Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Kort karma: 167
Likede indlæg: 891

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 13. maj 2016, 14:18

godtnavn skrev:Jeg har altid helst ville have et forårs-sommerbarn (dog helst ikke maj da både jeg og min kæreste, samt min lillesøster har fødselsdag i maj), men altså, det er sekundært, jeg vil helst bare have et barn om 9 måneder, februar er helt sikkert en god måned :)

Jeg synes det er lidt hårdt at have fødselsdag, vi startede jo med at prøve en måned før min fødselsdag sidste år, og tænkte at jeg nok ville have et barn, eller i det mindste være gravid, til min fødselsdag i år. Fødselsdagen markerer ligesom der er gået lang tid uden det er lykkes.

Har det på samme måde. Er også nået til at der er gået et år siden vi startede. Kan huske at den allerførste mulighed for et fødselstidspunkt var december 2015. Nu bliver det realistisk tidligst foråret 2017 hvis det overhovedet bliver. Ikke lige det jeg havde regnet med for et år siden.

Håber dog at du får en dejlig fødselsdag alligevel :kys:
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 13. maj 2016, 14:20

godtnavn skrev:Er jeg den eneste der altid beregner min potentielle termin når jeg får mens? :genert:

Har lige fået tallet 17-02-17, det må sgu være et tegn :lol:

Ja det er så :klap:

Jeg er holdt op. Synes det gør for ondt.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 13. maj 2016, 14:21

MyGirl skrev:S_imse: Ihh, det var ærgerligt! Håber kroppen retter ind :)

Ælbe: ER ked af at høre, der ikke var æl på vej alligevel - håber snart, at der kommer mens eller æl eller et eller andet, så du får et pejlemærke.

Jeg fik jo positiv æl-test i går aftes, og at dømme på smerterne i dag, tror jeg æl falder i løbet af dagen, så vi må skynde os at få ungerne i seng i aften :lol:

Så topper sexweek idag for jer :-D
0
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1215

Indlægaf godtnavn » 13. maj 2016, 15:10

Æble skrev:
godtnavn skrev:Er jeg den eneste der altid beregner min potentielle termin når jeg får mens? :genert:

For mig gør det lidt jeg kan drømme om næsten termin i stedet for at være deprimeret over at have mens, derfor tjekker jeg altid når jeg får mens.

Januar'16 var min første potentielle termin, nu bliver det tidligst februar '17, og sikkert senere... Tilgengæld er der kun 3 uger til vi skal på hospitalet og blive undersøgt, er lidt bange for der er noget galt med en af os, synes det behandlingscirkus jeg læser om hos andre lyder umenneskeligt, det vil jeg virkelig gerne uden om.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 13. maj 2016, 16:00

godtnavn skrev:
Æble skrev:

For mig gør det lidt jeg kan drømme om næsten termin i stedet for at være deprimeret over at have mens, derfor tjekker jeg altid når jeg får mens.

Januar'16 var min første potentielle termin, nu bliver det tidligst februar '17, og sikkert senere... Tilgengæld er der kun 3 uger til vi skal på hospitalet og blive undersøgt, er lidt bange for der er noget galt med en af os, synes det behandlingscirkus jeg læser om hos andre lyder umenneskeligt, det vil jeg virkelig gerne uden om.

Håber alt er som det skal være. Mon ikke, når du er blevet gravid en gang!? Men så sker der da noget i det mindste og hvis der er noget galt er det jo bedre at vide det.

Jeg er ikke så bekymret for om jeg kan blive gravid. Er blevet det to gange ud af 8 mulige cykli på trods af min alder. Er mere bekymret for om alle mine æg er blevet for gamle og jeg derfor vil blive ved at miste. De vil ikke undersøge det før tre tab af samme årsag.
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1089

Indlægaf MyGirl » 13. maj 2016, 19:08

Æble skrev:
MyGirl skrev:S_imse: Ihh, det var ærgerligt! Håber kroppen retter ind :)

Ælbe: ER ked af at høre, der ikke var æl på vej alligevel - håber snart, at der kommer mens eller æl eller et eller andet, så du får et pejlemærke.

Jeg fik jo positiv æl-test i går aftes, og at dømme på smerterne i dag, tror jeg æl falder i løbet af dagen, så vi må skynde os at få ungerne i seng i aften :lol:

Så topper sexweek idag for jer :-D

Jep.. Så er det skønt, man går og bider af hinanden fordi kæresten er i røvhumør :S
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3402

Indlægaf FruDulle » 13. maj 2016, 19:21

Hold da op hvor skriver i en masse og hurtigt herinde!!!

Jeg har en hel masse jag og stik i underlivet og ned i punani :( er på dag 24 så ved ikke lige hvad der sker. Plejer ikke at have den slags op til mens eller noget der bare ligner.
0
Whatever
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 13. maj 2016, 19:26

Æble skrev:Håber alt er som det skal være. Mon ikke, når du er blevet gravid en gang!? Men så sker der da noget i det mindste og hvis der er noget galt er det jo bedre at vide det.

Jeg er ikke så bekymret for om jeg kan blive gravid. Er blevet det to gange ud af 8 mulige cykli på trods af min alder. Er mere bekymret for om alle mine æg er blevet for gamle og jeg derfor vil blive ved at miste. De vil ikke undersøge det før tre tab af samme årsag.

Synes bare så ofte man hører om folk der skal i behandling og har prøvet i årevis og så lige laver en øko inden behandling, jeg tænker at det jo kan have været usandsynligt held at det lykkedes i 3. cyklus sidst. Måske er det farvet af nu 9 cyklusser uden gevinst.

De undersøger ikke den slags også til de der fertilitetstjek? For i så fald kan du jo bare bestille et af dem, jeg ved faktisk slet ikke hvad de tjekker..
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 13. maj 2016, 19:30

FruDulle skrev:Hold da op hvor skriver i en masse og hurtigt herinde!!!

Jeg har en hel masse jag og stik i underlivet og ned i punani :( er på dag 24 så ved ikke lige hvad der sker. Plejer ikke at have den slags op til mens eller noget der bare ligner.

Kan der være chance for gevinst denne cyklus? I så fald krydser jeg fingre for at det er et godt tegn!
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 13. maj 2016, 19:34

godtnavn skrev:

Kan der være chance for gevinst denne cyklus? I så fald krydser jeg fingre for at det er et godt tegn!

Ja sagtens. Havde 3 æg i mandags sidste uge :8:

Kan bare ikke huske at have den slags jag ved en graviditet.
1
Whatever
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 13. maj 2016, 20:10

godtnavn skrev:

Det var også min tanke ;) der er jo ikke to graviditeter, der er ens. Jeg håber i hvert fald for dig Dulle!
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 13. maj 2016, 20:13

MyGirl skrev:
godtnavn skrev:

Det var også min tanke ;) der er jo ikke to graviditeter, der er ens. Jeg håber i hvert fald for dig Dulle!

Kan være. Får se engang i næste uge. Bare der ikke er 3 så :8:
0
Whatever
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 13. maj 2016, 20:15

FruDulle skrev:

Glæder mig til trillinge opdateringen :lun:
Senest rettet af godtnavn 13. maj 2016, 20:15, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 13. maj 2016, 20:15

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:
godtnavn skrev:

Haha, ja så er vi i hvert fald ude, hvor jeg ikke vil være voldsomt misundelig :D
1
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 13. maj 2016, 20:17

godtnavn skrev:
FruDulle skrev:

Glæder mig til trillinge opdateringen :lun:

:ticks: