Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1087

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 6. jun 2016, 06:10

Marioneta skrev:Så er det snart i morgen tidlig, hvor jeg skal have taget æg ud. Er spændt på hvor mange brugbare æg, jeg har lavet :)

Krydser fingre!! :)
0
Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 121
Likede indlæg: 222

Indlægaf Marigold » 6. jun 2016, 08:37

Nå så kom der mens igen, eller pletblødning! Så fra sidste pletblødning stoppede og til den næste startede var der ikke lang pause. Min cyklus nåede vist op på små 22 dage og der var ingen tegn på ægløsning. Men mens er ikke rigtig kommet i gang, det er bare sådan lidt småblødning. Men jeg tænker at kroppen så bare ikke har stabiliseret sig endnu efter fødslen, så jeg må bare væbne mig med tålmodighed lidt endnu.

Nu spørger jeg lige lidt mærkeligt, måske! Men hvad tisser I i, når i æl tester? Jeg har hidtil brugt engangskopper, men jeg synes de fylder meget i toiletspanden og tænkte om der var en smartere metode, jeg ikke havde tænkt på.
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 6. jun 2016, 08:48

Måske jeg burde komme med på forsiden, selv om det er lidt svært for mig!

Brugernavn: Marigold
Alder: 37
Beskæftigelse: Pædagog
Kærestes/mands alder: 37
Kærestes/mands beskæftigelse: Servicechef
Forholdets længde: Små 7 år
Børn: Datter på 4 år + datter der blev englebarn
Bor: Fyn
Prøvet siden: Maj 2016
Evt. Andet: Fødte i april en lille pige i 20. uge med skeletsygdom. Hun blev en lille time gammel.
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 166
Likede indlæg: 890

Indlægaf Æble » 6. jun 2016, 08:57

Mygirl, tak for at du spørger :kys: Og tak i andre, det hjælper at få trøst herinde. Har det virkelig ikke ret godt. Men det skal nok gå. Håber jeg finder gejsten når æl nærmer sig.

Marioneta, håber der var masser af lækre æg :gogo:

Marigold, kan godt forstå det er svært. Har måtte komme tilbage til denne tråd to gange, selvom det er en dejlig tråd, så vil man jo helst forlade den. Hvor irriterende at din krop ikke er helt tilbage endnu, du har jo brug for den æl! Jeg tisser i en engangskop som jeg skyller og bruger nogle gange.
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 494

Indlægaf Marioneta » 6. jun 2016, 10:10

To æg blev det til. Det burde nok skuffe mig, men er nok realistisk nok til ikke at blive overrasket. Min ægreserve er jo dommedagslav. Men to æg er mere end et og flere end ingen og jeg skal kun bruge et enkelt. Forhåbentligt er de modne og så er det jo en fordel, at jeg bruger donorsæd, så det er jo i hvert fald i god kvalitet. Jeg får et opkald i morgen om æggene er blevet befrugtet, men jeg forbereder mig på, at jeg måske ikke får æg op i denne omgang.
1
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 6. jun 2016, 10:17

Åh jeg håber med dig Marioneta og håber at de ringer med godt nyt i morgen :)
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 883

Indlægaf Lull » 6. jun 2016, 10:30

åh, jeg krydser alt hvad jeg kan for dig Marioneta :kryds:

æv at der ikke var nogen æl denne gang marigold - håber den er der næste cyklus

Jeg går i det her forfærdelige limbo mellem æl/insemination og dagen hvor jeg kan/må teste.
Det må godt skynde sig lidt at blive fredag 17.06 :fløjt:
0
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1212

Indlægaf godtnavn » 6. jun 2016, 10:42

Jeg bruger et engangs shotglas til graviditetstest, det kan være i den lille skuffe på badeværelset :)

Håber begge æg bliver brugbare marioneta!
1
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 263

Indlægaf PinkPowerPrincess » 6. jun 2016, 13:34

Så var jeg til scanning på klinikken igen :) Min livmoderslimhinde var liiige præcis tyk nok til de ville planlægge ægoplægning - den skal være 7 mm og den var 7.0, den når dog op på 9 mm inden ÆO så det er perfekt. Så nu holder vi os til planen om ægoplægning mandag d. 13. Synes virkelig jeg begynder at blive spændt! Nu skal den næste uge bare gå stærkt.

Marionetta: Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået med dig idag? :)
5
PinkPowerPrincess

Indlægaf PinkPowerPrincess » 6. jun 2016, 14:33

Marioneta skrev:To æg blev det til. Det burde nok skuffe mig, men er nok realistisk nok til ikke at blive overrasket. Min ægreserve er jo dommedagslav. Men to æg er mere end et og flere end ingen og jeg skal kun bruge et enkelt. Forhåbentligt er de modne og så er det jo en fordel, at jeg bruger donorsæd, så det er jo i hvert fald i god kvalitet. Jeg får et opkald i morgen om æggene er blevet befrugtet, men jeg forbereder mig på, at jeg måske ikke får æg op i denne omgang.

Jeg krydser for guldægget er en af de to! Men de lægger vel op på 2. dagen? Så burde der da være gode chancer for at du kan få lagt op - og får du egentlig to op?
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1087

Indlægaf MyGirl » 6. jun 2016, 17:18

Jeg er blevet hundesyg, så magter intet og sender bare lige kollektivt gode tanker til jer alle!

Forsiden skulle være opdateret igen.,
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 6. jun 2016, 17:51

Marioneta, håber dine to æg bliver befrugtet og kan sættes op :) måske et sat op og er tila t gemme? (Ved slet ikke om det er muligt, men det lyder da ideelt hvis man kan :genert: )

PPP, hvor er det skønt at i snart kan komme igang. Håber det er lige hvad det skal til og at du er gravid lige om snart :kys:

Æv, MyGirl, rigtig god bedring :ae:
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 6. jun 2016, 17:53

Hov og Lull, er du begyndt at få symptomer? :D
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 494

Indlægaf Marioneta » 6. jun 2016, 17:57

PinkPowerPrincess skrev:Jeg krydser for guldægget er en af de to! Men de lægger vel op på 2. dagen? Så burde der da være gode chancer for at du kan få lagt op - og får du egentlig to op?

Klinikken lader alle æg vokse til blastocyster, så det er først på lørdag, at jeg skal have et æg tilbage. Jeg vil kun have et æg op af gangen. Kommer det så langt som til en blastocyst er der 60-65 % chance for graviditet og jeg vil helst ikke øge risikoen for tvillinger.

Så vi kommer næsten til at følges, hvis det lykkedes for mine æg at blive til blastocyster. Hvor mange skal du have op? Du har vist også fine blastocyster på frys, ikk'?
0
PinkPowerPrincess

Indlægaf PinkPowerPrincess » 6. jun 2016, 18:45

^ Okay, så bliver det lidt mere nervepirrende, når man skal vente så længe.. Men det øger jo graviditetschancerne :) Jo jeg har nemlig fine blastocyster på frys. Jeg skal også bare have sat ét op. Vi kommer da til at følges meget godt ja, du overhaler mig lige med et par dage, men hvor er det hyggeligt :)
0

Tilbage til "Graviditet"