Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2441

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 29. jun 2016, 12:13

godtnavn skrev:
Bøtte skrev:
godtnavn skrev:Bløder en lille smule, har aldrig pletblødt før mens, så den kommer nok i løbet af et par timer, suk. Er kun på cd23 så er lige tidligt nok synes jeg.

For det ikke skal være løgn skal jeg være overskudsagtig i morgen da jeg skal med kæresten til begravelse i den anden ende af landet, suk. Jeg er aldrig overskudsagtig når jeg har mens og togtur, mange mennesker og folk der er kede af det er bare ikke tillokkende.

og det er kun 9 dage siden jeg mærkede ægløsning, det er slet ikke okay af min krop, selv hvis ægget var befrugtet ville det jo gå galt med så kort tid mellem æl og mens.

Nu er det ikke for st sætte griller i hovedet på dig, men implantationsblødning er vist mest hyppig på dag 9.
Så alt håb er ikke ude endnu :)

Det føles nu meget som mens er på vej, desværre, og havde heller ikke implantationsblødning sidst.

Men må nok hellere vente med at spise den store pose lakridser jeg har købt der venter på jeg får mens :lol:

Jeg kender mange der har flere børn, men kun haft blødning inden ved en af dem.

Men øv hvis mens er på vej :(
0
S :lun:
V :lun:
primle
Kort karma: 74
Likede indlæg: 380

Indlægaf primle » 29. jun 2016, 12:57

Bøtte skrev:
godtnavn skrev:
Bøtte skrev:
godtnavn skrev:Bløder en lille smule, har aldrig pletblødt før mens, så den kommer nok i løbet af et par timer, suk. Er kun på cd23 så er lige tidligt nok synes jeg.

For det ikke skal være løgn skal jeg være overskudsagtig i morgen da jeg skal med kæresten til begravelse i den anden ende af landet, suk. Jeg er aldrig overskudsagtig når jeg har mens og togtur, mange mennesker og folk der er kede af det er bare ikke tillokkende.

og det er kun 9 dage siden jeg mærkede ægløsning, det er slet ikke okay af min krop, selv hvis ægget var befrugtet ville det jo gå galt med så kort tid mellem æl og mens.

Nu er det ikke for st sætte griller i hovedet på dig, men implantationsblødning er vist mest hyppig på dag 9.
Så alt håb er ikke ude endnu :)

Det føles nu meget som mens er på vej, desværre, og havde heller ikke implantationsblødning sidst.

Men må nok hellere vente med at spise den store pose lakridser jeg har købt der venter på jeg får mens :lol:

Jeg kender mange der har flere børn, men kun haft blødning inden ved en af dem.

Men øv hvis mens er på vej :(

Mig :)

Har været gravid 4 gange. Alle gange har været forskellige. Denne gang pletblødte jeg med mensmurren på dag 9 efter ÆL. Troede løbet var kørt (og var pænt muggen). Blødning og smerter gik i sig selv igen og to dage senere testede jeg positiv :)

Jeg tror helt klart på at ingen graviditeter er ens :)
2
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1229

Indlægaf godtnavn » 29. jun 2016, 13:27

Hey, I skal ikke få mig til at håbe igen :lol:

Men har ikke blødt siden, så måske har I ret :lun:
0
Brugeravatar
Nuttegris
Kort karma: 14
Likede indlæg: 247

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf Nuttegris » 29. jun 2016, 13:48

Lige en hurtig kommentar fra en lurer :genert:

Jeg pletblødte over over et par timer på dag 9 eller 10 efter æl med min datter. Og overhovedet ikke med min søn. Kvalme med den ene og intet med den anden.

Så der er lige så stor forskel på graviditeter som på de børn der kommer ud af det .

Jeg hepper på dig Godtnavn......den er der lige pludselig :pompom:
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 167
Likede indlæg: 892

Indlægaf Æble » 29. jun 2016, 14:39

Jeg tænker også implantationsblødning, godtnavn :klap: :kryds:
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 167
Likede indlæg: 892

Indlægaf Æble » 29. jun 2016, 14:41

Jeg havde kvalme i morges og blev lige helt håbefuld. Indtil jeg tjekkede mine symptomer i andre cykli. Har åbenbart ofte kvalme dag 7 efter æl uanset om jeg er gravid eller ej :rulle:
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 29. jun 2016, 14:42

Jeg skulle aldrig have skrevet noget, nu har I fået en masse tanker til at køre rundt i mit hoved :lol:

Jeg tror ikke (men håber virkelig) at I har ret :)
2
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 29. jun 2016, 14:43

Æble skrev:Jeg havde kvalme i morges og blev lige helt håbefuld. Indtil jeg tjekkede mine symptomer i andre cykli. Har åbenbart ofte kvalme dag 7 efter æl uanset om jeg er gravid eller ej :rulle:

Krydser fingre for den er her denne gang, kvalme eller ej :kys:

Kunne være lidt sjovt at følges igen, denne gang bare med et bedre udfald for os begge.
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1094

Indlægaf MyGirl » 29. jun 2016, 14:47

:kryds: Ihhh, hvor jeg håber for dig godtnavn!! Det lyder SÅ spændende.

Håber ikke, du tager det "lyseslukker-agtigt", men oplevede selv en pletblødning cyklusdag 22/23 for 3 måneder siden, som desværre bare var min krop, der synes mens skulle signalere sin ankomst 5-6 dage for tidligt. Der kom intet mere i et par dage, før pletblødningen så tog til og senere blev til mens. (Bare så du ikke bliver lige så skuffet, som jeg blev, hvis den ikke er der :genert: )

Meeeen, i sidste ende er alle forløb jo forskellige, og vores erfaringer siger intet om, hvad der sker i dig, og håber virkelig for dig, at der er gevinst :kys:
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 29. jun 2016, 14:52

Mygirl, jeg har selv opgivet denne cyklus, i min verden er blod=ikke gravid. Viser det andet sig så er det jo kun positivt, men må indrømme jeg ikek tror det sker :) Så skuffelsen er der allerede nu :)

Havde også en masse pletblødninger i vinters i månederne efter vi mistede, så ved godt det kan være en million andre ting, for alle de måneder blev jeg som bekendt ikke gravid.
Egentlig håber jeg mest mens bare venter så min cyklus ikke har håbløs længde, og jeg ikke skal have mens de 6 timers tid jeg skal bruge i et tog i morgen.
1
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 29. jun 2016, 16:06

Altså jeg tænkte også implantationsblødning Godtnavn :kryds:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 07:44

godtnavn skrev:Mygirl, jeg har selv opgivet denne cyklus, i min verden er blod=ikke gravid. Viser det andet sig så er det jo kun positivt, men må indrømme jeg ikek tror det sker :) Så skuffelsen er der allerede nu :)

Havde også en masse pletblødninger i vinters i månederne efter vi mistede, så ved godt det kan være en million andre ting, for alle de måneder blev jeg som bekendt ikke gravid.
Egentlig håber jeg mest mens bare venter så min cyklus ikke har håbløs længde, og jeg ikke skal have mens de 6 timers tid jeg skal bruge i et tog i morgen.

Det er altid rart at forsøge at indstille sig på, at det ikke var denne gang og så lade sig positivt overraske :kys: Men det kunne være SÅ fint, hvis den var der!
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 07:46

Tror jeg officielt har min sidste fastedag i dag - skræmmende tanke efter ca. 1 år på 5:2! Men har lidt besluttet, at med første samtale på tirsdag, så bliver de sidste "dårlige" vaner lagt på hylden når denne uge slutter. (Det betyder også festrygningen :genert: )

Frygter sgu at tage på, men er ret sikker på, jeg kan styre uden om det med lidt fornuft og en masse motion.
1
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 30. jun 2016, 10:58

MyGirl skrev:Tror jeg officielt har min sidste fastedag i dag - skræmmende tanke efter ca. 1 år på 5:2! Men har lidt besluttet, at med første samtale på tirsdag, så bliver de sidste "dårlige" vaner lagt på hylden når denne uge slutter. (Det betyder også festrygningen :genert: )

Frygter sgu at tage på, men er ret sikker på, jeg kan styre uden om det med lidt fornuft og en masse motion.

Jeg er sikker på, at du nok skal klare det :D Hvor lang tid har du været på 5:2? Jeg ville dø af sult, hvis det var mig :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 11:10

Howitz skrev:
MyGirl skrev:Tror jeg officielt har min sidste fastedag i dag - skræmmende tanke efter ca. 1 år på 5:2! Men har lidt besluttet, at med første samtale på tirsdag, så bliver de sidste "dårlige" vaner lagt på hylden når denne uge slutter. (Det betyder også festrygningen :genert: )

Jeg er sikker på, at du nok skal klare det :D Hvor lang tid har du været på 5:2? Jeg ville dø af sult, hvis det var mig :lol:

Jeg har kørt 5:2 i ca. et år, så det er ret meget en vane efterhånden. 2 dage om ugen spiser jeg først til aften og så et let måltid på ca. 500 kcal. :) Kommer til at savne det, fordi jeg faktisk synes, det giver mig enormt meget velvære og "rensen ud"-følelse. Tænker måske at erstatte dem med to dage, hvor jeg kun spiser grønt indtil aften eller noget i den stil.

Har bare et problem med, hvad jeg skal sige til kollegerne, der har vænnet sig til, at jeg 2 dage om ugen ikke går med til frokost :gruble: Min stolthed ville haaaaade, at de skulle tro, at det er fordi, jeg er "faldet i" og ikke kan holde det mere :genert:
0

Tilbage til "Graviditet"