Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 530
Likede indlæg: 2501

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 30. jun 2016, 11:18

MyGirl skrev:Jeg har kørt 5:2 i ca. et år, så det er ret meget en vane efterhånden. 2 dage om ugen spiser jeg først til aften og så et let måltid på ca. 500 kcal. :) Kommer til at savne det, fordi jeg faktisk synes, det giver mig enormt meget velvære og "rensen ud"-følelse. Tænker måske at erstatte dem med to dage, hvor jeg kun spiser grønt indtil aften eller noget i den stil.

Har bare et problem med, hvad jeg skal sige til kollegerne, der har vænnet sig til, at jeg 2 dage om ugen ikke går med til frokost :gruble: Min stolthed ville haaaaade, at de skulle tro, at det er fordi, jeg er "faldet i" og ikke kan holde det mere :genert:

Kan du sige dit vægttab er gået i stå, så nu prøver du noget andet, for at booste det lidt?
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 11:41

Bøtte skrev:
MyGirl skrev:Jeg har kørt 5:2 i ca. et år, så det er ret meget en vane efterhånden. 2 dage om ugen spiser jeg først til aften og så et let måltid på ca. 500 kcal. :) Kommer til at savne det, fordi jeg faktisk synes, det giver mig enormt meget velvære og "rensen ud"-følelse. Tænker måske at erstatte dem med to dage, hvor jeg kun spiser grønt indtil aften eller noget i den stil.

Har bare et problem med, hvad jeg skal sige til kollegerne, der har vænnet sig til, at jeg 2 dage om ugen ikke går med til frokost :gruble: Min stolthed ville haaaaade, at de skulle tro, at det er fordi, jeg er "faldet i" og ikke kan holde det mere :genert:

Kan du sige dit vægttab er gået i stå, så nu prøver du noget andet, for at booste det lidt?

Joh, det kunne jeg nok godt, men de ved bare godt, at det her ikke kun er et vægttabsværktøj, men en livsstil, som jeg er blevet rigtig glad for.

Har overvejet lidt at give en røver om, at min læge har anbefalet mig at stoppe for en periode, fordi noget i mine blodværdier er skævt :lol:

Og ellers må jeg bare spise i smug de to dage om ugen eller sige, at jeg er begyndt at lægge dagens kalorier til frokost i stedet for aften :gruble:
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 69
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 30. jun 2016, 13:43

Hehe MyGirl, det kan jeg godt forstå :lol: Men jeg synes dine mulige forklaringer lyder meget plausible, så det bliver nok ikke et kæmpe problem :)
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 13:48

Howitz skrev:Hehe MyGirl, det kan jeg godt forstå :lol: Men jeg synes dine mulige forklaringer lyder meget plausible, så det bliver nok ikke et kæmpe problem :)

Det tænker jeg heller ikke. Havde bare altid troet, at de hvide løgne først skulle starte, når man faktisk var gravid :lol:

Er det ikke lige om lidt, du skal insimineres egentlig? :dance:
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 69
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 30. jun 2016, 14:30

MyGirl skrev:
Howitz skrev:Hehe MyGirl, det kan jeg godt forstå :lol: Men jeg synes dine mulige forklaringer lyder meget plausible, så det bliver nok ikke et kæmpe problem :)

Det tænker jeg heller ikke. Havde bare altid troet, at de hvide løgne først skulle starte, når man faktisk var gravid :lol:

Er det ikke lige om lidt, du skal insimineres egentlig? :dance:

Haha.. Det troede jeg fejlagtigt også :lol: Men jeg troede så også, at man blev suprice gravid og først ville opdage det, når man fik morgenkvalme.. Altså som i filmene :lol:

Regner med at jeg skal insemineres i starten af næste uge :genert: Det bliver SÅ surrealistisk, hvis det kommer til at virke! Jeg tror ikke rigtig på det, men jeg kan nok ikke lade være med at håbe :lun:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 14:36

Howitz skrev:[
Haha.. Det troede jeg fejlagtigt også :lol: Men jeg troede så også, at man blev suprice gravid og først ville opdage det, når man fik morgenkvalme.. Altså som i filmene :lol:

Regner med at jeg skal insemineres i starten af næste uge :genert: Det bliver SÅ surrealistisk, hvis det kommer til at virke! Jeg tror ikke rigtig på det, men jeg kan nok ikke lade være med at håbe :lun:

Ja, uskyldigheden og de naive forestillinger om det at få børn forsvinder sgi lidt :lol:

Ihhh, det bliver SÅ spændende! Håber virkelig virkelig for jer :kryds: :kryds:
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 276

Indlægaf PinkPowerPrincess » 30. jun 2016, 14:38

Mygirl: Hvad med at sige at du ikke får spist nok grøntsager og frugt, så derfor har du besluttet at du spiser det som det eneste de to dage også. De gange hvor jeg har været på "kur" (som ikke er opfedningskur), så har jeg altid haft en regel om at jeg måtte spise uhæmmet af grøntsager i hvert fald, og ofte også frugt. Jeg har altid tænkt at det med at begrænse kalorierne ikke skulle gå ud over om jeg fik spist nok grønt.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3567

Indlægaf Ballademager » 30. jun 2016, 14:43

MyGirl skrev:
Bøtte skrev:

Joh, det kunne jeg nok godt, men de ved bare godt, at det her ikke kun er et vægttabsværktøj, men en livsstil, som jeg er blevet rigtig glad for.

Har overvejet lidt at give en røver om, at min læge har anbefalet mig at stoppe for en periode, fordi noget i mine blodværdier er skævt :lol:

Og ellers må jeg bare spise i smug de to dage om ugen eller sige, at jeg er begyndt at lægge dagens kalorier til frokost i stedet for aften :gruble:

Eller bare sige, at du er begyndt at blive skidt tillas, når du faster? Det er da en ærlig sag.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Majer
Kort karma: 64
Likede indlæg: 122

Indlægaf Majer » 30. jun 2016, 17:05

Såå der positiv æl test :banan:
Minus overskud eller ej, nu skal den ha gas på lagnerne de næste 3 dage :slem:
2
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 18:13

Majer skrev:Såå der positiv æl test :banan:
Minus overskud eller ej, nu skal den ha gas på lagnerne de næste 3 dage :slem:

Det er sjældent jeg hepper på fremmede, der knalder, men hep for Søren :pompom:
2
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 30. jun 2016, 18:14

Ballademager skrev:
MyGirl skrev:
Bøtte skrev:

Eller bare sige, at du er begyndt at blive skidt tillas, når du faster? Det er da en ærlig sag.

Det ender nok noget i den stil :)
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1240

Indlægaf godtnavn » 30. jun 2016, 23:35

Mygirl jeg ville nok sige jeg havde flyttet måltidet til frokost i stedet :) Eller evt at du fungerer bedre med kun en fastedag som du lægger om søndagen :)

Her er jeg lige kommet hjem fra begravelsen, vi endte med at tage med noget familie hjem og hygge hele aftenen, og da de bor langt væk (dog tættere på end begravelsen var) og togene kørte af lort er vi først lige kommet hjem, suk.

Jeg har haft den vildeste kvalme flere gange i dag, men vi har kørt meget i bumlende tog, bus og bil, og jeg bliver af og til køresyg, i dag har det dog været ekstremt, så ja, jeg håber nok lidt igen, men logisk ved jeg godt det nok snaerere skyldes for lidt søvn, for random mad og for meget kørsel.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 1. jul 2016, 05:08

Men er blødningen væk igen, godtnavn?
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1240

Indlægaf godtnavn » 1. jul 2016, 10:49

Ja blødningen er væk, og nu har jeg testet positivt :D

Den er meget svag streg, men er også kun 3+5, men stregen er der fandme :banan: :banan: :banan:
16
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 1. jul 2016, 11:14

Yay godtnavn :banan:

Tillykke :kys: tænkte det sgu nok ;)
1