Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Kort karma: 219
Likede indlæg: 1688

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 22. jun 2016, 14:48

Åh nej Marioneta :( Det er jeg ked af at høre :ae:
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 336
Likede indlæg: 1640

Indlægaf MyGirl » 22. jun 2016, 15:03

Marioneta skrev:Ja, løbet er kørt, det er jeg ikke i tvivl om.

Jeg er sikker på, at der er en grund til at det ikke blev til et barn. Jeg er jo en gammel høne og ikke alle mine æg er gode og det var de bare ikke i denne omgang. Gode blastocyster kan jo også have kromosomfejl. Jeg skriver på et engelsk forum, hvor en kvinde på 34 er i ægsortering. Ikke for en specifik sygdom, men bare om der er generelle kromosomfejl og det er der i halvdelen af hendes æg, hvilket hun har fået at vide er normalt for hendes alder. Så det trøster jeg mig med, at det nok bare er der, at problemet lå denne gang. Mit problem er jo så, at jeg ikke har en mand og kan prøve hver måned, men kun har to forsøg mere og når man kun får to æg ud, så er det ret reelt at det slet ikke kommer til at lykkedes.

Håber ikke, du har ret, men kan godt sætte mig ind i bekymringerne :)
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 94
Likede indlæg: 266

Indlægaf Howitz » 22. jun 2016, 15:22

Åh nej Marioneta :kram: Det er jeg virkelig ked af at høre :(
0
godtnavn
Kort karma: 302
Likede indlæg: 1985

Indlægaf godtnavn » 22. jun 2016, 16:33

Hvor er jeg ked af at høre det Marioneta, krydser dog stadig fingre og holder fast i det sidste håb, du fortjener så meget at det lykkes :kys:

I dag begyndte jeg at tude, jeg havde ellers lige fortalt en veninde at jeg følte det hele gik meget bedre, så var jeg forbi et bylandbrug jeg er medlem af og som er mit afkoblingssted om sommeren, der var ikke mindre end 4 nyfødte babyer, 2 højgravide og en "jeg skyder på halvvejs"-gravid, jeg kunne slet ikke have det, det blev alt for meget og jeg har slet ikke lyst til at hente grøntsager deroppe mere, øv! Må på jagt efter nyt afkoblingssted og min kæreste må stå for at hente høsten de næste uger.
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1149

Indlægaf Lull » 22. jun 2016, 17:28

Øv øv øv Marioneta :(
Havde sådan håbet at det lykkedes for dig :kram:
0
Chloecat
Kort karma: 3
Likede indlæg: 79

Indlægaf Chloecat » 22. jun 2016, 20:56

Øv marioneta, jeg håber virkelig stadig den er der.

Jeg har læst en masse om forsinket mens og sent positive preggo testerer, at det tyder på ved lav hcg så oplevede nogle mennesker mens blødning men var gravide.

Jeg kan dog godt forstå at du vælger at tro på løbet er kørt, og hvis det er, så håber jeg nummer to ægget er et guldæg.

----
Jeg tog atter en test i dag der var negativ, har en enkelt test tilbage i min to pak jeg forsøger at udskyde til...længere end i morgen.
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 170
Likede indlæg: 1010

Indlægaf Marioneta » 22. jun 2016, 21:12

Min blødning er ved at gå i sig selv igen, men tror nærmere det er fordi min krop kæmper imod det ekstra progesteron man får i behandling end at der er noget levedygtigt derinde. Jeg stopper med progesteronet nu, så mon ikke, at mens kommer godt i gang i morgen engang.
0
UndercoverSinglemom
Kort karma: 11
Likede indlæg: 18

Indlægaf UndercoverSinglemom » 23. jun 2016, 05:18

Hej. En lille hilsen herfra.

Var igennem første inseminerings forsøg for 5 uger siden.

Som ventet lykkedes det ikke.
Og et nyt forsøg denne måned var ikke muligt, da min slimhinde var ikke stor nok og de kunne ikke se et æg.

Så skal nok ha punkteret de 2 cyster i næste uge og på P-piller sommeren over.

Og så må vi se hvordan det ser ud når de er tilbage fra deres ferielukning til august.
Senest rettet af UndercoverSinglemom 23. jun 2016, 06:29, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 23. jun 2016, 05:35

Marioneta, kan godt forstå du har mistet håbet. Men så kan jeg håbe for dig :kys: Krydser fingre for et mirakel.

UCMom, æv :ae:

Jeg havde æl igår og vi har fået udnyttet det. Men tror ikke på det denne måned. Men håbet er der.

Vi overvejer at flytte. Da jeg blev gravid besluttede vi at bygge til for at få plads til den lille. Da jeg mistede gik jeg i panik og måtte få arkitekten til at lave tegningerne om så der ikke var 3 børneværelser. Ville ikke kunne holde ud at bygge til en der måske aldrig kommer. Så engang i sidste uge gik jeg igen i panik over hvor skrækkeligt det byggeri bliver. Og at uanset hvad der sker vil det byggeri altid have en sammenhæng med det ønskebarn vi måske/måske ikke får. Vi så der er et hus til salg lige ovre på den anden side af vejen. Det er stort, og helt istandsat. Det er lidt drastisk, men kan godt bruge en positiv forandring. Ikke at det så gør at jeg ikke mister flere, og ved godt at "Nissen flytter med". Det er en stor beslutning.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 23. jun 2016, 07:05

UndercoverSinglemom skrev:Hej. En lille hilsen herfra.

Var igennem første inseminerings forsøg for 5 uger siden.

Som ventet lykkedes det ikke.
Og et nyt forsøg denne måned var ikke muligt, da min slimhinde var ikke stor nok og de kunne ikke se et æg.

Så skal nok ha punkteret de 2 cyster i næste uge og på P-piller sommeren over.

Og så må vi se hvordan det ser ud når de er tilbage fra deres ferielukning til august.

Det var da ærgerligt! :(

Håber, du er ok, at august bliver måneden!
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 23. jun 2016, 07:10

Ihhh Æble. Det kan jeg da egentlig godt forstå :ae: Det må også være svært at få det hele til at gå op - både pladsmæssigt og mentalt. Men er sikker på, I nok skal få produceret en aftager til et eventuelt ekstra værelse :kys: Han/hun skal nok komme!

Jeg har også haft en øv morgen. Har faktisk gået hemmeligt og håbet, at jeg var gravid, da jeg venter mens i morgen og ikke havde set skyggen af blod endnu, da jeg vågnede i morges. Normalt starter pletblødning allerede omkring søndag/mandag og i det sidste halve år har det allerseneste været start onsdag morgen, når mens kommer fredag. Så da der ikke har været noget hele ugen, begyndte forhåbningerne at komme snigende. Men men men, første tissetis på job, og så var den der :( ØV! Havde lige håbet på at være en af de der få skideheldige, der bliver gravid inden de når at starte behandling. Men sådan skulle det ikke være.

Og s hjalp det ikke lige på humøret, at jeg tre sekunder senere kunne læse, at en af mine gode kammerater (og kollega) har sagt op og stopper pr. 1. august :( :(

Dobbelt øv med øv på!
0
Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 150
Likede indlæg: 395

Indlægaf Marigold » 23. jun 2016, 10:58

Godtnavn og æble, en frivillig og en ufrivillig abort kan slet slet ikke sammenlignes :( Tænk at nogen kan sige sådan, det kan overraske!

Marioneta det gør mig ondt at den ikke ville blive siddende :(

PPP kan godt forstå din frustration! Man håber jo så meget at den er der!

Her er jeg allerede begyndt at frygte eller forberede mig på mens. Når cyklus ikke er regelmæssig endnu, ved jeg jo ikke hvornår mens kommer. Men hvis cyklus er ved at være rettet ind, burde den komme om en uge til halvanden. Fik jo en "på vej mod positiv" æl test på dag 11 og dagene efter var negative. Selvfølgelig håber jeg på at mens slet ikke kommer fordi jeg ved et mirakel er gravid, men tror ikke jeg er så heldig allerede to måneder efter tabet af vores datter. Så allerede nu er jeg lidt nervøs ved hvert toilet besøg. Det er sgu da ikke godt for nerverne!
0
Chloecat
Kort karma: 3
Likede indlæg: 79

Indlægaf Chloecat » 24. jun 2016, 09:29

Nå fik min mens - havde ellers læst mange optimistiske historier, så håbet den var der, men nej :(

Jeg har købt et tilbud på 21 æl testere og så 5 preggo testere, så jeg er klar til næste runde. Jeg aner så ikke helt hvornår min æl er, sidste periode havde jeg 22 dage imellem mens og denne 31, så det svinger ret meget. Når jeg tager en terminsberegner på første mens dato siger den befrugtningen skete omkring ved 28 dage = æl 6 Juli, 22 dage = æl 30 Juni.

Hvornår mon jeg skal gå i gang med at tage æl test ?

Jeg syntes jeg læste man kan risikere den er negativ om dagen, men positiv om aftenen - eller vil man kunne fange en semi positiv test, så man ved noget er i optræk ?
Hvor mange æl testere bruger man typisk igennem en periode ? Jeg syntes ikke 21 lyder af så meget, hvis man skal teste morgen og aften i op mod en uge op til.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 24. jun 2016, 10:14

Chloe ved du hvor lang tid der går mellem æl og mens. Luthealfasen er som regel mere stabil end den første del indtil mens (som jeg ikke kan huske hvad hedder :genert: )

Jeg har æl dag 15-22 med en luthealfase på 14 dage. Jeg startet med æl teste på dag 13. Så nogle gange er det to teste, andre gange op til 10-12 fordi jeg nogle dage tester to gange (når jeg tror det nærmer sig).
Senest rettet af Æble 24. jun 2016, 10:46, rettet i alt 2 gange.
1
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1149

Indlægaf Lull » 24. jun 2016, 10:28

De første par gange jeg kørte med æl-test startede jeg 3-4 dage før forventet æl, 2 x dagligt.
Jeg har aldrig fanget æl på morgen testen, kun på dem jeg har taget når jeg kom hjem fra arbejde.
Indtil jeg fik helt styr på min "rytme" brugte jeg flere test, men tror det kommer meget an på hvor stabil ens cyklus er, hvor mange man bruger
1

Tilbage til "Graviditet"