Vi der venter på storken!

Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf Majer » 3. jul 2016, 19:36

MyGirl skrev:
Majer skrev:Hvis jeg havde positiv æl test torsdag aften ig vi knaldede tirsdag aften, torsdag aften, fredag aften og lørdag middag, mon så ikke vi er dækket ret godt ind? For ærligt talt så magter jeg ikke sex i aften, vi er begge helt smadrede. Men hvis vi bør, så gør vi det da, men så kan man virkelig begynde at snakke om pligtsex :blush:

Hehe, hvis lysten og energien ikke er til mere, så ville jeg lade den ligge nu :) I har vist gjort en god indsats, og selv hvis æl skulle ligge meget sent i forhold til den positive test, burde der ligge svømmere på spring!

Problemet er jo bare at der ikke er særlig mange svømmere, og de få der er, svømmer ikke særlig meget :D

Men det må være sådan for nu. Kæresten bobler på sofaen og jeg går i seng nu.
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1088

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf MyGirl » 3. jul 2016, 19:41

Majer skrev:
MyGirl skrev:
Majer skrev:Hvis jeg havde positiv æl test torsdag aften ig vi knaldede tirsdag aften, torsdag aften, fredag aften og lørdag middag, mon så ikke vi er dækket ret godt ind? For ærligt talt så magter jeg ikke sex i aften, vi er begge helt smadrede. Men hvis vi bør, så gør vi det da, men så kan man virkelig begynde at snakke om pligtsex :blush:

Hehe, hvis lysten og energien ikke er til mere, så ville jeg lade den ligge nu :) I har vist gjort en god indsats, og selv hvis æl skulle ligge meget sent i forhold til den positive test, burde der ligge svømmere på spring!

Problemet er jo bare at der ikke er særlig mange svømmere, og de få der er, svømmer ikke særlig meget :D

Men det må være sådan for nu. Kæresten bobler på sofaen og jeg går i seng nu.

Vi kæmper også mod ganske få svømmere, så føler med dig.

Men krydser fingre og sov godt!
0
Majer

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 4. jul 2016, 18:44

Er det snart tid til at få lidt spænding over skærmen?
Hvornår skal folk teste?
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 883

Indlægaf Lull » 4. jul 2016, 18:48

Majer skrev:Er det snart tid til at få lidt spænding over skærmen?
Hvornår skal folk teste?

Fredag den 15/7, hvor jeg håber at følge godtnavns eksempel! :fløjt:
0
Majer

Indlægaf Majer » 4. jul 2016, 19:44

Lull skrev:
Hvornår skal folk teste?

Fredag den 15/7, hvor jeg håber at følge godtnavns eksempel! :fløjt:

Uhh så skal vi teste samtidig :banan:
0
Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 121
Likede indlæg: 225

Indlægaf Marigold » 4. jul 2016, 20:11

Hvornår skal folk teste?

Er slet ikke i nærheden af at kunne teste, men hvis cyklus kunne tænke sig at være hen mod normal nu, så forventer jeg æl i weekenden :) Og jeg håber selvfølgelig på stabil og funktionsdygtig cyklus nu :D
Skulle miraklet ske nu og ende med en graviditet er der mulighed for at alle vores børn vil blive født i april. Men det ville være mere end ualmindelig vildt hvis det skete!
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 4. jul 2016, 20:16

Jeg skal insemineres onsdag :) Så jeg kan først teste om 14-dages tid. Jeg havde kun et stort æg på trods af lavdosis hormoner :træt3: Så det er jo, hvad jeg plejer at have :rulle: Jeg skal tage min ægløsningssprøjte her om en times tid. Jeg HADER nåle :gisp:
0
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 4. jul 2016, 20:18

MyGirl skrev:Vi går ind i æl-ugen, men kan mærke, at det ikke rigtig betyder så meget for mig mere.. Til gengæld kan jeg mærke, at det har gjort gode ting for min sexlyst, at jeg lidt har droppet håbet om naturlig graviditet :genert: egentlig paradoksalt...

Til gengæld går vi ind i ugen for første møde på fertilitetsklinikken. Det bliver spændende!

Var det imorgen, at I har første samtale? :D
0
Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 121
Likede indlæg: 225

Indlægaf Marigold » 4. jul 2016, 20:19

Howitz skrev:Jeg skal insemineres onsdag :) Så jeg kan først teste om 14-dages tid. Jeg havde kun et stort æg på trods af lavdosis hormoner :træt3: Så det er jo, hvad jeg plejer at have :rulle: Jeg skal tage min ægløsningssprøjte her om en times tid. Jeg HADER nåle :gisp:

Åh jeg ved slet ikke om jeg kunne stikke mig selv! Du er sej :kys:
0
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 4. jul 2016, 20:25

Marigold skrev:
Howitz skrev:Jeg skal insemineres onsdag :) Så jeg kan først teste om 14-dages tid. Jeg havde kun et stort æg på trods af lavdosis hormoner :træt3: Så det er jo, hvad jeg plejer at have :rulle: Jeg skal tage min ægløsningssprøjte her om en times tid. Jeg HADER nåle :gisp:

Åh jeg ved slet ikke om jeg kunne stikke mig selv! Du er sej :kys:

Og du er sød :kys:

Det ved jeg heller ikke endnu :lol:
Men jeg bliver nødt til at gøre det :tie:
0
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 85

Indlægaf S_imse » 4. jul 2016, 20:51

Jeg skal teste om en uges tid.... Er 7 dage efter ÆL i dag, så synes tiden går alt for langsomt.... Der er ikke noget der føles anderledes end de andre gange, udover en forfærdelig masse luft i maven :badr: så tvivler på den er her i denne omgang, så jeg håber bare at alle røntgen klinikker ikke holder ferie, så jeg kan få lavet den forbandede hsg undersøgelse.

Mit arbejde er rigtig noget lort for tiden. Jeg har fået ny stilling (ikke frivilligt), som jeg bare slet ikke synes er fedt... Så der er en masse nye opgaver, samtidig med at jeg har rigtig mange af mine gamle opgaver, da ingen er trænet. Så jeg er trist og småstresset, hvilket nok ikke gør det nemmere at lave baby. Jeg har fundet et job, jeg godt kunne tænke mig at søge, men kan ikke finde ud af om jeg synes det er fedt at blive hurtig gravid efter at være startet på et nyt job (altså hvis jeg nogensinde bliver gravid). Ville i gøre det?
Snakkede med min veninde/kollega om det i dag, og hun synes bare jeg skulle søge det. Det vigtigste er jo at være glad for at gå på arbejde.... Og lige for tiden overvejer jeg at melde mig syg hver morgen :whine:
0
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 4. jul 2016, 21:34

S_imse: et kæmpe :ae: til dig!
0
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 4. jul 2016, 21:38

I did it! :banan:

Jeg stak helt selv en nål i mit eget maveskind! Det gjorde ikke spor ondt, men hold op hvor var det frygtindgydende at gøre :gisp: Det har bare at være sidste gang :lol: Men i realiteten er det nok bare en ud af ufatteligt mange :rulle:
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 883

Indlægaf Lull » 5. jul 2016, 04:57

Howitz skrev:I did it! :banan:

Jeg stak helt selv en nål i mit eget maveskind! Det gjorde ikke spor ondt, men hold op hvor var det frygtindgydende at gøre :gisp: Det har bare at være sidste gang :lol: Men i realiteten er det nok bare en ud af ufatteligt mange :rulle:

Første gang var jeg også på lavdosis hormoner og fik kun 1 æg ud af det. Tror bare de starter blidt, for at se hvordan man reagerer - ikke så fedt at stå med 5 æg første gang og de så ikke må fortsætte.

Jeg syntes også det var frygteligt første gang jeg skulle stikke mig selv og måtte tage tilløb flere gange. Og da det så var gjort, tænkte jeg "var det virkelig bare det??"
Men man er lidt sej, når man stikker sig selv :rock:

Og selvfølgelig er den der første gang, bare fordi vi andre ikke kan finde ud af det, behøver du ikke følge vores eksempler! :lol:
0
Majer

Indlægaf Majer » 5. jul 2016, 06:44

S_imse skrev:Jeg skal teste om en uges tid.... Er 7 dage efter ÆL i dag, så synes tiden går alt for langsomt.... Der er ikke noget der føles anderledes end de andre gange, udover en forfærdelig masse luft i maven :badr: så tvivler på den er her i denne omgang, så jeg håber bare at alle røntgen klinikker ikke holder ferie, så jeg kan få lavet den forbandede hsg undersøgelse.

Mit arbejde er rigtig noget lort for tiden. Jeg har fået ny stilling (ikke frivilligt), som jeg bare slet ikke synes er fedt... Så der er en masse nye opgaver, samtidig med at jeg har rigtig mange af mine gamle opgaver, da ingen er trænet. Så jeg er trist og småstresset, hvilket nok ikke gør det nemmere at lave baby. Jeg har fundet et job, jeg godt kunne tænke mig at søge, men kan ikke finde ud af om jeg synes det er fedt at blive hurtig gravid efter at være startet på et nyt job (altså hvis jeg nogensinde bliver gravid). Ville i gøre det?
Snakkede med min veninde/kollega om det i dag, og hun synes bare jeg skulle søge det. Det vigtigste er jo at være glad for at gå på arbejde.... Og lige for tiden overvejer jeg at melde mig syg hver morgen :whine:

Jeg kan godt forstå dine tanker om nyt arbejde, men det er jo ikke til at vide hvornår du bliver gravid. Det sker forhåbentlig hurtigt, men hvad hvis der nu går flere år? Er det så fair at sætte dit liv på standby og ikke søge nyt job? Det synes jeg ikke. Men jeg kan sagtens forstå dig og jeg ville have det på præcis samme måde :)
0

Tilbage til "Graviditet"