PPP der er jo mange der ikke kan teste før, så krydser for du er en af dem og har en flot positiv test på mandag! Men forstår godt du sætter forventningerne lavt.
Her er jeg på cd15 og endnu ingen sikker æl, har haft slim før weekenden, og småsmerter i weekenden men intet overbevisende. Jeg er bange for det er en måned uden æl. Vi har dog haft sex minimum hver anden dag denne cyklus så har der været æl så er der gode chancer (ligesom fucking alle andre måneder de sidste 10 cyklusser

). Jeg håber så meget det bliver denne cyklus, især fordi barsel skal passe med semestre, så bliver det denne gang skal jeg starte når barnet er 10-11 måneder, frygter at ramme en hvor jeg skal starte når barnet er 7 måneder, det må jeg bare ikke ramme ind i!
Og så vil jeg gerne sige tak til jer, det er så rart at kunne læsse af hos jer, min kæreste forstår det også, men han bliver ked af det når jeg siger jeg føler det er min skyld, og han er også selv meget påvirket af det ikke lykkes, så snakker jeg for meget om det til ham bliver han også ked af det. Og mine veninder forstår det slet ikke, der er ingen af dem der har børn endnu, de værste er dem der selv har fået en abort fordi de blev gravide ved et uheld og føler de ved hvad jeg går igennem, får lidt lyst til at slå dem meget hårdt

de to ting kan jo på ingen måde sammenlignes.