Vi der venter på storken!

S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 85

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 16. maj 2016, 20:51

MyGirl skrev:Argh... Speaking of 'mere mit projekt end vores', så kunne min kæreste -som ikke har haft lyst hele weekenden- da lige berette, at han 'total havde glemt, at han skal aflevere prøve onsdag', så nu har han fornøjet sig selv og derfor ikke holdt den afholdstid, der skal være før prøven :( dvs. ingen prøve igen de næste 14 dage.. Så er nu er jeg træt af det hele og lidt ked af det igen..

S_imse - glad for at høre, det ikke kun er min, der er lidt mere afslappet omkring det hele :D ved jo også godt, jeg er begyndt at fokusere lidt meget i perioder :genert:

Det er da virkelig også besværligt at han kun kan aflevere prøve om onsdagen. Min kæreste skulle forbi Rigshospitalet, og der kunne man aflevere alle dage. Så han var forbi i onsdags, så han får nok svar i starten af næste uge. Er spædt på at se om hans sædkvalitet er tiptop ...
0
Aquadorable
Kort karma: 23
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 247

Indlægaf Aquadorable » 17. maj 2016, 05:28

MyGirl skrev:Argh... Speaking of 'mere mit projekt end vores', så kunne min kæreste -som ikke har haft lyst hele weekenden- da lige berette, at han 'total havde glemt, at han skal aflevere prøve onsdag', så nu har han fornøjet sig selv og derfor ikke holdt den afholdstid, der skal være før prøven :( dvs. ingen prøve igen de næste 14 dage.. Så er nu er jeg træt af det hele og lidt ked af det igen..

S_imse - glad for at høre, det ikke kun er min, der er lidt mere afslappet omkring det hele :D ved jo også godt, jeg er begyndt at fokusere lidt meget i perioder :genert:

Altså, jeg færdes normalt ikke herinde, men faldt over dette og kan ikke lade være med at kommentere.

Kan din kæreste være ret bange for, hvad den sædprøve viser? Jeg kan virkelig godt forstå, du er ked af det og den reaktion, han har. Men hvis han i bund og grund prøver at udskyde noget, han er bange for resultatet af, er der måske en naturlig forklaring.
0
:love:
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 243
Likede indlæg: 1107

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 05:35

Aquadorable skrev:

Altså, jeg færdes normalt ikke herinde, men faldt over dette og kan ikke lade være med at kommentere.

Kan din kæreste være ret bange for, hvad den sædprøve viser? Jeg kan virkelig godt forstå, du er ked af det og den reaktion, han har. Men hvis han i bund og grund prøver at udskyde noget, han er bange for resultatet af, er der måske en naturlig forklaring.

Ja, det er bestemt en mulighed - har også selv overvejet det og har spurgt ham til det, men tror faktisk ikke, det er tilfældet. Så skjuler han det godt, vil jeg sige. :)

Tror egentlig bare ikke, han tænker så langt, og det er egentlig også fair nok.. Ovenpå vores snakke i weekenden, var det bare meget uheldig timing.
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 05:39

S_imse skrev:

Det er da virkelig også besværligt at han kun kan aflevere prøve om onsdagen. Min kæreste skulle forbi Rigshospitalet, og der kunne man aflevere alle dage. Så han var forbi i onsdags, så han får nok svar i starten af næste uge. Er spædt på at se om hans sædkvalitet er tiptop ...

Han gik faktisk igang med at undersøge i går, om han måske kunne blive henvist til riget i stedet, men som jeg sagde til ham har vi jo ikke travlt, og det kan jo godt vente 14 dage mere.. Det var mest princippet efter weekendens små kurrer :)

Men ja - derfor er det da stadig en liiiidt stram timeline Roskilde har.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 617
Likede indlæg: 3469

Indlægaf FruDulle » 17. maj 2016, 10:04

So far negativ. Men de de valmedteste...er de ikke ret dårlige? Tog 2 og den var der intet overhovedet på og den anden en svag 2/3 kontrolstreg.
0
Whatever
Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Indlægaf Majer » 17. maj 2016, 11:04

Har den ondeste murren i underliv og lænd i dag. Mens burde tidligst komme på lørdag, men da jeg lige har fået taget min spiral ud, ved jeg ikke om der er kuk i systemet. Æl kom dog helt efter bogen.

Det føles dog ret meget som om mens kunne være på trapperne :(
0
Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Indlægaf Majer » 17. maj 2016, 11:11

FruDulle skrev:So far negativ. Men de de valmedteste...er de ikke ret dårlige? Tog 2 og den var der intet overhovedet på og den anden en svag 2/3 kontrolstreg.

Jeg har hvert fald ikke hørt specielt godt om dem. Har dog kun selv brugt dem en enkelt gang og der viste den fint positiv.

Noget siger mig dog, at det de er mest udskældt for, er at vise falsk positiv :gruble:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 11:17

Har desværre ikke de store input eller viden, men krydser fingre FruDulle og Majer.

Hvor langt er det, du er FruDulle?
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 17. maj 2016, 11:20

Altså man kan jo sige st negativ er negativ og ja, prøvede igen, klar negativ modsat de andre.

MyGirl. Får pigesager 22-28 og er 28 i dag.
0
Whatever
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 11:23

FruDulle skrev:Altså man kan jo sige st negativ er negativ og ja, prøvede igen, klar negativ modsat de andre.

Du har ret - negativ er negativ, men derfor kan den jo godt ændre sig senere hen. Man kan jo altid håbe, så længe andet ikke er bevist :)
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 17. maj 2016, 11:26

MyGirl skrev:
FruDulle skrev:Altså man kan jo sige st negativ er negativ og ja, prøvede igen, klar negativ modsat de andre.

Du har ret - negativ er negativ, men derfor kan den jo godt ændre sig senere hen. Man kan jo altid håbe, så længe andet ikke er bevist :)

Arh, den er jeg ikke på, det med håb :) for mig er negativ negativ. Det er vist sjældent at negativ skifter til positiv Når man er igennem en cyklus.
0
Whatever
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 12:07

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:

Arh, den er jeg ikke på, det med håb :) for mig er negativ negativ. Det er vist sjældent at negativ skifter til positiv Når man er igennem en cyklus.

Fair nok - man hører jo bare om folk, det først kan teste positiv senere, men kan være, jeg misforstod dig. Men så nøjes jeg med at sige øv bøv på dine vegne.
1
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 17. maj 2016, 12:54

MyGirl skrev:
FruDulle skrev:
MyGirl skrev:

Fair nok - man hører jo bare om folk, det først kan teste positiv senere, men kan være, jeg misforstod dig. Men så nøjes jeg med at sige øv bøv på dine vegne.

Ja øv bøv!

Jeg hr aldrig oplever andet end bragende positiv de gange jeg har været gravidi. Så derfor tror jeg nok endnu mindre på at det ændrer sig
0
Whatever
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 12:58

FruDulle skrev:
Ja øv bøv!

Jeg hr aldrig oplever andet end bragende positiv de gange jeg har været gravidi. Så derfor tror jeg nok endnu mindre på at det ændrer sig

Det kan jeg så godt forstå. Har endnu til gode at se en positiv test, så aner ikke, hvor jeg selv er. Håber nok bare for jer alle sammen - også når det er imod oddsene :D
0
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 17. maj 2016, 13:16

MyGirl skrev:
FruDulle skrev:
Ja øv bøv!

Det kan jeg så godt forstå. Har endnu til gode at se en positiv test, så aner ikke, hvor jeg selv er. Håber nok bare for jer alle sammen - også når det er imod oddsene :D

Håb er godt. Tror det hjælper på ens følelser at være lidt kynisk når man får negativ igen igen.
0
Whatever

Tilbage til "Graviditet"