Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1083

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 26. apr 2016, 15:19

Æble: Det er godt husket! Jo.. (har intet nævnt - igen en del af den lille overtro, man har kørende :genert:). De sidste 3 cykli før denne, er mine pletblødnnger startet 4-5 dage før mens dvs. søndag aften/natten til mandag, når jeg som nu har ventet mens om fredagen. Jeg har ikke set skyggen af blod endnu (7-9-13 og bank under bordet osv.). Havde egentlig lovet mig selv, at jeg "måtte" teste onsdag morgen, hvis der ikke var tegn på pletblødninger, men nu ved jeg ikke helt... Nu starter min pletblødning garanteret lige om lidt, fordi jeg har "sagt det højt" :lol:

Og hader de omstændigheder, der har bragt dig herind igen Æble, men håber det til trods ikke, du tager det ilde op, at det er dejligt at have dig i tråden igen :kys: Håber, du kickstarter det hele og er ude herfra igen lynhurtigt!
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 493

Indlægaf Marioneta » 26. apr 2016, 15:43

Stadig negativ. Jeg tror jeg skriver til klinikken i morgen, hvis min mens ikke er kommet for at høre, om de har erfaring med om hormonerne laver kuk i cyklusen. Jeg får dog ikke progesteron, som netop ville forsinke mens, men har fået Pergotime og Gonal-F undervejs for at lave flere æg og hvem ved, måske det har gjort noget siden den slet ikke kommer.
0
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 26. apr 2016, 16:04

Marioneta skrev:Stadig negativ. Jeg tror jeg skriver til klinikken i morgen, hvis min mens ikke er kommet for at høre, om de har erfaring med om hormonerne laver kuk i cyklusen. Jeg får dog ikke progesteron, som netop ville forsinke mens, men har fået Pergotime og Gonal-F undervejs for at lave flere æg og hvem ved, måske det har gjort noget siden den slet ikke kommer.

Min cyklus blev lidt spøjs, da jeg opstartede behandling og svingede pludselig mellem 26-35 dage, hvor den før var helt præcis. Og så kan psyken altså også have kæmpe indflydelse, men det er du nok obs på.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 26. apr 2016, 16:14

alfe skrev:
Marioneta skrev:Stadig negativ. Jeg tror jeg skriver til klinikken i morgen, hvis min mens ikke er kommet for at høre, om de har erfaring med om hormonerne laver kuk i cyklusen. Jeg får dog ikke progesteron, som netop ville forsinke mens, men har fået Pergotime og Gonal-F undervejs for at lave flere æg og hvem ved, måske det har gjort noget siden den slet ikke kommer.

Min cyklus blev lidt spøjs, da jeg opstartede behandling og svingede pludselig mellem 26-35 dage, hvor den før var helt præcis. Og så kan psyken altså også have kæmpe indflydelse, men det er du nok obs på.

Jeg har ikke erfaring med at min psyke påvirker min cyklus. Jeg ved at den kan for mange, men for mig selv personligt har jeg bare aldrig oplevet det.

Du fik kun hormoner i sidste forsøg, så det var da lidt sjovt, at den blev lidt svigende af selve opstart, men det er måske det psykiske. Min cyklus har været præcis 25 dage siden jeg stoppede med mine minipiller i november sidste år. En enkelt cyklus var 28 dage. Nu er jeg på dag 29.
0
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 26. apr 2016, 16:18

Marioneta skrev:
alfe skrev:

Jeg har ikke erfaring med at min psyke påvirker min cyklus. Jeg ved at den kan for mange, men for mig selv personligt har jeg bare aldrig oplevet det.

Du fik kun hormoner i sidste forsøg, så det var da lidt sjovt, at den blev lidt svigende af selve opstart, men det er måske det psykiske. Min cyklus har været præcis 25 dage siden jeg stoppede med mine minipiller i november sidste år. En enkelt cyklus var 28 dage. Nu er jeg på dag 29.

Præcis det samme her. Normalt blev den på ingen måde påvirket. Nå, men det var bare lige for at dele – der kan jo være en milliard årsager :)
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 26. apr 2016, 16:29

alfe skrev:Præcis det samme her. Normalt blev den på ingen måde påvirket. Nå, men det var bare lige for at dele – der kan jo være en milliard årsager :)

Læste lige om en, som først fik en positiv test 18 dage efter IUI, så håbet lever da endnu.

Men jeg tror egentligt ikke på at det er graviditet. De fleste kan jo teste positive på det her tidspunkt, så chancen er virkelig lille at det er en graviditet. Det er nok bare noget uforklarligt eller en cyste.

Hvornår skal du til din tidlige scanning?
0
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 26. apr 2016, 16:31

Marioneta skrev:Læste lige om en, som først fik en positiv test 18 dage efter IUI, så håbet lever da endnu.

Men jeg tror egentligt ikke på at det er graviditet. De fleste kan jo teste positive på det her tidspunkt, så chancen er virkelig lille at det er en graviditet. Det er nok bare noget uforklarligt eller en cyste.

Jeg var til tidlig scanning i går og så et (og der var kun et) fint lille hjerte, der blafrede derudad :lun:
12
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 26. apr 2016, 16:33

alfe skrev:
Marioneta skrev:Læste lige om en, som først fik en positiv test 18 dage efter IUI, så håbet lever da endnu.

Jeg var til tidlig scanning i går og så et (og der var kun et) fint lille hjerte, der blafrede derudad :lun:

Hvor dejligt. Stort tillykke :klap:
1
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1212

Indlægaf godtnavn » 26. apr 2016, 16:34

alfe skrev:

Stort tillykke!!! Hvor langt er du nu?
1
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 26. apr 2016, 16:36

Tak :kys:

Jeg er 6+5 i dag :)
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 888

Indlægaf Æble » 26. apr 2016, 16:38

MyGirl skrev:Æble: Det er godt husket! Jo.. (har intet nævnt - igen en del af den lille overtro, man har kørende :genert:). De sidste 3 cykli før denne, er mine pletblødnnger startet 4-5 dage før mens dvs. søndag aften/natten til mandag, når jeg som nu har ventet mens om fredagen. Jeg har ikke set skyggen af blod endnu (7-9-13 og bank under bordet osv.). Havde egentlig lovet mig selv, at jeg "måtte" teste onsdag morgen, hvis der ikke var tegn på pletblødninger, men nu ved jeg ikke helt... Nu starter min pletblødning garanteret lige om lidt, fordi jeg har "sagt det højt" :lol:

Og hader de omstændigheder, der har bragt dig herind igen Æble, men håber det til trods ikke, du tager det ilde op, at det er dejligt at have dig i tråden igen :kys: Håber, du kickstarter det hele og er ude herfra igen lynhurtigt!

Det er SÅ spændende :klap: Imponerende hvis du kan lade være at teste i morgen. Hvornår "må" du teste?

Tusind tak :kys: Ja det stinker at være tilbage i "prøver at blive gravid"-mode efter 1 år og to graviditeter. Har set mange forlade denne tråd (og håber at resten snart følger trop, men please tag mig med).
0
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1212

Indlægaf godtnavn » 26. apr 2016, 16:39

alfe skrev:Tak :kys:

Det er jeg også om 4-5 uger :lol:
2
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 26. apr 2016, 16:43

godtnavn skrev:
alfe skrev:Tak :kys:

Det er jeg også om 4-5 uger :lol:

:-D Jeg håber, at du snart følger trop! :kys:
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 888

Indlægaf Æble » 26. apr 2016, 16:51

3. Gang er forhåbentlig lykkens gang...

Brugernavn: Æble
Alder: 38
Beskæftigelse: Projektleder
Kærestes/mands alder: 38
Kærestes/mands beskæftigelse: Afdelingsleder
Forholdets længde: 10 år
Børn: Dreng på 13 og pige på 7
Bor: Storkbh
Prøvet siden: Marts 2015
Evt. Andet: Mistede i oktober 2015 en lille dreng i uge 14 pga fosteret var sygt. Missed abortion April 2016 9+4.
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1083

Indlægaf MyGirl » 26. apr 2016, 17:54

alfe skrev:

Ihhh, tillykke :lun:
0

Tilbage til "Graviditet"