Vi der venter på storken!

Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3378

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf FruDulle » 15. maj 2016, 11:20

Shit hvor er i nogle testmonstre herinde :D Keh prøvede ælteste i første cyklus og den passede præcis mine egne fornemmelser, så var det ligesom det :)

jeg burde vist få mens tirsdag og tænker at jeg måske lige kan test tidligt og allerede onsdag.

Iøvrigt drømte jeg i nat at vi fik tvillinger og jeg var meget overrasket over at min mand sad med 2 små. Men den ene var død :( ret crazy drøm.
0
Whatever
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1055

Indlægaf MyGirl » 15. maj 2016, 13:34

Marioneta skrev:
MyGirl skrev:
Marioneta skrev:Min søn og jeg skal besøge hans lille kusine på seks måneder i morgen. Jeg har ikke set min tidligere svigerinde og svoger i tre år, så det ser jeg frem til. Ikke nok med at de har en dejlig lille baby, så har de også 8 hundehvalpe, så jeg bliver fuldstændigt bombarderet med baby-nuttethed af forskellige racer :D

Hvor skønt :lun:

Har det på samme måde hos min søster, når vi besøger dem -hun har tre skønne små unger og avler hunde! :D total cuteness overload :dåne:

Jeg ville elske at avle hunde. Hvis jeg altså havde plads til at beholde dem alle :D Men er desværre allergisk for hunde, så min hund er flyttet hjem til min mor.

De har faktisk også et helt nyt føl nu, så jeg får virkelig trigget mit moderinstinkt i dag :)

Min kæreste er også allergisk, så jeg må få stillet hundelysten hos søster og venner.

Åhhhhh, jeg vil også have forældre med heste :lun:
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3378

Indlægaf FruDulle » 15. maj 2016, 17:34

Nå, men jeg er i mega dårligt humør i dag, så pigesagerne kommer nok som planlagt. Plejer at være rimelig gnaven en dag eller to gør :rulle:
0
Whatever
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 15. maj 2016, 18:13

Håber du tager fejl Dulle :)
1
Brugeravatar
Nutellaen
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Indlægaf Nutellaen » 15. maj 2016, 21:47

Shit der bliver skrevet meget her, kan slet ikke følge med..

Nå men status her er, at jeg nu er gået 4 dage over tid (har normalt super præcis mens) og jeg har taget 9 tests. Ja 9!! Det er fandme dumt og dyrt og de har alle været negative.. :gruble: :genert: Startede allerede 3 dage før forventet mens. Det kommer IKKE til at ske igen. Nu venter jeg bare og går udfra at der intet er. Orker heller ikke den der skuffelse hver gang, at der kun er 1 streg på testen..
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 882

Indlægaf Æble » 16. maj 2016, 05:38

Æv nutella :(
0
Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 120
Likede indlæg: 222

Indlægaf Marigold » 16. maj 2016, 12:56

I dag er det en måned siden Alma blev født og blev til en engel. Indtil videre er det en ok dag.
Jeg fik mens i går og det er jo sådan set en rigtig dejlig ting. Så må vi teoretisk set forsøge os igen i følge lægerne :)
Har fået købt en stak ÆL teste, så jeg er klar til at teste og se om jeg får ÆL efter menstruationen. Håber det selvfølgelig :)
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 16. maj 2016, 14:01

Puha Marigold. Sikke en mærkedag. Er glad for at det går ok. Og dejligt med mens. Jeg er på dag 33 og tror nok jeg har æl idag, så der går ca 14-15 dage inden jeg får mens hvis tingene er nogenlunde tilbage på sporet.

Håber du snart er gravid igen med et helt rask barn :kys: Skal du igennem nogle særlige test i næste graviditet?
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 16. maj 2016, 15:34

Marigold - som Æblet skriver, er det jo noget af en mærkedag, men er virkelig glad for at høre, at det går fremad :kys: I virker virkelig stærke sammen! Og trods alt dejligt med mens - håber det går rigtig hurtigt for jer, og der snart er en sund og rask baby påvej til jer :)
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 16. maj 2016, 15:34

Nutellaen - mega feje hold, at din krop driller sådan :( Håber snart, der kommer lidt klarhed på den ene eller anden måde!
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 16. maj 2016, 15:42

Vi har slet ikke haft sex siden positiv æl-test i torsdags, så har mentalt afskrevet denne cyklus :( ihhhh, så er de 28 dage næsten endnu længere..
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 16. maj 2016, 15:55

MyGirl skrev:Vi har slet ikke haft sex siden positiv æl-test i torsdags, så har mentalt afskrevet denne cyklus :( ihhhh, så er de 28 dage næsten endnu længere..

Ej æv :( Ja så er der længe til næste chance når du ikke skal gå og tolke osv. Er i uvenner? Håber i er ok :kys:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 16. maj 2016, 16:03

Æble skrev:
MyGirl skrev:Vi har slet ikke haft sex siden positiv æl-test i torsdags, så har mentalt afskrevet denne cyklus :( ihhhh, så er de 28 dage næsten endnu længere..

Ej æv :( Ja så er der længe til næste chance når du ikke skal gå og tolke osv. Er i uvenner? Håber i er ok :kys:

Vi er ok nu, men havde lige et par træls dage fredag og lørdag. (De vigtige 48 timer efter æl- typisk). Kæresten var træt og ikke det mindste interesseret i sex, og synes jeg var latterlig, fordi det gjorde mig ked af det :genert: og det pustede så lige til min frygt for, at lysten til et barn er min og ikke rigtig hans, fordi han jo har masser af børn. Men vi har fået snakket og er ok. Sødt af dig at spørge :kys:

Og lige præcis - ingen forventningens glæde de næste 14 dage. Men det er så blevet fejret med en masse vin i stedet (man kan jo altid drukne sorgerne :lol: )
1
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 16. maj 2016, 16:33

MyGirl skrev:
Æble skrev:

Vi er ok nu, men havde lige et par træls dage fredag og lørdag. (De vigtige 48 timer efter æl- typisk). Kæresten var træt og ikke det mindste interesseret i sex, og synes jeg var latterlig, fordi det gjorde mig ked af det :genert: og det pustede så lige til min frygt for, at lysten til et barn er min og ikke rigtig hans, fordi han jo har masser af børn. Men vi har fået snakket og er ok. Sødt af dig at spørge :kys:

Og lige præcis - ingen forventningens glæde de næste 14 dage. Men det er så blevet fejret med en masse vin i stedet (man kan jo altid drukne sorgerne :lol: )

Æv. Kan godt forstå du blev ked af det. Jeg synes også nogle gange at det er mig der står for det her projekt med æl test, timing, tolkning og skuffelser. Det eneste manden skal er at deltage i sexweek, det kan man altså ikke melde sig ud af! :lol:

Godt du nyder det med vin. Og måske er der noget positivt i at slippe for tolkningsdelen når nu det skal være. Så kan i måske få afklaret din kærestes sæd inden næste æl?
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 16. maj 2016, 16:38

Æble skrev:
MyGirl skrev:
Æble skrev:

Æv. Kan godt forstå du blev ked af det. Jeg synes også nogle gange at det er mig der står for det her projekt med æl test, timing, tolkning og skuffelser. Det eneste manden skal er at deltage i sexweek, det kan man altså ikke melde sig ud af! :lol:

Godt du nyder det med vin. Og måske er der noget positivt i at slippe for tolkningsdelen når nu det skal være. Så kan i måske få afklaret din kærestes sæd inden næste æl?

Lige præcis :lol: Det kan ikke være et hårdt liv som mand, når ens deltagelse handler om at få lidt ekstra i æl-ugen :D plejer han nu heller ikke brokke sig over, men det koksede lige denne gang.

Tænker også jeg må prøve at se det positive i ikke at skulle tolke. Oooog kærestens prøve bliver nemlig afleveret på onsdag (ellers bliver han i hvert fald upopulær), og så skulle vi have svar indenfor 3-5 arbejdsdage - så er vi da så meget klogere..
0

Tilbage til "Graviditet"