Vi der venter på storken!

godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1229

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 27. maj 2016, 19:57

Øv æble :ae:

Jeg ved ærlig talt ikke hvor meget jeg tror på denne måned, vi har holdt to gange fødselsdag i denne cyklus, og jeg har fået en ismaskine. Jeg har altså indtaget meget mere sukker end jeg plejer, og det skulle være skidt for slimhinden, men håber da.

Nogen af jer der har været til fertilitetstjek på Riget? Jeg er lidt i tvivl om hvad de tjekker osv? Altså er der andet end tjek af sæd'en som giver en brugbare svar?
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1093

Indlægaf MyGirl » 27. maj 2016, 20:02

Æble skrev:
MyGirl skrev:
Æble skrev:Jeg er ude :( Trmperaturen faldt, men kun lidt så kunne ikke lade være at tage en test. Selvom jeg stirrede på den i næsten 10 minutter kunne jeg ikke engang se en lillebitte snydestreg :(

Men det er nok ok at kroppen lige får tid til at komme sig. Jeg ved jo at jeg godt kan blive gravid, så det skal nok komme. (Er mere nervøs for om den overlever).

Det var ærgerligt :ae: Men ja - der må være noget trøst i at vide, at man kan blive gravid!

Den viden savner jeg faktisk lidt efterhånden - man bliver sgi lidt modløs, når der intet sker i 10 måneder.. Overvejer faktisk lidt at begynde konsekvent af teste før tid, bare fordi det jo kan være, man kan se, om der faktisk sker en befrugtning af og til :gruble:

Mens er startet rigtigt her i dag, og (sorry for the details) jeg bløder som et anskudt dyr. Helt mærkeligt efter en lang periode med meget lette menstruationer.. Satser på, at er fordi, min krop er begyndt at lave killer slimhinder, som bevirker et større udskiftningsarbejde :lol:

Ja det er rart at vide. (Men er stadig meget bekymret for om jeg nogensinde får et barn eller jeg bare skal blive ved at miste).

Nå men skal have parmiddag inkl rødvin og til koncert, så det er fint at få afklaret.

Er sikker på din slimhinde er fantastisk :kys: Og muligvis er det din mands sædkvalitet der spiller ind, men han har jo fået børn alligevel, så det skal i nok også få.

Er sikker på, I nok skal få jer en keeper :kys:

Vi skal til bryllup i morgen, så egentlig også meget rart at kunne give den gas med god samvittighed.

Jeg tror helt ærligt også, det er sædkvaliteten, den hænger på - har ingen grund til at tro, der skulle være noget hos mig i hvert fald.. Oooog, det andet skal vi nemlig nok arbejde os ud af :)
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 27. maj 2016, 22:30

Jeg har nat"shoppet" et sæt "gratis" økologisk sengetøj fra matas pointshop. Man må godt selvom man ikke er gravid når det er gratis :genert:

sengetøj2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 85

Indlægaf S_imse » 27. maj 2016, 22:50

godtnavn skrev:Jeg har nat"shoppet" et sæt "gratis" økologisk sengetøj fra matas pointshop. Man må godt selvom man ikke er gravid når det er gratis :genert:

sengetøj2.jpg

Øj, det er fint.... Jeg vil også snart shoppe, men tror jeg venter til der er gevinst, ellers tror kæresten bare jeg er endnu mere skør end han i forvejen tror :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 28. maj 2016, 06:56

S_imse skrev:
godtnavn skrev:Jeg har nat"shoppet" et sæt "gratis" økologisk sengetøj fra matas pointshop. Man må godt selvom man ikke er gravid når det er gratis :genert:

sengetøj2.jpg

Øj, det er fint.... Jeg vil også snart shoppe, men tror jeg venter til der er gevinst, ellers tror kæresten bare jeg er endnu mere skør end han i forvejen tror :lol:

Ja det er godt nok rigtig fint! Jeg kan dog heller ikke rigtig gå mig selv til det inden, men tror også lidt, det er god gammeldags åndssvag overtro for mig :genert:

Og så er jeg bange for, at det mentalt ville "presse" mig endnu mere.
0
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2940

Indlægaf JoyNips » 28. maj 2016, 07:22

MyGirl skrev:
S_imse skrev:

sengetøj2.jpg

Ja det er godt nok rigtig fint! Jeg kan dog heller ikke rigtig gå mig selv til det inden, men tror også lidt, det er god gammeldags åndssvag overtro for mig :genert:

Og så er jeg bange for, at det mentalt ville "presse" mig endnu mere.

Vi køber heller intet før vi er hen omkring halvvejs, tror jeg. Det ville for os føles mærkeligt, hvis vi mistede og så efterfølgende skulle bruge de indkøbte ting til en anden baby.
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 28. maj 2016, 09:48

Jeg køber når jeg finder noget jeg kan lide, men køber ikke store og vigtige ting før jeg er gravid og langt henne. Men ser jeg noget fint og fjollet ryger det nogle gange med hjem, og så ting der kan fås via pointshop, altså hvor vi ikke skal have penge op af lommen. Jeg synes det er hyggeligt at gå og gøre klar, jeg har også hæklet nogle rangler, bamser og den slags til baby. Jeg er sågar startet på at hækle en dåbskjole :lol:

Det er meget sjovt, for har intet problem med de her ting, men da vi i uge8 var til scanning og se at alt var godt købte vi en gammel træ-and på hjul, og den var købt til lige netop dét barn, og den har jeg ikke lyst til bliver givet til et andet barn. Så tror der for mig er stor forskel på ting købt til "vores barn" og ting købt til et specifikt barn.
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 263

Indlægaf PinkPowerPrincess » 28. maj 2016, 14:03

Godtnavn: Du må handle sygt meget i Matas. :lol2: Synes ikke det er så længe siden du postede endnu flere point-shop varer. Jeg synes jeg handler sådan moderat i matas, feks. er den eneste shampoo og balsam vi køber deres svanemærkede. Men jeg har ikke tjent op til noget som helst - synes man skal købe for sygt meget (og inden for kort tid, for de udløber jo også hurtigt) før det giver pote. :gruble: Jeg er jo også en af dem der synes det er hyggeligt at gå og købe ting til den kommende baby :lun: Og det er et fint sengesæt!
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 167
Likede indlæg: 892

Indlægaf Æble » 28. maj 2016, 15:52

Jeg køber ikke noget, for ved ikke on det her ender med et barn. Hvis jeg havde været yngre eller ikke havde børn havde det måske været noget andet.

Jeg har en øv-dag. Har mega meget pms og ondt i underlivet. Og har tudet meget. Synes det er så uretfærdigt at skulle gå og have fornemmelser og så er der ikke noget. Og er så ked af det jeg har mistet :( Min mand har trøstet mig og fyldt chokolade på mig og i aften skal vi have rødvin. Og så må mens gerne komme snart så den kan skride igen så vi kan komme videre. Men det bliver nok først om 2-3 dage.
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 28. maj 2016, 17:33

Jeg opererer slet ikke med muligheden om at vi ikke får et barn :genert: Selvom jeg godt kan mærke nervøsiteten nu hvor hospitalet nærmer sig.

Jeg har stadig on-and-off smerter i underlivet, så er i tvivl om æl har været her eller kommer senere, havde meget lidt ægløsningsslim for... tror det er en lille uge siden, men aldrig sådan meget, og det kan også bare have været gammel sæd. Men om en 2 ugers tid ved jeg hvordan det er endt, håber så meget denn måned, jeg kan ikke holde ud at vente mere. Det er også godt da termin vil passe perfekt med semestrene på uni, altså så jeg får mest mulig barsel med barnet.

Jeg har spist alt for meget sukker denne cyklus grundet fødselsdage (og kæresten den nar der gav mig en ismaskine :P Men han er nu mere end tilgivet, så kan jeg spise is uden alt muligt mærkeligt i hele sommeren), men tilgengæld har jeg fået rigtig gang i motionen igen, altså, jeg presser ikke mig selv og træner sygt hårdt (da jeg har hørt det kan gå udover fertiliteten) men jeg får trænet meget, cyklet lange ture, svømmet lange ture i roligt tempo, gået ture osv. Så en blød opstart og rigtig meget bevægelse. Jeg tror det hænger sammen med at jeg er ved psykisk at være ovenpå igen :)

Så der er både ting der taler for og i mod denne cyklus :)
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 28. maj 2016, 17:34

Og æble :ae: Godt din kæreste er der for dig, jeg er helt sikker på det nok skal lykkes :kys:
0
S_imse

Indlægaf S_imse » 29. maj 2016, 09:21

Jeg er nu på dag 11 efter ÆL, det har jeg ikke prøvet før i de to cykli, jeg har taget ÆL-test. Der har det været hhv 9 og 10 dage. Så enten er der gevinst eller også er min krop ved at rette ind.... Altså i hvert fald på lutealfase delen, for jeg er nu på dag 54, hvilket jo ikke er normalt :wacko: troede ellers lige efter sidste cyklus på 33 dage, at det var ved at blive normalt, men jeg blev da godt nok snydt!

Jeg tror dog ikke der er gevinst, synes i hvert fald ikke jeg har nogle symptomer. Så tror jeg venter til onsdag/torsdag med at teste, hvis der ikke sker noget.
Til gengæld har jeg haft de ondeste lændesmerter i højre side siden i fredags, jeg er ved at blive sindssyg :badr:
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 29. maj 2016, 15:57

S_imse skrev:Jeg er nu på dag 11 efter ÆL, det har jeg ikke prøvet før i de to cykli, jeg har taget ÆL-test. Der har det været hhv 9 og 10 dage. Så enten er der gevinst eller også er min krop ved at rette ind.... Altså i hvert fald på lutealfase delen, for jeg er nu på dag 54, hvilket jo ikke er normalt :wacko: troede ellers lige efter sidste cyklus på 33 dage, at det var ved at blive normalt, men jeg blev da godt nok snydt!

Jeg tror dog ikke der er gevinst, synes i hvert fald ikke jeg har nogle symptomer. Så tror jeg venter til onsdag/torsdag med at teste, hvis der ikke sker noget.
Til gengæld har jeg haft de ondeste lændesmerter i højre side siden i fredags, jeg er ved at blive sindssyg :badr:

Ihhh, krydser fingre :kryds: håber, der er en grund til lændesmerterne!!
0
S_imse

Indlægaf S_imse » 29. maj 2016, 16:29

MyGirl skrev:
S_imse skrev:Jeg er nu på dag 11 efter ÆL, det har jeg ikke prøvet før i de to cykli, jeg har taget ÆL-test. Der har det været hhv 9 og 10 dage. Så enten er der gevinst eller også er min krop ved at rette ind.... Altså i hvert fald på lutealfase delen, for jeg er nu på dag 54, hvilket jo ikke er normalt :wacko: troede ellers lige efter sidste cyklus på 33 dage, at det var ved at blive normalt, men jeg blev da godt nok snydt!

Hvis graviditet er grunden til lændersmerter, så håber jeg godt nok ikke det varer ved i 9 mdr for det tror jeg ikke, at jeg overlever :badr:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 29. maj 2016, 16:44

S_imse skrev:
MyGirl skrev:

Hvis graviditet er grunden til lændersmerter, så håber jeg godt nok ikke det varer ved i 9 mdr for det tror jeg ikke, at jeg overlever :badr:

Det kan jeg så godt forstå! :/
0

Tilbage til "Graviditet"