Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 28. jun 2016, 14:31

Godtnavn: Hepper alt hvad jeg kan på, at der selvfølgelig er gevinst alligevel :pompom:

MyGirl: Iiihhh det er SÅ spændende! Man bliver lidt imponeret over, hvor fine sådan nogle privatklinikker er i forhold til det offentlige. Jeg er sikker på, at der ikke er noget galt med dig, det skal nok gå godt til mødet :love:
2
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3478

Indlægaf Ballademager » 28. jun 2016, 15:20

Howitz skrev:
Ballademager skrev:Var inde og få taget blodprøve til gentesten i dag. Lægen gravede i den forbindelse lidt i historikken i familien, og det viser sig, at det åbenbart er lidt mere alvorligt end først antaget i vores familie. Vi har åbenbart to versioner af sygdommen, hvor man åbenbart kan videregive dem begge to til sit barn. Får først svar om en måned, og er faktisk lidt ked af det. Dels fordi, at det sygdommen måske er værre end først antaget (hvis jeg har genet skal min kæreste også tjekkes, og har han det ikke, så kan barnet ikke få sygdommen), dels fordi, at vi skal vente i en måned mere, før vi kan komme i gang.

Føler mig pludselig voldsomt presset af min alder, og bebrejder mig selv lidt, at vi ikke gik i gang noget før.

Jeg håber SÅ meget at I får positive nyheder, så I kan komme igang :lun:

Tak :kys:

Vi skal være mere end almindeligt uheldige, hvis vi begge har den genfejl. Det slog bare lidt hårdt i går, fordi det fulgte så meget tankevirksomhed med at få taget den test.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1214

Indlægaf godtnavn » 28. jun 2016, 16:09

Jeg havde lovet mig selv ikke at tolke alt for meget, men i dag har jeg fået nogle kraftige stik i underlivet som kun stopper hvis jeg slapper af. Det fik jeg også af og til sidst jeg var gravid, dog først senere. Har dog ingen kvalme mere.

Tror bare det er min krop der er forvirret, men kan mærke jeg håber lidt nu, er bare så bange for at blive skuffet.
0
Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 121
Likede indlæg: 225

Indlægaf Marigold » 28. jun 2016, 18:45

Æble skrev:
Marigold skrev:Så er pletblødning startet og hvis mens starter op i dag giver det en cyklus på 22 dage. Det er lige lidt nok :(

Ja det er lige kort nok. :( Men det kan jo sagtens nå at rette sig. Det er jo ikke så længe siden du fødte Alma. Hvordan går det ellers? :kys:

Tak fordi du spørg :kys:
I dag er en dårlig dag og jeg er vred på verden over at den byder mig det her. Der er fuld knald på min mens og jeg bløder gennem bind og tampon på en halv time, jeg har ondt i maven og kvalme. Og eftersom min cyklus har været på ca 21 dage siden jeg fødte, synes jeg snart jeg har mens hele tiden :(
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 28. jun 2016, 18:47

Æble skrev:Simse, dejligt med stofskiftet! Håber der snart er gevinst. Det er da irriterende med den lange cyklus, jeg har som regel 35 dage og synes det er lang tid. :rulle: Krydser fingre for at du ikke behøver vente længe.

Godtnavn, håber kvalmen har sin årsag :slem:

Hvor er i andre i cyklus?

Jeg er 5 dage efter æl og har bestemt mig for at jeg ikke gider tolke osv i denne cyklus. Jeg har også droppet termometeret. Vi tager på ferie på torsdag og jeg ved præcis hvornår jeg skal have mens så jeg tager 1 test med og tager den først hvis jeg går over tid. Men planen er ikke at tænke på det før da (fat chance :lol: ) Er virkelig træt af at gå i det her limbo og sætte håbet op hver måned. Så arbejder lidt med at nedtone det lidt, selvom det er svært ikke at tænke på det hele tiden.

Har tænkt mig at give det året ud. Sidste år gav jeg det til denne vinter, men efter at have været gravid to gange er jeg ikke klar til at opgive endnu. Men kan mærke det slider og det er ikke det værd hvis jeg bliver helt ødelagt og ikke kan være der for mine levende børn.

Ja det er sgu en svær balance, for drømmen om at blive gravid er jo så stor, men samtidig slider det hårdt på en når det ikke sker.
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 28. jun 2016, 18:54

godtnavn skrev:Jeg havde lovet mig selv ikke at tolke alt for meget, men i dag har jeg fået nogle kraftige stik i underlivet som kun stopper hvis jeg slapper af. Det fik jeg også af og til sidst jeg var gravid, dog først senere. Har dog ingen kvalme mere.

Tror bare det er min krop der er forvirret, men kan mærke jeg håber lidt nu, er bare så bange for at blive skuffet.

Det er svært ikke at tolke! Jeg tror dog ikke jeg har haft nogle særlige tegn inden jeg testede ud over udebleven mens! Håber ikke du bliver skuffet denne cyklus, men at der er gevinst <3
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 28. jun 2016, 18:58

PinkPowerPrincess skrev:Har fået taget blodprøve i dag. Hcg på et stort rungende 0! Normalt plejer det at være på sådan 10-20 stykker, som stadig er negativt. Går ud fra det betyder at min krop ikke engang har prøvet at får det til at sidde fast, dumme den! Nå men i det mindste kan jeg komme hurtigt videre, og så er der også en god nyhed! Sygeplejersken kunne godt se at det var lang tid at vente helt til september/oktober, når man i fryseforsøg normalt starter op på nyt forsøg, så snart man finder ud af at prøven er negativ. Så hun har fundet en tid til kikkertundersøgelse i juli. For fertilitetsklinikken holder lukket i juli, men den gynækologiske klinik har åben, og de ville gerne gøre det for dem. Så vi kan komme igang med nyt forsøg i august (med æo i starten af september) :D

Dumme krop der ikke har samarbejdet, men dejligt du har fået ny tid og ikke skal vente nær så længe som først antaget.
1
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 28. jun 2016, 18:59

Marigold skrev:
godtnavn skrev:Jeg havde lovet mig selv ikke at tolke alt for meget, men i dag har jeg fået nogle kraftige stik i underlivet som kun stopper hvis jeg slapper af. Det fik jeg også af og til sidst jeg var gravid, dog først senere. Har dog ingen kvalme mere.

Det er svært ikke at tolke! Jeg tror dog ikke jeg har haft nogle særlige tegn inden jeg testede ud over udebleven mens! Håber ikke du bliver skuffet denne cyklus, men at der er gevinst <3

Sidst fik jeg kraftig kvalme en 5 dage før jeg testede positiv og kastede op et par gange, men kvalmen forsvandt og jeg forbandt det ikke med en evt. graviditet der, og så blev jeg meget tør i halsen. Så pludselig og kort kvalme samt hals-ting var de eneste tegn jeg havde, og det var faktisk de eneste tegn indtil en uge 7-8 stykker, hvor jeg også blev enormt træt og fik de her stik i underlivet.

Jeg ved ikke, selvom jeg har nogle af tingene tror jeg ikke den er der, så tror ikke jeg bliver skuffet hvis jeg får mens, omvendt har jeg tænkt det før og alligevel blevet ked af det når mens kom. Nu må jeg se i weekenden :)
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 28. jun 2016, 19:02

Ballademager skrev:Var inde og få taget blodprøve til gentesten i dag. Lægen gravede i den forbindelse lidt i historikken i familien, og det viser sig, at det åbenbart er lidt mere alvorligt end først antaget i vores familie. Vi har åbenbart to versioner af sygdommen, hvor man åbenbart kan videregive dem begge to til sit barn. Får først svar om en måned, og er faktisk lidt ked af det. Dels fordi, at det sygdommen måske er værre end først antaget (hvis jeg har genet skal min kæreste også tjekkes, og har han det ikke, så kan barnet ikke få sygdommen), dels fordi, at vi skal vente i en måned mere, før vi kan komme i gang.

Føler mig pludselig voldsomt presset af min alder, og bebrejder mig selv lidt, at vi ikke gik i gang noget før.

Ikke nemt når man har dumme gener der kan gives videre. Kan godt forstå og kender følelsen med at det selvfølgelig sætter nogle tanker i gang. Man kan altid dunke sig selv i hovedet over, at man ikke er gået i gang tidligere, men det hjælper jo desværre ikke noget. Man kan jo ikke gå i gang før man føler sig klar til det!
1
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 28. jun 2016, 19:06

godtnavn skrev:
Marigold skrev:

Sidst fik jeg kraftig kvalme en 5 dage før jeg testede positiv og kastede op et par gange, men kvalmen forsvandt og jeg forbandt det ikke med en evt. graviditet der, og så blev jeg meget tør i halsen. Så pludselig og kort kvalme samt hals-ting var de eneste tegn jeg havde, og det var faktisk de eneste tegn indtil en uge 7-8 stykker, hvor jeg også blev enormt træt og fik de her stik i underlivet.

Jeg ved ikke, selvom jeg har nogle af tingene tror jeg ikke den er der, så tror ikke jeg bliver skuffet hvis jeg får mens, omvendt har jeg tænkt det før og alligevel blevet ked af det når mens kom. Nu må jeg se i weekenden :)

Når man ønsker en graviditet er det sgu bare altid åndsvagt at få mens i stedet :(
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 28. jun 2016, 19:07

Har prøvet at få kommenteret på de sidste par dages kommentarer. Har jeg glemt nogen er det ikke personligt :kram:
1
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 29. jun 2016, 11:17

Bløder en lille smule, har aldrig pletblødt før mens, så den kommer nok i løbet af et par timer, suk. Er kun på cd23 så er lige tidligt nok synes jeg.

For det ikke skal være løgn skal jeg være overskudsagtig i morgen da jeg skal med kæresten til begravelse i den anden ende af landet, suk. Jeg er aldrig overskudsagtig når jeg har mens og togtur, mange mennesker og folk der er kede af det er bare ikke tillokkende.

og det er kun 9 dage siden jeg mærkede ægløsning, det er slet ikke okay af min krop, selv hvis ægget var befrugtet ville det jo gå galt med så kort tid mellem æl og mens.
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 263

Indlægaf PinkPowerPrincess » 29. jun 2016, 11:23

Ih Godtnavn din krop er da dum sådan at opføre sig så mærkeligt. Men jeg håber det er graviditetssymptomerne for din 2. og blivende graviditet! :) Hvis det bare er pletblødninger, så kan det jo være implantation..
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2427

Indlægaf Bøtte » 29. jun 2016, 11:54

godtnavn skrev:Bløder en lille smule, har aldrig pletblødt før mens, så den kommer nok i løbet af et par timer, suk. Er kun på cd23 så er lige tidligt nok synes jeg.

For det ikke skal være løgn skal jeg være overskudsagtig i morgen da jeg skal med kæresten til begravelse i den anden ende af landet, suk. Jeg er aldrig overskudsagtig når jeg har mens og togtur, mange mennesker og folk der er kede af det er bare ikke tillokkende.

og det er kun 9 dage siden jeg mærkede ægløsning, det er slet ikke okay af min krop, selv hvis ægget var befrugtet ville det jo gå galt med så kort tid mellem æl og mens.

Nu er det ikke for st sætte griller i hovedet på dig, men implantationsblødning er vist mest hyppig på dag 9.
Så alt håb er ikke ude endnu :)
1
S :lun:
V :lun:
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 29. jun 2016, 12:12

Bøtte skrev:
godtnavn skrev:Bløder en lille smule, har aldrig pletblødt før mens, så den kommer nok i løbet af et par timer, suk. Er kun på cd23 så er lige tidligt nok synes jeg.

Nu er det ikke for st sætte griller i hovedet på dig, men implantationsblødning er vist mest hyppig på dag 9.
Så alt håb er ikke ude endnu :)

Det føles nu meget som mens er på vej, desværre, og havde heller ikke implantationsblødning sidst.

Men må nok hellere vente med at spise den store pose lakridser jeg har købt der venter på jeg får mens :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"