever
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 274

Indlægaf PinkPowerPrincess » 26. apr 2016, 08:14

Ih hvor spændende med jer der snart skal igennem insemination! :)
Marionetta: Jeg krydser fingre!

Jeg har lige fået mens en lille uge før jeg havde forventet, jubii! Og så har Hillerød givet grønt lys til at jeg bare skal holde én cyklus pause på p-piller. Så vi går allerede i gang med fryseforsøg d. 23-24 maj. Det er jo om under en måned, så det er meget mere overskueligt!
1
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 26. apr 2016, 08:32

PinkPowerPrincess skrev:Ih hvor spændende med jer der snart skal igennem insemination! :)
Marionetta: Jeg krydser fingre!

Jeg har lige fået mens en lille uge før jeg havde forventet, jubii! Og så har Hillerød givet grønt lys til at jeg bare skal holde én cyklus pause på p-piller. Så vi går allerede i gang med fryseforsøg d. 23-24 maj. Det er jo om under en måned, så det er meget mere overskueligt!

Hvor er det dejligt, der trods alt ikke kom til at gå længere tid! (Selvom det sikkert også virker som 100 år væk :lol: )

Så må du også i gang med at gro en rigtig god babylivmoder om nogle uger ;)
0
PinkPowerPrincess

Indlægaf PinkPowerPrincess » 26. apr 2016, 09:05

Mygirl: Yes, men der har jeg heldigvis stærke sager til :D
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 26. apr 2016, 09:07

PinkPowerPrincess skrev:Mygirl: Yes, men der har jeg heldigvis stærke sager til :D

:gogo: Og med de pragteksemplarer, der er frosset ned, er det jo opskriften på succes!
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 26. apr 2016, 09:10

Jeg er 3+4 og kan mærke, at testene begynder at trække :lol:
0
PinkPowerPrincess

Indlægaf PinkPowerPrincess » 26. apr 2016, 09:58

Mygirl: :kys: Jeg er også nysgerrig :genert: :D
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 26. apr 2016, 11:00

Hihi PPP - total dårlig indflydelse.

Men har jo sådan set en hel kuvert fuld at strimmelteste derhjemme, der ikke engang er åben endnu :fløjt:

Vil dog liiige prøve om ikke jeg kan holde stand! Bliver ved med at fortælle mig selv, at svaret jo ikke bliver anderledes uanset om jeg tester eller ej, men det er stadig som om, jeg er bange for at jinxe mig selv med tests :lol: Total åndssvagt!
1
Brugeravatar
Lull

Indlægaf Lull » 26. apr 2016, 11:24

MyGirl skrev:Hihi PPP - total dårlig indflydelse.

Men har jo sådan set en hel kuvert fuld at strimmelteste derhjemme, der ikke engang er åben endnu :fløjt:

Vil dog liiige prøve om ikke jeg kan holde stand! Bliver ved med at fortælle mig selv, at svaret jo ikke bliver anderledes uanset om jeg tester eller ej, men det er stadig som om, jeg er bange for at jinxe mig selv med tests :lol: Total åndssvagt!

Så er vi to der har den bekymring om at jinxe :kram:
(jeg har så 1/2 skuffe (af de store) med test liggende - de fleste af dem er dog "kun" æl-test)
Men altså, de skal jo åbnes på et tidspunkt og nu er vel ligeså godt som alle andre? :rock:

Jer andre der er på hormoner, har I oplevet nogen bivirkninger?
Jeg tog den første pille i går eftermiddags og må tilstå at jeg er ret forstoppet i dag :ticks: (sorry for TMI :devil: )
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 26. apr 2016, 12:30

Lull skrev:

Så er vi to der har den bekymring om at jinxe :kram:
(jeg har så 1/2 skuffe (af de store) med test liggende - de fleste af dem er dog "kun" æl-test)
Men altså, de skal jo åbnes på et tidspunkt og nu er vel ligeså godt som alle andre? :rock:

Jer andre der er på hormoner, har I oplevet nogen bivirkninger?
Jeg tog den første pille i går eftermiddags og må tilstå at jeg er ret forstoppet i dag :ticks: (sorry for TMI :devil: )

Dejligt med en lidelsesfælle :)

En halv skuffe! Det er sgu alligevel også ret vildt. Kan godt se, jeg er oppe mod nogen meget mere garvede testere end mig :lol: Og her synes jeg, det var helt åndssvagt, da jeg købte sådan 12 eller 18 g-tests her for lidt over en måned siden.
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 169
Likede indlæg: 894

Indlægaf Æble » 26. apr 2016, 14:15

MyGirl, er der ikke noget med at du plejer at pletbløde op til mens? Og du har ikke haft noget nu? :slem:

PPP dejligt at det kan blive allerede i maj :kys:

Jeg har bestemt mig for at vi bare går igang med at prøve nu. Hvis slimhinden ikke er klar, så sætter et æg sig jo alligevel ikke fast. Så bæller hindbærbladthe og er gået igang med mine kosttilskud igen og har sat manden igang med sine kosttilskud. Begynder på torsdag at tage temp og g-test og så æl test når g-testen er negativ. Here we go again :rulle: :lol:
3

Tilbage til "Graviditet"