Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 243
Likede indlæg: 1107

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 2. maj 2016, 14:41

Lull skrev:
MyGirl skrev:Og jeg stresser allerede over, hvornår han sidst har haft udløsning, og om det er for længe siden så de alle sammen er døde :lol:

Så må I øve jer i aften :whip:

Det må vi ikke, for han skal have været afholdende i 3-7 dage :genert: Men grundet mens sidste uge mv. er der nok nærmere gået 10, når han dukker op hos dem..
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 168
Likede indlæg: 893

Indlægaf Æble » 2. maj 2016, 14:42

Jeg tester helt negativt nu. Ved ikke hvornår jeg kan regne med æl, men hverken æl test eller udflåd tyder på at den er nært forestående. Måske får jeg slet ikke æl denne cyklus :gruble:

Har det meget blandet, på den ene side er det nederen at skulle igennem det cirkus med pligtsex, ælteste, ventetiden og overfortolkning af symptomer igen igen (og frygten der lurer). På den anden side synes jeg det er dejligt at min mand og jeg er på et sted i vores forhold hvor vi ønsker at få et barn sammen. Det er benhårdt for forholdet med en baby, nu er det jo bare dejligt med fokus på os og vores drømme.
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. maj 2016, 14:46

Æble skrev:Jeg tester helt negativt nu. Ved ikke hvornår jeg kan regne med æl, men hverken æl test eller udflåd tyder på at den er nært forestående. Måske får jeg slet ikke æl denne cyklus :gruble:

Har det meget blandet, på den ene side er det nederen at skulle igennem det cirkus med pligtsex, ælteste, ventetiden og overfortolkning af symptomer igen igen (og frygten der lurer). På den anden side synes jeg det er dejligt at min mand og jeg er på et sted i vores forhold hvor vi ønsker at få et barn sammen. Det er benhårdt for forholdet med en baby, nu er det jo bare dejligt med fokus på os og vores drømme.

Du er intet mindre end inspirerende Æble :kys:

Aner intet om cykli i din situation, men det ville jo ikke være underligt, hvis der lige skulle en "genstart" til for systemet. Håber snart, det bliver normalt igen.
0
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 85

Indlægaf S_imse » 2. maj 2016, 14:47

MyGirl skrev:
Lull skrev:
MyGirl skrev:Og jeg stresser allerede over, hvornår han sidst har haft udløsning, og om det er for længe siden så de alle sammen er døde :lol:

Det må vi ikke, for han skal have været afholdende i 3-7 dage :genert: Men grundet mens sidste uge mv. er der nok nærmere gået 10, når han dukker op hos dem..

3-7 dage er da et vidt begreb :stoned:
Min kæreste har været forbi lægen i dag, og skal nu bestille tid til at aflevere en sædtest, er spændt på at se hvad den siger. Han er sikker på alt er helt i top, hvilket jeg da også håber det er.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 2. maj 2016, 14:50

MyGirl skrev:
Æble skrev:Jeg tester helt negativt nu. Ved ikke hvornår jeg kan regne med æl, men hverken æl test eller udflåd tyder på at den er nært forestående. Måske får jeg slet ikke æl denne cyklus :gruble:

Aner intet om cykli i din situation, men det ville jo ikke være underligt, hvis der lige skulle en "genstart" til for systemet. Håber snart, det bliver normalt igen.

Ja det skulle ikke undre mig. Er bare ikke blevet mindre utålmodig med tiden :rulle: :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. maj 2016, 14:52

S_imse skrev:
MyGirl skrev:
Lull skrev:

3-7 dage er da et vidt begreb :stoned:
Min kæreste har været forbi lægen i dag, og skal nu bestille tid til at aflevere en sædtest, er spændt på at se hvad den siger. Han er sikker på alt er helt i top, hvilket jeg da også håber det er.

Jeg krydser fingre.. Det er sgi spændende den slags.

Og ja - tre til syn dage er et vidt begreb! (Og kan jo teknisk set være, han har haft sagen i egen hånd på et tidspunkt :lol: )
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 2. maj 2016, 14:52

Krydser fingre for at jeres kæresters svømmere er i tiptop form :gogo: :D
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. maj 2016, 14:53

Gad vide, om vi bør vente en uge, hvis nu der er groet mosevand i dem :gruble: (Det har projekt introducerer sgu helt nye former for bekymringer :lo: )
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 617
Likede indlæg: 3465

Indlægaf FruDulle » 2. maj 2016, 15:01

MyGirl skrev:Gad vide, om vi bør vente en uge, hvis nu der er groet mosevand i dem :gruble: (Det har projekt introducerer sgu helt nye former for bekymringer :lo: )

Vi fik at vide at der skulle være gået 2 dage og max 5. Alt over 7 så begynder det st blive grumset. Så det blev 2 dage :)
0
Whatever
godtnavn
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1231

Indlægaf godtnavn » 2. maj 2016, 15:57

Lull skrev:Så er scanningen overstået.
De sagde det var lidt tidligt i min cyklus at blive scannet, da den normalt er 32 dage... Øh ja - det vidste I jo godt den plejer at være!
Hun kunne ikke finde æggestokken i venstre side, men i højre var der en fin blære på 13 mm,
Slimhinderne er stadig lidt tynde, så skal scannes igen på onsdag
Det kunne godt være gået bedre - og så var hende der scannede idag ikke så sød som dem de andre gange

Da jeg røg på hospitalet med smerter kunne de ikke finde nogen af æggestokkene, der var endda to der scannede og de trykkede løs på maven, man tænker lidt, hvor filan gemmer de sig :lol:

Men mon ikke dine slimhinder når at blive tykkere når du nu stadig er et godt stykke fra ægløsning? Jeg håber det ser bedre ud på onsdag :)
1
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 894

Indlægaf Lull » 2. maj 2016, 16:50

godtnavn skrev:
Lull skrev:Så er scanningen overstået.
De sagde det var lidt tidligt i min cyklus at blive scannet, da den normalt er 32 dage... Øh ja - det vidste I jo godt den plejer at være!
Hun kunne ikke finde æggestokken i venstre side, men i højre var der en fin blære på 13 mm,
Slimhinderne er stadig lidt tynde, så skal scannes igen på onsdag
Det kunne godt være gået bedre - og så var hende der scannede idag ikke så sød som dem de andre gange

Da jeg røg på hospitalet med smerter kunne de ikke finde nogen af æggestokkene, der var endda to der scannede og de trykkede løs på maven, man tænker lidt, hvor filan gemmer de sig :lol:

Men mon ikke dine slimhinder når at blive tykkere når du nu stadig er et godt stykke fra ægløsning? Jeg håber det ser bedre ud på onsdag :)

Det håber jeg godt nok det gør :/
Syntes selv jeg har været ret god til ikke at sætte mig for høje forventninger, men det ramte hårdere end jeg havde troet det ville.
Tror ubevidst jeg nok havde troet der ville være "bedre" resultater, nu hvor der har været hormoner indblandet.

Nå, op på hesten med mig igen - evt hjulpet på vej af noget chokolade...
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. maj 2016, 18:41

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:Gad vide, om vi bør vente en uge, hvis nu der er groet mosevand i dem :gruble: (Det har projekt introducerer sgu helt nye former for bekymringer :lo: )

Vi fik at vide at der skulle være gået 2 dage og max 5. Alt over 7 så begynder det st blive grumset. Så det blev 2 dage :)

Delte lige mine bekymring med kæresten på vores aften gåtur - hvad man dog ikke kommer omkring :lol: han har taget sagen i egen hånd, så det skal nok gå trods alt :D
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 617
Likede indlæg: 3465

Indlægaf FruDulle » 2. maj 2016, 18:44

MyGirl skrev:
FruDulle skrev:

Delte lige mine bekymring med kæresten på vores aften gåtur - hvad man dog ikke kommer omkring :lol: han har taget sagen i egen hånd, så det skal nok gå trods alt :D

Tænkte faktisk ar skrive om han ikke kunne fikse den selv hvis ikke at i kan knaldet :D
0
Whatever
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. maj 2016, 18:44

Æble skrev:
MyGirl skrev:

Ja det skulle ikke undre mig. Er bare ikke blevet mindre utålmodig med tiden :rulle: :lol:

Kan jeg så til gengæld også godt forstå!
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 894

Indlægaf Lull » 2. maj 2016, 18:46

MyGirl skrev:
FruDulle skrev:

:D :D :D
1

Tilbage til "Graviditet"