Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Kort karma: 168
Likede indlæg: 893

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 11. jun 2016, 20:19

Er der nogen der snart skal teste? :slem:

Jeg regner med at min æl kommer indenfor den uge der starter tirsdag. Får æl mellem dag 15 og 22 normalt. Så sexweek starter snart :lol: Tror slet ikke på det denne måned. Og er nærmest også lidt følelsesløs omkring det. Men mon ikke jeg kommer ind i kampen igen når æl kommer...
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 243
Likede indlæg: 1107

Indlægaf MyGirl » 11. jun 2016, 20:24

Æble skrev:Er der nogen der snart skal teste? :slem:

Jeg regner med at min æl kommer indenfor den uge der starter tirsdag. Får æl mellem dag 15 og 22 normalt. Så sexweek starter snart :lol: Tror slet ikke på det denne måned. Og er nærmest også lidt følelsesløs omkring det. Men mon ikke jeg kommer ind i kampen igen når æl kommer...

Den plejer at kunne motivere lidt den æl :D og det skal nok lykkes for jer med en keeper inden alt for længe :kys:

Vores sexweek er aftagende.. Vi burde egentlig tage en tur mere i dag, men jeg er trææææt :genert:

Men vil også gerne vide, om der er nogen, der skal krydses ekstra meget for for tiden!
1
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 11. jun 2016, 20:25

Ingen æg til mig i dag. De var ikke nået til blastocyst stadiet, men kun morula stadiet, som er lige før de bliver til blastocyster. Men der kan man ikke se hvor god kvaliteten er og han syntes ikke at jeg skulle have dem lagt op og bruge et helt forsøg på æg, som vi ikke helt vidste hvor gode var. Så de vokser videre og bliver forhåbentligt blastocyster inden i morgen tidlig, hvor jeg kan få dem lagt op, hvis de kun er en halv dag forsinkede. Er de en hel dag forsinkede, så skal de fryses, for så kan slimhinden og æggene ikke længere arbejde sammen, fordi de ikke passer sammen mere.
0
Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Indlægaf Majer » 11. jun 2016, 20:30

Jeg tror jeg tester på fredag, hvis jeg ellers kan holde mig i skindet så længe :fløjt:

Æl kom vist først omkring lørdag, men på fredag er jeg 4+0 i forhold til sidste mens... Sååååå :P
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 243
Likede indlæg: 1107

Indlægaf MyGirl » 11. jun 2016, 20:39

Øøøv Maroneta! Det var sgi da ærgerligt.. Håber, de er klar i morgen!!

Og Majer, der krydses fingre :)
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 168
Likede indlæg: 893

Indlægaf Æble » 11. jun 2016, 20:44

Mygirl, krydset fingre for at i bliver godt og grundig snydt ift den sædkvalitet og at den er der denne gang :kys:

Majer også mange krydsede fingre til dig :kryds:

Æv, Marioneta, sikke en skuffelse. Håber dog de kommer efter det og er klar til st blive lagt op i morgen.
0
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 85

Indlægaf S_imse » 11. jun 2016, 23:34

Øv marioneta, håber de bliver klar til i morgen.

Jeg er på cd 12 og startede ÆL-test i torsdags, har lige fået en ny ration, så nu er jeg klar til en ny cyklus. Sidste cyklus brugte jeg 30 test :lol: håber min cyklus er bare lidt kortere denne gang :kryds:
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 895

Indlægaf Lull » 12. jun 2016, 06:31

Jeg skal g-teste på fredag
Syntes ikke rigtigt jeg har nogen af de klassiske symptomer - og dem jeg har kan bortforklares med andre årsager end graviditet.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 12. jun 2016, 11:16

Da jeg var gravid med min søn havde jeg slet ingen symptomer. Tror at jeg fik kvalme en enkelt aften i løbet af de første tre måneder. Jeg havde murren i underlivet, men det kommer først nogle uger efter positiv test. Det var værst omkring uge 9, kan jeg huske.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 12. jun 2016, 11:31

Så har jeg fået lagt æg tilbage :D Det ene var gået i stå, men det andet var rigtigt fint og ved at udvide sig, så det klækker nok snart ud af skallen og sætter sig forhåbentligt fast :)

Så nu skal jeg bare vente og vente og vente. Blodprøven er om 10 dage, men jeg tester allerede inden. Jeg har testet ægløsningssprøjten ud. En blastocyst burde sætte sig fast indenfor 2 dage og så tager det ca. 3 dage før at man kan måle HCG, så begynder at teste i weekenden.

Ved min søn havde jeg ægløsning på en mandag ligesom jeg fik taget æg ud på en mandag. Jeg kunne teste positiv den efterfølgende onsdag, så det er allerede på onsdag. Nu er min blastocyst så ikke den hurtigste, selvom den fik indhentet det forsømte, så forventer ikke noget på onsdag ;)
7
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 895

Indlægaf Lull » 12. jun 2016, 13:29

Hvor er det spændende marioneta
0
godtnavn
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1231

Indlægaf godtnavn » 12. jun 2016, 18:32

Spændende Marioneta! Du behøver jo heldigvis kun et æg, krydser fingre for det går godt.

Jeg er stadig opgivende og tror aldrig vi får børn, omvendt så er jeg ikke nær så ked af det som for et par dage siden, så det går bedre selvom jeg stadig er ret nede over det. Min kæreste er fantastisk og så glæææder jeg mig til at starte på uni igen om et par måneder. Så synes egentlig der er mange gode ting i mit liv :)

Jeg pletbløder stadig hvilket er vildt for mig, mens kom jo tirsdag og de sidste måneder har jeg ikke blødt mere end 1-3 dage. Omvendt har det ikke været så voldsomt denne gang, så det giver mig håb, ville sagtens kunne passe skole med denne mængde blødning og smerter, det ville jeg ikke kunne som det var før. Så det er jo emget positivt selvom det er irriterende at det bliver ved.

Tænker om kroppen egentlig får korterer tid til at opbygge en slimhinde, det tænker jeg umiddelbart er skidt? men nu må jeg jo se hvornår æl kommer, måske kommer den også lidt senere.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 12. jun 2016, 18:36

godtnavn skrev:Tænker om kroppen egentlig får korterer tid til at opbygge en slimhinde, det tænker jeg umiddelbart er skidt? men nu må jeg jo se hvornår æl kommer, måske kommer den også lidt senere.

Jeg har en cyklus på 24-25 dage og har fine slimhinder udfra scanningerne. Jeg bløder i ca. 7 dage og det er konstant blødning de første 5. Ret belastende, men nu hvor man vil have barn er det jo en fordel.
0
godtnavn
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1231

Indlægaf godtnavn » 12. jun 2016, 18:39

Marioneta skrev:
godtnavn skrev:Tænker om kroppen egentlig får korterer tid til at opbygge en slimhinde, det tænker jeg umiddelbart er skidt? men nu må jeg jo se hvornår æl kommer, måske kommer den også lidt senere.

Jeg har en cyklus på 24-25 dage og har fine slimhinder udfra scanningerne. Jeg bløder i ca. 7 dage og det er konstant blødning de første 5. Ret belastende, men nu hvor man vil have barn er det jo en fordel.

Jeg var bare bekymret for hvis æl kom en uge efter blødningen stopper om man så kunne nå at bygge en slimhinde, men fedt man kan, så er jeg mindre bekymret over den lange mens :) Den stoppede først i går aftes altså 4 dages rigtig mens, og så pletblødninger i dag.
1
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 12. jun 2016, 19:33

I sidste cyklus havde jeg ægløsning på dag 9 allerede og da jeg fik menstruation på dag 24 blødte jeg ligesom vildt som jeg plejer. Da jeg skulle scannes på dag 3, spurgte lægen om jeg stadig blødte. Øh ja, meget, som sædvanligt. På dag 10 hvor jeg jo så havde fået noget ægløsningshæmmende, blev jeg scannet og ligeså snart han så skærmen, siger han se nu der og peger på min 10 mm tykke slimhinde. Ja, den er fin, indtil den skal ud, så er den fucking belastende :lol2:
1

Tilbage til "Graviditet"